Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivoisin että mieheni kuolisi.

Vierailija
06.07.2011 |

Ratkeaisi moni ongelma ihan itsestään. Ei tarvitsis tapella parisuhteessa tai eronneena. Olis selvää kuka huolehtii mistäkin - minä siis kaikesta yksin. On niin ahdistavaa kun ikinä ei pysty varautumaan siihen mitä tuleman pitää, kun mies on hyvällä tuulella ihana ja huonolla tuulella taas oikeasti pelottava ja kamala... Ja silti niin rakas. :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu ajatus, että oma puolisosi toivoisi kuolemaasi?

Vierailija
2/12 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin minä EN ole pahalla päällä aggressiivinen enkä ilkeä, vain hiljainen ja vetäytyvä. En siis itse koskaan aloita riitaa, meillä riidat syntyvät siitä jos en suostu alistumaan eli tekemään aina niin kuin mies haluaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein naurattaa. Siis tuo ehdotus tappamisesta. On ehkä hiukan eri asia jos toinen kuolee vaikka kolarissa tai sairauteen, kuin että otat ja tempaiset hänet hengiltä...

Vierailija
4/12 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tapa häntä? Ensikertalaisena istut n. 5-6 vuotta korkeintaan, ja sitten olet päässyt eroon.

ja hyvässä lykyssä saat valtiolta huippu korvauksen teostasi!

Vierailija
5/12 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota tappamisen ideaa. 5-6 vuotta kuulostaa realistiselta. Mikä aika se muka on? Viisi vuotta sitten oli 2006.

Anna palaa.

Vierailija
6/12 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et jos istuu sen viisi vuotta niin on se pikkuhinta taposta. Mä otin vaan eron mut kun ajattelee niin olis päässyt helpommalla kun olisi tappanut sen sian.

Vierailija
7/12 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin suoraan mun näppiksestä...paitsi viimeinen lause...Minä taas ei enää rakasta, inhoan vain, vihaankin joskus ihan täysillä.

Vierailija
8/12 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkeaisi moni ongelma ihan itsestään. Ei tarvitsis tapella parisuhteessa tai eronneena. Olis selvää kuka huolehtii mistäkin - minä siis kaikesta yksin. On niin ahdistavaa kun ikinä ei pysty varautumaan siihen mitä tuleman pitää, kun mies on hyvällä tuulella ihana ja huonolla tuulella taas oikeasti pelottava ja kamala... Ja silti niin rakas. :(

Vierailija
9/12 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

murhaan yllytyksestä?

Vierailija
10/12 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v niidenkin elämässä on...menettäisivät samalla kertaa sekä isänsä että äitinsä ja mitkä traumat jäisivätkään.

Vierailija
11/12 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

murhaan yllytyksestä?

Vaikka herjaa ja provoamista onkin noi, niin silti aika mautonta...

Vierailija
12/12 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun painajainen olisi, jos minun mieheni kuolisi.

Toivon todella, että minä kuolen ennen häntä, sillä en kestä elämää ilman miestäni.

Toivon, että vaikka eroatte, etkä ajattele miehestäsi noin, ette tosiaan kuulu yhteen!