Kaksosille nimet haussa. Olli ja ??? (poika & tyttö)
Kaksosille nimet hakusessa, helppiä tarvittaisiin. Pojalle olemme ajatelleet Ollia, kun pidämme tavallisista nimistä. Mikä sopisi Ollin siskolle? Ei mielellään samalla kirjaimella, mutta samantyylinen saisi olla :).
Pojalle toinen vaihtoehtoni oli Alpo, mutta mies ei siitä tykännyt. Laitan sen nyt tähän tiedoksi kuitenkin, niin tiedätte millaisista nimistä itse tykkään. Tytölle vaan vaikeampi keksiä. Ullaa olen miettinyt, mutta onko liian vanhan ihmisen nimi vauvalle ja pikkutytölle? Jotenkin se ei ole se "täydellinen" tälle vauvelille.
Ehdotuksia?
Kommentit (54)
Maija, Miina, Miisa, Maria, Moona, Meea, Milla, Meri, Minea, Molla, Marju, Marjut, Marika, Mari, Marketta, Milja, Mimosa
Aada, Alma, Adele, Aino, Aura, Aamu, Anne, Anna, Anneli
Saija, Seija, Silja, Sisko, Saila, Salla
Piia, Paula, Pinja, Pirita, Pauliina
Laura, Lea, Leena, Liina, Liinu, Lotta, Lilja, Laina, Laila
Eeva, Elli, Elina, Ellu, Erika, Enni, Emmi, Elena, Enna
Hilma, Heini, Hulda, Helga, Hilla, Hanne, Hannele
Inka, Iida, Ilona, Iina, Irina, Ilta
Jutta, Janni, Janika, Janina, Jessika, Jonna, Jenna, Jenni, Jaana
Riikka, Riina, Raili, Reetta, Reea, Rebekka, Raakel, Roosa, Ruusa, Rauha
Tuuli, Tuulia, Teea, Tiina, Tiinu, Taina, Tuulikki, Tuisku, Tiia, Tuija, Tytti, Tyyne
Niina, Neea, Netta, Noora, Nelli
Kati, Kaarina, Katriina, Kaisa, Kielo, Kirsi, Kukka
Olga, Olivia
Birgitta
Ulla, Ursula, Unna, Unni
Vilma, Viivi, Valma, Vanamo, Venla, Vanessa
Me mietittiin ensin kanssa tuota Topia, mutta kun lähipiirissä on jo yksi 7v Topi ja naapurin sedällä taas Topi (ja Vili) niminen kettuterrieri eli Topias voitti ;D
Anna-nimeä.
terveisin Annia ehdottanut
Anna-nimeä. terveisin Annia ehdottanut
esim. Iiris. Siis jos Olli olisi Ollin oppivuosista, voisi sisko olla Iiris rukasta. :)
Mä olen tykästynyt nimeen Aili.
Olli ja Aili sopisi kivasti. :) Mä en tykkää niinkään Ailasta.
Onerva tuli ihan ekax mieleen täällä.
mutta näistä jo ehdotetuista paras on mielestäni
Olli ja Eevi
Liisa on mun yks suosikkinimi, joten se hyvänä kakkosena
mutta Olli ja Heta hyvä myös
p.s. Mä rakastan lukea kaikkia nimiketjuja, mutta jos samassa viestissä on vaikkapa viisikin nimeä, saati sitten enemmän, niin ei se makusteleminen onnistu yhtään sen paremmin kuin kalenteria selaamalla. Mutta tämä vain minun mielipiteeni, eikä liity aiheeseen
Olli ja Outi
Olli ja Anni
Olli ja Olivia
Olli ja Oula
Olli ja Otava (vai onko Otava pojan nimi?)
Olli ja Alina
Olli ja Eveliina
tsemppiä nimi valintaan!
Minä mietin Topia :). Ehkä voisin "varastaa" sulta tuon Topiaksen Ollin toiseksi nimeksi.
Ajattelin kyllä, että näin voisi laittaa:
Olli Tapio ja Heta Alina
Tapio on mieheni toinen nimi ja Alinaa meillä on suvussa paljon molemmilla puolilla.