Paniikki!! kuka on vauvani isä
Minulla on ollut mieheni kanssa aika hankala suhde, riitelemme paljon ja olemme tosi erilaisia. Silti olemme aina päätyneet jatkamaan suhdetta kun tunteita on ja hyviäkin hetkiä on. Mieheni libido on tosi matala, ja minua taas haluttaisi jatkuvasti. Seksiä meillä n. 1xkk ja mulle kelpais vaikka päivittäin.
En ole pettäjätyyppiä mutta pitkän seksittömän kauden jälkeen haksahdin kun yksi mies oli pitkään tekstreilla vongannut minua.. seuraavana päivänä tästä pettämisseksistä harrastin seksiä myös oman miehen kanssa, kuin myös epätavallista kyllä 2 viikon päästä.
Sitten huomasinkin olevani raskaana enkä tiedä kumpi on isä.
Neuvokaa mitä tulisi tehdä!! HAluaisin ajatella lapsen parasta, itsestäni en kauheasti välitä. TÄmä hairahduskumppani ei halua kuullakaan mistään mahdollisesta lapsesta (kysyin varovasti), ja luulen että jos kerron omalle siipalle tilanteesta niin lennän yhteisestä kodista ulos mahoineni. Sitten elätän lasta yksin, eikä lapsella tule ikinä olemaan isää.
TOinen vaihtoehto on etten kerro mitään siitä että isävaihtoehtoja on olemassa.. Sekin tuntuu karmealta omaa miestäni ajatellen.
Mikä on lapsen kannalta parasta? Lapsi kuitenkin tarvitsee sen isän, mutta kenenkään tunteita en halua loukata...?
Onhan sekin mahdollisuus olemassa, että lapsi on oman mieheni, joka kuitenkin on iloinen raskaudesta ja odottaa vauvaaa kovasti.
AUTTAKAA!
Kommentit (67)
-Missä vaiheessa kiertoa harrastit seksiä vieraan miehen kanssa?
ja toivoisin, että antaisi anteeksi ja jäisi edes siksi aikaa kunnes isyystesti saataisiin tehtyä.
Olisi aivan kamalaa jäädä kiinni tuollaisesta vaikkapa 10 vuoden jälkeen.
Ja kun se hairahdus tajuaa että olet raskaana, niin rupeaa sekin miettimään että voisiko olla hänen lapsensa ja ei tiedä miten toimisi, saattaisi itse kertoa miehellesi että voisi olla lapsenne isä.
siis juridisesti, ellei hän varta vasten kiistä isyyttään ja testeillä toisin osoiteta.
Arvostan totuutta ja rehellisyyttä, mutta joskus vaikeneminen on kultaa.
-Missä vaiheessa kiertoa harrastit seksiä vieraan miehen kanssa?
Jos pettää ilman ehkäisyä, niin kannattaisi pettää ainakin mustaihoisen kanssa jos oma mies on valkoinen. Ja toistepäin. Sitten tietäisi heti kumpi on vauvan isä, kun se vauva putkahtaa ulos.
Ainoa kaikille reilu ratkaisu on abortti. Valitettavasti.
On varmaan todella epätodennäköistä, mutta kuitenkin mahdollista, että lapsesi alkaa joskus tietämättään seurustelemaan lähisukulaisensa kanssa. Sen takia olis hyvä tietää biologiset vanhemmat, kun se on mahdollista.
Ainoa kaikille reilu ratkaisu on abortti. Valitettavasti.
Näinhän tuo on, olet ikävä kyllä oikeassa.
Tosi, tosi härskiä miehen kusetusta kasvatuttaa hänellä ja hänen rahoillaan toisen äijän siittämiä kakaroita.
että synnytät lapsen ja annat sen adoptoitavaksi.
Sitten menet nunnaluostariin, koska et osaa näköjään hallita ADHD- pimppiäsi ja olla kunnolla.
eihän teidän suhteella ole tulevaisuutta muutenkaan
ihan oikeesti
vaikka ei se taida kuulua sinun repertuaariisi.
Kerrot kaikille osapuolilla rehellisesti, mikä on tilanne. He tekevät ratkaisunsa.
Mä luultavasti odottaisin yksin, kaverit tukena ja sitten lapsen synnyttyä isyystesti ja ko. miehelle mahdollisuus osallistua lapsen elämään.
Jos sotkee, niin sitten joutuu myös siivoamaan.
Epäilen provoksi, mutta olen ihan IRL kuullut hurjempiakin sotkuja.
+ miehensä kanssa kahden viikon päästä. Jos vieraan kanssa sekstailu on ollut kierron puolivälissä, joko oma mies tai vieras voi olla isä. Jos vieraan kanssa on sekstailtu kierron lopussa, menkkojen aikaan tai juuri menkkojen loputtua, niin vain oma mies voi olla isä. Siksi kysyin.
Jos pettää ilman ehkäisyä, niin kannattaisi pettää ainakin mustaihoisen kanssa jos oma mies on valkoinen. Ja toistepäin. Sitten tietäisi heti kumpi on vauvan isä, kun se vauva putkahtaa ulos.
Lisäksi pitää ottaa videolle tuoreen kiltin "isän" ilme, kun sieltä putkahtaakin mulattimukula. Ja postata se youtubeen ja linkata sitten tänne.
siis juridisesti, ellei hän varta vasten kiistä isyyttään ja testeillä toisin osoiteta.
Arvostan totuutta ja rehellisyyttä, mutta joskus vaikeneminen on kultaa.
Vaikeneminen on pelkästään itsekästä ja julmaa kun kyse on ihmisen oikeudesta tietää biologiset vanhempansa.Outo moraali sinulla.=(
Se olisi maailman itsekkäintä sinulta! Mikä oikeus sinulla on loukata miestäsi? Kanna tekosestasi vastuu ja pidä tieto omanasi. Kasvatatte miehesi kanssa lapsen yhdessä.
Se olisi maailman itsekkäintä sinulta! Mikä oikeus sinulla on loukata miestäsi? Kanna tekosestasi vastuu ja pidä tieto omanasi. Kasvatatte miehesi kanssa lapsen yhdessä.
Meinaatko että ei ole yhtään itsekästä kasvatuttaa miehellä toisen miehen siittämiä lapsia, kertomatta tästä miehelle lainkaan? Minusta tuo on ehkä pahin loukkaus, jonka miehelleen voi tehdä.
-miäs
ap:n miehen, jos omanaan kasvattaa. Onko lahjoitetuilla sukusoluilla saatu lapsi tai adoptiolapsi yhtään vähemmän vanhempiensa lapsi, vaikka biologisesti alkuperä onkin jossain muualla? Tämä kommentti sille, jonka mielestä on törkeää, jos ap:n mies maksaa jonkun muun siittämän lapsen kulut.
Eka askel: MISSÄ VAIHEESSA KIERTOA SEKSTASIT VIERAAN KANSSA?
minusta sinun pitää itse ottaa vastuu teostasi ja tulevasta lapsesta. Kertoa miehellesi mikä on tilanne ja antaa hänelle oikeus lähteä tai jäädä. sekä luvata että teette isyystestin heti lapsen synnyttyä. psyykkisesti on kaikille opsapuolille tärkeää ja oikein tietää kuka on lapsen biologinen isä, oli hän sitten lapsen elämässä jatkossa mukava vai ei. kerro asia heti, jotta miehelläsi on aikaa pohtia ja sulatella asiaa ennen lapsensyntymää...
pidät myös suusi kiinni.