Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan kaksoisleuan pois?????

Vierailija
14.09.2023 |

Onko kukaan onnistunut? Miten???

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa senjafaseimage

Vierailija
2/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa hyväksyy sen itsellään. Hoikentumalla. Tai ei kerääntyvää nestettä yläkropassa. Jos se ei auta, niin plastiikkakirurgi kiristää ja hoitaa rahatukolla, mutta pitäisi olla kokemusta ja hyvä ammattitaito. Riskit aina jos leikataan, voiko tulehtua, onko leikkauksen jälkeen antibiootit valmiina ja kipulääkkeet. Entä voiteet tai joku suht turvallinen laite, jolla tehdään hoitoja yksityisellä. Kaulassa on vaan herkkiä alueita ja rauhasia joihin ei saa osua mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kiinnostava. Onko joku testannut toimiiko?

Vierailija
4/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

repesin :DDDD mene ulos juoksemaan ja hylskytät sitä samalla

Vierailija
5/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksi kuukautta tehnyt joka päivä jumpat mitkä löysin lehdestä että niillä lähtee kaksari eikä ole auttanut yhtään mitään..

Vierailija
6/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Injektiolla saa rasvaa paikallisesti poistettua.  Lääkitys sulattaa rasvan. Se on ihan helppo toimenpide. Tai sitten paikallisesti rasvaimu.

Vierailija
7/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko just äsken taas iltalehdessä jotku varmat ohjeet mutta maksumuurin takana. Mitä niissä neuvottiin, tietääkö joku?

Vierailija
8/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa, olen 54 v onko tämä väistämätöntä kun painoa on tullut lisää vaihdevuosina? Voisiko hoikistuminen auttaa tähän?

Vierailija
9/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaastolla.

Vierailija
10/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan. Minulla vaikutta myös kortisoni jota joudun käyttämään. Onko mitään toivoa?

Vierailija
11/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leikkasin saksilla.

Vierailija
12/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa, olen 54 v onko tämä väistämätöntä kun painoa on tullut lisää vaihdevuosina? Voisiko hoikistuminen auttaa tähän?

Voi auttaa. Mutta luultavasti suolaa ei kannata liikaa vedellä, joskaan ei liian vähänkään että lymfakierto toimii. Neste-suola-sokeri tasapaino. Mutta kaulassa voi olla nahka, palautuuko se, joskus pienestä kiinni. Joku voide, joka ei imeydy rauhasiin mutta auttaa ihoa palautumaan ja virkistymään. Luomukeino olisi ihanteellinen.

Vierailija
13/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin rasvaimussa. Maksoi noin 1300e. Toipuminen oli kyllä ikävää, pitkään oli hermot puuduksissa ja puhuminen vähän hankalaa, vielä puolen vuoden jälkeenkin hieman tunnottomuutta. Teen etätöitä ja kamera piti pitää pois päältä useamman viikon, olin melkein huulista rintoihin isoa mustelmaa.

Mutta silti oli sen arvoista, mulla ei ollut käytännössä sivuprofiilissa leukaa ollenkaan, nyt on.

Vierailija
14/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Injektiolla saa rasvaa paikallisesti poistettua.  Lääkitys sulattaa rasvan. Se on ihan helppo toimenpide. Tai sitten paikallisesti rasvaimu.

Mikä injektio?

Vierailija
15/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile naamajumppaa.

Ohjeita youtubessa.

Vierailija
16/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkimalla kolmoisleuan.

Vierailija
17/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttakaa vitunn läskit työttömät

Jep

Vierailija
18/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

haulikolla

Vierailija
19/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin rasvaimussa. Maksoi noin 1300e. Toipuminen oli kyllä ikävää, pitkään oli hermot puuduksissa ja puhuminen vähän hankalaa, vielä puolen vuoden jälkeenkin hieman tunnottomuutta. Teen etätöitä ja kamera piti pitää pois päältä useamman viikon, olin melkein huulista rintoihin isoa mustelmaa.

Mutta silti oli sen arvoista, mulla ei ollut käytännössä sivuprofiilissa leukaa ollenkaan, nyt on.

Järkyttävää. Minä pitäisin ennemmin kaksoisleukani. Mikä saa ihmisen menemään silpomaan itseään ja maksamaan siitä tuollaisia summia. Mihinkä ihmeeseen tarvitsit sitä sivuprofillia ja leukaa. 

Vierailija
20/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttakaa vitunn läskit työttömät

Kuinka tänne voi tulla tämmöisiä kommentteja.