Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon olen kaupoissa nähnyt, mutta eilen näkemäni mamma vetää kyllä pohjat!

Vierailija
03.07.2011 |

Kaupassa näkyi kananpersetukkamamma, jolla oli päällä shortsit ja toppi ja olkavarressa ehkäisylaastari, johon oli kirjoitettu selkeästi päivämäärä, jolloin se on otettava pois... Siis ei hyvää päivää!

En nyt muutenkaan kävisi ehkäisylaastaria esittelemään, mutta laittaa nyt siihen vielä viimeinen käyttöpäivä. Tästä on vaikea pistää paremmaksi! Eikö sitä päivämäärää voi vaikka laittaa kalenteriin tai jotain ?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muka tiedät, mikä päivämäärä on kyseessä, kysyitkö siltä mammalta vai

Vierailija
2/16 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muu lääkelaastari? Ihmeen lähelle olet mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan nähnyt ehkäisylaastaria.

Vierailija
4/16 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..apua, en voi lakata nauramasta ajatukselle. :'D

Vierailija
5/16 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä ehkäisylaastarin tunnistaa aika pitkälle kun sellaisen on kerran nähnyt.

Vierailija
6/16 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisylaastereista minäkin, että niissä tosiaan on se tietty päivä jolloin ne otetaan pois ja pidetään taukoviikko. Silti, en usko, ennenks näen itse! Olen nähnyt aiemmin vaikka minkä verran pelkkiä laastareita mutta en koskaan sellaista missä lukee pvm.

Vierailija
7/16 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tapana kirjoittaa lääkelaastariin seuraava vaihtopäivä. Paitsi, jos ne vaihdetaan päivittäin.

Vierailija
8/16 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saa munaa.

Vierailija
9/16 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä ehkäisylaastarin tunnistaa aika pitkälle kun sellaisen on kerran nähnyt.

Lukeeko siinä, että e-laatari? Ehkä se olikin kipulaastari? Onko sillä edes väliä mikä laastari se oli? Vai onko ehkäisylaastarin julkinen näyttäminen kaikista junteinta??

Vierailija
10/16 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oltais kuljettu käsikynkkää loppupäivä :) Oltais ostettu sulle ja mulle sävysävyyn croksit.

Sä vaikutat niin viehättävältä ihmiseltä.

Vierailija
11/16 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko siinä, että e-laatari? Ehkä se olikin kipulaastari? Onko sillä edes väliä mikä laastari se oli? Vai onko ehkäisylaastarin julkinen näyttäminen kaikista junteinta??

Ja ehkäisylaastareissa on myös usein se vika, että kun joutuvat olemaan paikallaan verrattain pitkään niin saattaa olla tunkkaisen ja likaisen näköinen. Ehk.laastari on vähän isompi kuin tavis kipu- tai nikotiinilaastari.

Vierailija
12/16 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin hikoilee vaatteiden alle jäävät ruumiinosat aika pahasti, joten joutuisin varmaan itsekin laittamaan semmoisen esim. olkavarteen, jos moisia käyttäisin.

Vierailija
13/16 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeinen käyttöpäivä. Tästä on vaikea pistää paremmaksi!

En ymmärrä nyt ollenkaan tätä juttua. Mitä se haittaa että laastari on näkyvissä ja päivämäärä siihen merkitty, sehän on käytännöllistä?

Vai onko tämä joku sellainen "tennissukat shortisen kanssa kiellettävä koska loukkaavat ihmisiä" -juttu?

Vierailija
14/16 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että jenkeissä oli pitkään (tietääkseni ei enää mutta tossa 2-5 vuotta sitten) ihan trendikästä antaa ehkäisylaastarin näkyä. Sitä teki monet julkkiksetkin.

Vierailija
15/16 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että jenkeissä oli pitkään (tietääkseni ei enää mutta tossa 2-5 vuotta sitten) ihan trendikästä antaa ehkäisylaastarin näkyä. Sitä teki monet julkkiksetkin.

No sitten meidänkin täytyy ehdottomasti tehdä niin! Sentään Ameriikassa....

Vierailija
16/16 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin siltä kantilta ajatellen, että tollainen mauton kananpersetukka ainakin huolehtii tarkasti siitä, ettei lisäänny

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi