NELIAPILOIDEN VKO 44
Olipa entinen pino jo niin kaukana että aloitetaan uusi! Jospa nyt neliapilat vähän piristyisi kirjoittelemaan. Itsekkin olen ollut laiskempi kirjoittelija viime päivinä. Sain mahtavan kirjoittelu kaverin sähköpostin kautta. =)
Meillä on pian ne " varmat päivät" käsillä ja mies vaan kieltäytyy seksistä ilman ehkäisyä. Täytynee käydä suoraan toimintaan ettei ehdi muistaa kumeja. =) Meillähän minä kuumeilen vauvaa ihan yksin. Mies on alkuun ollut sitä mieltä että hän ei tee enää vauvoja. Sitten se oli että jos nyt sitten parin vuoden päästä kun hänellä iltakoulu loppuu ja saadaan isompi ja oma asunto. Reilu viikko sitten se oli että jos vuoden päästä, miksei heti kun kuopukseen tulee muuten liian iso ikäero.
Tärppionnea kaikille yrittäville ja plussasäteitä piinailijoille!
Kommentit (29)
Kiva, että löytyi pino meillekin:)
Kyllä meillä, T@hti, mieskin on jo mukana projektissa;) Mies ei vaan aina välttämättä jaksa ihan yrittämällä yrittää, vaan haluaa, että vauva tulisi jos on tullakseen. Mutta viime kierrossa tuli kyllä touhuiltua kolmisen kertaa otollisten päivien aikaan... Valitettavasti vaan tuntuu siltä, ettei " työ" kantanut tällä kertaa hedelmää. Tuntemuksia ei ole ollut, vaikka kp on jo 22/26. Menkkajomotuksia vain...
Mutta jospa se kolmas kerta sitten toden sanoisi, niin kuin viimeeksikin kun kuopusta yritettiin;)
Nyt pitää lähteä saunaan, niin ehtii vielä Täydellisiä naisia katsomaan.
Plussasäteitä kaikille++++++++++++++++++++++++++++
Pitäis aina avata uus ikkuna ja tarkistaa nuo nikit, kun oon niin huono muistamaan. Leijonaa siis tarkoitin. (Mahtoi nyt mennä oikein)
T@hti
en muista olenko tänne kirjoitellutkaan... on mukamas niin paljon noita pinoja mihin pinoutua että menee jo ihan sekasin missä on käyny kirjottamassa ja missä ei....
No, täällä piinaillaan, nyt menossa kp 33/28-32. Itse asiassa aina muulloin on ollut kp 28, mutta nyt esikoisen jälkeen olikin eka kierto 32 päivää, sen takia tuo 28-32. Eli kahdet menkat on kerinnyt jo olemaan. TOivottavasti ei niitä kolmansia tulekaan :). Vähän kateellisena kattelin teitä joilla muksut on max kahden vuoden välein.. itseään välillä harmittaa kun ollaan pidetty niin pitkiä väliä noiden lasten kanssa. Eli meillä lapset on vuosimallia -94, -00 ja 1/05.
Tuon plussan suhteen on nyt jotenkin toiveikas olo sen takia kun minkäälaisia menkkaoloja ei ole. Yleensä olen muutaman päivän ennen menkkoja kireä kuin viulunkieli ja turvonnut. Mutta toisaalta taas tuntuu jotenkin mahdottomalta että olisin tässä kierrossa tullut raskaaksi kun ei tuota yritystäkään oikein ollut... Ehkä tässä huomenna tai ylihuomenna testataan jos ei menkat tuu sitä ennen ;)
Hyvää yötä ja vauvatuulia kaikille ja myös niiden miehille jotka vielä epäröivät :)
Itselläni ei esikoisen jälkeen ollut kuin yhdet menkat kun olin jo raskaana uudelleen. Imetin vain reilun kuukauden. Eikä me niin usein touhuiltu, mutta ilmeisesti sitä siinä heti ensimmäisten menkkojen jälkeen ja imetyksen lopetuksen jälkeen on niin hedelmällinen. =) No mikään pissatesti ei näyttäny plussaa vaan piti verikokeet tehdä ja sisäultra.
Peeveli: Täällä pidetään peukkuja kovasti pystyssä, ettei se täti teille löytäisi seuraavaan 1,5 vuoteen ainakaan bdbdbd!
Tulethan ilmoittamaan kun testi on tehty?
Meillä taitaa yritys vielä jatkua. Kolmas kierto alkakoon... jos vaikka kolmas kerta toden sanoisi;)
Vieläkään ei menkkoja näy eikä kuulu.... Mut ehkä mä vielä ootan ainakin huomiseen ennenkuin testin teen. Hullua kun alkaa tuntemaan kaikelaisia raskausoireita kun alkaa tosissaan kuvittelemaan et olis raskaana. Rintojakin kihelmöi välillä... Eikä niitä oireita ole menkkojen alkamisestakaan :) Jos nyt olis tärpänny niin la sattuis ihan appiukon syntymäpäivän tienoille, oliskin hyvä 60-vuotis lahja rakkaalle appiukolle ;)
Huomenna pääsen katsomaan :) Ihanaa kun saa taas sylitellä ja nuuhkia pienenpientä vauvaa :) Mulla onkin ystäväpiiriin tulossa ihan tälleen muutaman viikon välein noita vauveleita. Itsellä siis kuume vaan pahenee. Mies sen sijaan on edelleen sitä mieltä että ei tule kuuloonkaan :( En tiedä roikunko täällä vielä kymmenen vuoden päästä neljättä kuumeilemassa... Toivottavasti olis tullut pari vaavia jo siihen mennessä :)
Minä en ole ihan yhtä kärsivällinen kuin Peeveli;) Tänään menossa kp 24/26 ja aamulla testasin Aconilla haamuplussan! Nyt olo on vielä todella skeptinen kun mitään oireita ei ole ollut, mutta ei niitä kyllä ole ollut edellisistäkään lapsista vasta kuin tuolta rv 5 alkaen... Nyt vaan odotellaan ja toivotaan, ettei ollut mikään kiinnittymisyritys, vaan olisi nyt pikkarainen napannut kunnolla kiinni ja pysyisi siellä seuraavat 9kk:)
Tuolla heinäsirkoissa jo mainitsinkin että täällä täti pysyy vielä poissa. Mutta jotenkin en vaan ole uskaltautunut testaamaan... Olishan sekin aikamoinen muutos jos se neljäs nyt olis tulossa :) Auton vaihto olis edessä ja töihin menoa vois lykätä parilla vuodella eteenpäin (ainakin). Eipä mulla mitään hinkuja nyt töihin olekaan, kyllä niitä kerkee tekemään vielä ihan kyllästymiseen asti. Mulle olis uutta sekin että olis kaks vaippaikäistä. Mut pikkutytöstä asti olen haaveillut neljästä lapsesta ja olishan se hienoa jos niin kävis =)
Onnittelut Jajalle! Toivottavasti kaikki menee hyvin!
Meillä kuopus on kuumeessa. Yö oli surkea. Kaikkia lapset kömpi meidän sänkyyn. Aamusella keskimmäisellä tuli sinne pissat, joten pesuun meni lakanoitten lisäksi isin peitto ja iso petari. Normaalina ylösnousuaikana sitte nukahettiin.Luulin, et miehellä on myöhempi aamu, mutta ei ollutkaan, joten tuli kiire töihin. Aamulla ei kyllä jaksanu naurattaa, mutta onpa se päivä taas illassa ja oon saanu väen ruokittua ja kone on pessy pyykit ja toinen kuivannu.
Että tälleen täällä, mutta ei ollu vaikutusta vauvasuunnitelmiin.
Tsemppiä kaikille!
T@hti
Moi taas!
Ihan ensiksi kiitos kaikille minua onniteille!
JaJalle onnittelut haamusta. Siitähän tämä minunkin raskaustestaaminen alkoi. Haamu kp 25/28 ja kunnon plussa sitten 28/28.
Peevelille täytyy sanoa, jotta on sulla rautaiset hermot, kun et vielä ole testannut. Toivottavasti menkat pysyy poissa ja testikin sitten kun sen uskaltaudut tekemään, sitä plussaa näyttää bd.
Minä vaan täällä vauvakuume palstalla haahuilen, juuri kun löysi näin mukavan porukan kuin tämä neliapilat, niin sitten jo pitäis odotuspuolelle uusiin pinoihin etsiytyä. En ole vielä saanut aikaiseksi. Jospa saisin teidät muut vedettyä sinne mukanani =).
Kaikille kovasti plussasäteitä ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Iitu *onnesta yhä sekaisin* rv 4 + jotain ja muksut -01,-02,-04 ja jos hyvin menee 07/06
Nyt on menossa kp 32/25-39, ja odottelen jo kovasti kuukautisia alkaviksi jotta voitaisiin päästä yrittämään uuteen kiertoon. Kaksi testiä olen jo hätäisenä tehnyt, negoja tietenkin...
Vähän tuntuu siltä, ettei meille tätä nelosta ole tarkoituskaan enää tulla, kohta alkaa olla vuosi täynnä yritystä eikä mitään tulosta...
mutta muille parempaa onnea ja hyvää loppuviikkoa!
En ole uskaltanut testiäkään tehdä, kun jos näyttääkin negan. Huomenna sit varmaan voisin testata jos ei menkat ala sitä ennen kun mieskin on kotitoimistopäivällä.Vois sit heti näyttää testituloksen joka TOIVOTTAVASTI on plussa. Yäk, mulla ihan mahassa kääntää kun ajattelen testausta ja sitä jännitystä. Mutta onnea raskauteen kaikille teille onnellisille :) Ja rutkasti plussaonnea meille kaikille muille!
Ensiksi onnea kaikille plussanneille! Ja lopuille kovasti plussaonnea =)
Meillä jännätään edelleen. Minulla oli viimeksi tynkämenkat (ruskeaa tiputtelua) ja nyt pitäis olla puoliväli kierto menossa...eipä ole tyypillisiä ovisoireita ollu... Tästä vähän jännitystä lisää peliin, että josko kuitenkin voisi se plussa olla..mutta en uskalla testata. Jännäilen vielä sen kaksi viikkoa, kunnes seuraavat menkat pitäis alkaa ja testaan sit, jos ei vuoda kunnolla. Kovasti on tuolla oikealla alhaalla ollut kouristuksenomaisia kipuja jo viikon verran.
Mutta eipä tänne mitään erikoista. Kuopus sylissä yrittää omiaan kirjoitella, joten viisainta lopettaa =)
++++++++ säteitä kaikille!
Hattara ja lapset 99, 01, 04 (toiv. 06)
Nyt kolottaa alavatsasta ja ristiselästä... taitaa ne menkat kohta alkaa :´´(
Pidin sitten eilen sylissäni sitä vastasyntynyttä ja kyllä oli sydän haljeta! Ihan samanlainen musta nukkatukka sillä oli kuin meidänkin lapsilla. kyllä se oli pieni! Pääkin ihan nyrkinkokoinen tai ainakin äidin tisua pienempi. Ja ne varpaat! Ei se painanutkaan mitään sylissä. En uskaltanut pyytää syliin, mutta sitten oikein tarjottiin, kun äidin piti päästä vessaan. Sanoi, että voi sen laittaa sänkyynkin mutta kuka hullu sitä sinne laittaisi kun voi sylissäkin pitää ;) En olisi millään hennonnut antaa pois, mutta pitihän sen sitten päästä tissille, kun niin kovasti rupesi ähkimään ja hamuilemaan... Sanoinkin illalla miehelle että arvaa mitä tuo naikkarikäynti teki meikäläisen vauvakuumeelle, johon mies vain hymyili tyyliin anna mun kaikki kestää... Leikkasin eilisen hesarista sarjisruudun jossa Viivin ajatuskupla on täynnä sanaa lapsi. Ihan niin kuin minä, mutta se sana olis vauva ;)
Haavekuva: Äläs nyt vielä vaivu synkkyyteen, kyllä se nyytti teillekin vielä tulee kunhan on sen aika. Täältä lähtee täsmäplussasäteet sinnepäin+++++++++++++++++++++++++++++++++
Peeveli: Ei ne jomotukset välttämättä menkkoja enteile. Kuuluhan raskauteenkiin kaikenlaista epämääräistä jomotusta ja nipistelyä. Peukkuja täällä pidän sinulle ja päästä nyt edes meidät täällä piinasta ja testaa se plussa. Bdbdbdbdbdbdbdbd!
Niin, siis itselläkin oli viikonloppuna ihan menkkajomotus tuntemuksia, mutta menivät sitten ohi. Ja nytkin välillä aina nippailee mahaa tai särkee selkää, mutta kovasti ainakin toivon etteivät nyt sitä tätiä enteilisi. Selkä kyllä tulee kipeäksi ihan tytön kantelusta ja koneella istumisesta. Pitäisi vissiin välillä vähän liikkuakkin;)
Hattaralle myös peukutuksia, että se täti älyäisi pysyä nyt poissa bdbdbdbd!
dorinda: Eikun miestä kiusaamaan, jospa pian saisit sen omankin nyytin syliisi;)
Tänään TAAS kurvasi täti paikalle, toivotaan, ettei kenellekään muulle löydä tietään vaan päätyi nyt sitten tänne.
Kyllä tämä alkaa ihan työstä käymään tämä vauvakuumeilu... Varmaan siinä on yksi syy, miksi tulosta ei tule, liikaa stressiä. Mutta nyt ainakin on varmaa, että ensi kuussa ei kannata testejä tuhlata ennen kuin on reilusti yli kp 30.
Siitä huolimatta peukutuksia niille, jotka testailevat piakkoin ja meille muille onnea matkaan ja yrittämisen iloa =). ja tietysti niille, joiden miehet ei vielä ole innostuneet tarvitaan " miesten pehmittämissäteitä" .
nyt sit vaan odottelemaan koska se täti yllättää :( kp 37/28-32 joten mulla on sit nyt ekaa kertaa elämässäni kierrot mitä sattuu....
Tulihan se pino tänne, kun aikansa odotti :) Jotekin en saanut aikaiseksi itse aloittaa. Jotenkin ei muka ollu kummempaa asiaa.
Elimistöä ihmetellen kuulosteleen. Ovulaatiotuntemuksia on muka yhä ja kp 21 tai jotain. Saapa nähdä. Ei taida tärppiä ihan heti tulla. Mutta asialla ollaan silloin kuin siltä tuntuu. Yritän olla ottamatta asiasta stressiä. Miehen mielestä tärpillä ei niin kiire ookaan, mutta puuhastelu kyllä kiinnostaa :)
Kunpa Jaja ja muut saisitte myös miehen mukaan ja pääsisitte kunnolla tositoimiin!
Hyvää viikoa kaikille! Palailen, jos uutta ilmenee ja aikaa löytyy.
T@hti ja lapset 00, 02 ja 04