NELIAPILOIDEN VKO 44
Olipa entinen pino jo niin kaukana että aloitetaan uusi! Jospa nyt neliapilat vähän piristyisi kirjoittelemaan. Itsekkin olen ollut laiskempi kirjoittelija viime päivinä. Sain mahtavan kirjoittelu kaverin sähköpostin kautta. =)
Meillä on pian ne " varmat päivät" käsillä ja mies vaan kieltäytyy seksistä ilman ehkäisyä. Täytynee käydä suoraan toimintaan ettei ehdi muistaa kumeja. =) Meillähän minä kuumeilen vauvaa ihan yksin. Mies on alkuun ollut sitä mieltä että hän ei tee enää vauvoja. Sitten se oli että jos nyt sitten parin vuoden päästä kun hänellä iltakoulu loppuu ja saadaan isompi ja oma asunto. Reilu viikko sitten se oli että jos vuoden päästä, miksei heti kun kuopukseen tulee muuten liian iso ikäero.
Tärppionnea kaikille yrittäville ja plussasäteitä piinailijoille!
Kommentit (29)
Ihan ensiksi Peevelille pahoittelut negasta! Ensi kierrosta sitten toivottavasti tärppää!
Ja Hattaralle paljon onnea plussasta!!! Pikkuhiljaa meitä alkaa olemaan, josko kohtaa saatais odotuspuolellekkin neliapiloiden porukka. Kaikki muutkin täältä kun mukaan sinne saisi.
Joten plussasäteitä ja mkiehen pehmityssäteitä niitä tarvitseville ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Iitu rv 5 + jotain ja muksut -01, -02, -04
[b]ONNEA HATTARA![/b]Kiva, että saadaan neliapiloidenkin listalle lisää plussia:) Käytkö vielä jossain välissä lisäämässä neliapiloiden listan loppuun jonkun la:n niin voin sitten päivittää?
Peevelille pahoittelut negasta:( Toivotaan, että se täti saapuisi sitten pian jos on kerran saapuakseen, niin pääsette uuteen yritykseen. Minullakin meni imetyksen lopettamisen jälkeen muutama kuukausi aika pitkillä kierroilla, kunnes alkoi sitten tasoittumaan tuonne normaaliin 26 päivään.
Onnea, Hattara!
Sataisipa vielä Haavekuvalle, Peevelille, mulle ja muille... Miehen pehmityssäteitä kyllä tarvitaan!
Tänne liityn joukkoonne. Täällähän te plussaatten jo kivasti. Meillä vielä miehen kääntö käynnissä. (saa nyt sitten nähdä kääntyykö mies enää)
Onko muuten muita jolla on kierukka? Tai oli kierukka ennen raskautumistanne? Menikö kauan?
Minä laitatin kierukan maaliskuussa, koska meille ei pitänyt tulla enää lapsia. Ja kuinkas sitten kävikään. Nyt ihan hirvee kuume.
" lupaa odotellen"
-4- sekä kolme muuta ♥ tenavaa
Pitkään aikaan en oo kirjotellut, mutta kun ei vaan ole mitään uutta auringon alla. Nyt ei olla edes puhuttu mitään koko vauva-aiheesta. Tai muiden omista ja tulevista kyllä, mutta ei omasta.
Mulla on varmaan joku syysapatia. Tuntuu vaan mättävän yksi sun toinen asia ja tämäkin juttu kun nyt ei etene, niin voih...
Mulla on kierukka. On ollut vuoden ja näillänäkymin tulee vielä olemaankin monta monta vuotta. Tlipahan valitettua, koittakaa kestää.
piipero
kyllä jotensakin masentaa tämä tilanne, ulkona on harmaata kuin missä, mieli on samalla tasolla! jotenkin tuntuu, ettei meille ole tarkoitettu enempää lapsia... Ikävää kyllä,´koska mieskin olisi neljänteen suostuvainen... siis näin meillä mies suostuu, muttei onnistu =(.
mutta toivotaan, että tulisi edes lunta maahan niin jotenkin joulu tuntuisi silloin läheisemmältä asialta ja voisi suunnata tätä energiaa siihen...
Hyvää viikonloppua silti kaikille.
Tuntuu olevan muitakin kaamosmasentuneita kuin
dorinda...
Peeveli: peukut taivasta kohti että seuraavassa kierrossa!
Minäkin testasin ja plussa tuli =) Selkeä sellainen, la lienee siis kesäkuun lopulla. Huh, jotekin on ihan sekava olo... ONNELLINEN!!!
Hattara ja lapset 99, 01, 04 ja masuasukki