Mies vei itsemurhalla uhittaneelle naapurille narua!
En tiedä, osaako se tosin edes silmukkaa tehdä. Elämän onneton. Voi, voi.
Kommentit (23)
Siis huono juttu kun vei. Käy hakemassa se naru takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Siis huono juttu kun vei. Käy hakemassa se naru takaisin.
Niin, mitäpä sitä ap laittaisi joulupakettien ympärille kun naru on naapurissa... 😅
Sinulla on hyvin pahantahtoinen mies. Käy pyytämässä naapuriltasi anteeksi ja hae naru pois. Miehesi kuulostaa psykopaatilta. Ne eivät koe syyllisyyttä eivätkä pyydä oikeasti anteeksi.
Juuri tällaiset jämäkät miehet ovat perheenperustamisikäisten naisten suosimia.
Näin ihan vaan meidän kesken, niin sanopa miehellesi että sovittelee sen snaran omaan kaulaansa, ja sen jälkeen tee ite sama perässä. Ripustatatte ittenne siinä sitten vaikka mobileiksi johonkin kiipeilytelineeseen killumaan. Ei olis paha.
Tämän palstan jutut ovat todella sekopäisiä nykyään.
Niin olisin minäkin vieny.
Ne, jotka itsarin tekee, harvemmin julistavat tekevänsä sitä.
Olen itse menettänyt läheiseni itsarille eikä etukäteen tullut mitään viitteitä siihen.
Mt -ongelmia vastaan taisteli, kunnes ei sitten enää ilmeisestikään jaksanu.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on hyvin pahantahtoinen mies. Käy pyytämässä naapuriltasi anteeksi ja hae naru pois. Miehesi kuulostaa psykopaatilta. Ne eivät koe syyllisyyttä eivätkä pyydä oikeasti anteeksi.
Tai sitten on vain kyllästynyt jatkuvaan uhkailuun.
Aika fakiiri on, jos narulla saa vahingoitettua itseään. Naru on naru, ei köysi.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse menettänyt läheiseni itsarille eikä etukäteen tullut mitään viitteitä siihen.
Mt -ongelmia vastaan taisteli, kunnes ei sitten enää ilmeisestikään jaksanu.
Tuo on myytti. Suurin osa ilmoittaa aikeistaan jollain tavalla.
Luulisi että tarvitsisi myös jonkun nirhaamaan koska itse ei uskalla.
Semmoinen palvelu olisi hyvä.
Saisi hyvåt rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt -ongelmia vastaan taisteli, kunnes ei sitten enää ilmeisestikään jaksanu.Tuo on myytti. Suurin osa ilmoittaa aikeistaan jollain tavalla.
Myytti korkeintaan sun korvies välissä.
Todellisuudessa eivät tosiaankaan anna edes pienen pientä viitettä tekemästään itsarista.
On tullut aika paljonkin käytyä keskustelua läheisensä itsarille menettäneiden ihmisten kanssa ...
jotkut tekevät itsarin siksi että haluavat tietää nopeasti mitä kuoleman jälkeen tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Aika fakiiri on, jos narulla saa vahingoitettua itseään. Naru on naru, ei köysi.
Pötyä. Tuttavan lapsi tukehtui sälekaihtimen naruun, joka on hyvin ohut. Oli kietonut sen kaulansa ympärille, pieni lapsi. Tämä oli vahinko, mutta silti. Minkäänlaista narun tapaista ei olisi hyvä olla itsetuhoisen lähettyvillä. Myös kaikki veitset ym. ovat vaarallisia. Lääkkeilläkin saa päivänsä päätettyä. Onhan näitä keinoja.
Vierailija kirjoitti:
jotkut tekevät itsarin siksi että haluavat tietää nopeasti mitä kuoleman jälkeen tapahtuu.
Elämä alkaa kuoleman jälkeen paratiisissa
Joko ap on käynyt hakemassa narun takaisin naapurilta?
Vierailija kirjoitti:
Joko ap on käynyt hakemassa narun takaisin naapurilta?
Ei naapuri vastannut ovikellon kilkatukseen. Ehkä narulle tuli käyttöä. 🤷
AP
Hyvä kun vei. Ei kannata aliarvioida etteikö osaisi silmukkaa tehdä. Naisetkin osaa, kokemusta on.