Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan kamalaa. Olen rakastunut paljon vanhempaan mieheen.

Vierailija
04.04.2010 |

Olen itse 32v ja mies on 51v. En voisi koskaan kuvitella mitään vakavaa suhdetta noin vanhan kanssa, mutta silti olen ihan rakastunut häneen. Meillä on äärettömän hauskaa yhdessä, kaikki sujuu loistavasti.

Itse kuitenkin haaveilen vielä joku päivä perheestä, suht samanikäisestä kumppanista ja lapsista. En halua joskus hoitaa mitään vanhaa pappaa... ja silti hänen kanssaan on niiiiin ihanaa...

On tämä elämä outoa!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/42 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon rakastunut 24 vuotta vanhempaan mieheen jo monta vuotta. Sähköä on aina kun tavataan.

Mutta pitäisikö mun tehdä aloite kun mies on vanhempi ku mun vanhemmat.

Epäilen että mies ei uskalla tehdä aloitetta kun tietää tämän.

Mitä teen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon rakastunut 24 vuotta vanhempaan mieheen jo monta vuotta. Sähköä on aina kun tavataan.

Mutta pitäisikö mun tehdä aloite kun mies on vanhempi ku mun vanhemmat.

Epäilen että mies ei uskalla tehdä aloitetta kun tietää tämän.

Mitä teen.

Tee ihmeessä aloite! Mies ei tänä päivänä kovin helposti uskalla tehdä mitään aloitteita, ja varsinkin tossa tilanteessa, kun ikäeroa paljon, niin varmasti pelkää torjuntaa, julkista nöyryytystä ja ehkä tuomiota seksuaalisesta häirinnästä.

Että mene suoraan (miehet eivät ole hyviä tulkitsemaan mitään vihjeitä) sanomaan että pidät häntä kiinnostavana ja voitasko tavata oluella tai viinillä tms.

Vierailija
24/42 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
25/42 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/42 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin kamalaa? Ikä on numeroita. Sinulla on vapaus valita mitä haluat, mutta fakta on se, että isoja tunteita ei tule elämän aikana montaa kertaa, joten ennen luopumista kannattaa varmistua siitä, että se on varmasti päätös jonka kanssa voit elää eteenpäin.

Vierailija
27/42 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 32 v nainen löydä enää miestä joka haluaa lapsia. Joku voi sut panna paksuksi mutta mies eroaa sitten eikä haluahoitaa lapsia. Sellaisia miehiä on todella vähän joka oikeesti kestää sitä lapsiarkea.

Vierailija
28/42 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista nekrofiliaa taas kaivella vanhoja ketjuja...

Vierailija
29/42 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älä välitä panettelijoista, pelottelijoista ja muista katkeruuden kylväjistä - heillä ei ole hyvä olla.

Sinulla on vielä monia vuosia mahdollisuus tulla äidiksi, miehellä se on mahdollista vielä pidempään kuin sinulla. Mitä taas tulee noihin tutkimustuloksiin, piru niissä lukee Raamattua. Valtaosa kaikista raskauksista tuo mukanaan terveen lapsen, ja äidin ikä on sittenkin kriittisempi tekijä kuin isän - äitihän se synnyttääkin, kuten kaikki tiedämme. Jos maailmassa välttäisimme kaikki riskit, emme tupakoisi, joisi kahvia, alkoholia ja energiajuomia, emme ulkoilisi liikennepäästöjen pahimpaan aikaan, emme urheilisi ylipäätään, emme paastoaisi, emme söisi juuri muuta kuin biodynaamisesti viljeltyjä ituja - ja sitten kärsisimme aliravitsemuksesta, vitamiinien ja proteiinin puutteesta, mutta siittiötuotantoa olisi silti monilla miehillä.

Ikä ei ole sairaus. Eikä se ole tosi rakkaudelle hidaste, saati este.

tai pieni pienempi pienin. Esimerkiksi liikenne on paljon pienempi riski kuin tupakointi -> liikun autolla, mutta en tupakoi. Liikennekäyttäytyminenkin vaikuttaa kolaririskiiin. (Puhuit saasteista). No ennemmin asun Kuopiossa kuin Meksikocityssä (voin valita tämän asian, kaikki ei voi). Urheilu on varmasti paremmaksi kuin liikkumattomuus. Ehkä naisen olisi parempi/terveellisempää tms. saada lapsi 22-vuotiaana kuin 38-vuotiaana, mutta ennemmin 38-vuotiaana kuin 45-vuotiaana.

Toki yksilöissä (siis miehissä) on hirveästi eroja terveellisyydessä ja siihen tulevaan lapseen vaikuttavassa sperman laadussa. Itse uskon, että yleisesti ympäristömyrkyt ja kemikaalit ovat heikentäneet tätä laatua, ehkä myös ihmisen liiallinen puuttuminen luontoon (hedelmöittymishoidot...). Poikkeukset myös vahvistavat säännöt. Ap voi olla sellainen ihminen, että hän ei ajattele näin kuin minä (riskit) ja jos itselläni olisi elämäntilanne samalla tavalla kuin ap.lla niin en saattaisi miettiä miehen mahdollisuuksia isäksi (itsellänikin on 13-v vanhempi mies ja ajattelen, että sitä viimeistä lasta pitäisi alkaa yrittämään kohta puoliin, mies 43-v) ja saattaisin alkaa suhteeseen.

Ja aika jännä muuten, että kirjoitat aliravitsemuksen ja vitamiinien puutteen ei-riskiksi :)

Mitä jännittävää siinä muka on.

Vierailija
30/42 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi Lipponen on hyvä esimerkki siitä kun on mennyt yksiin huomattavasti vanhemman miehen kanssa

Vierailija
31/42 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on yhdessä melkein 20 vuotta nuoremman naisen kanssa. Suvussa tämä tapaus on melkoinen vitsi. Surullista toki asianosaisten kannalta, mutta monien on vaikea ymmärtää, mitä yhteistä heillä voisi olla. Erityisen vaikea asia tämä on tuon miehen jo aikuisille lapsille.

Mies löytänyt naisen jonka seurassa viihtyy. Miksi se olisi vitsi.

Naiset ovat kateellisia nuorelle kauniille naiselle kun itse ovat ryppyisiä ja miehet ovat kateellisia miehelle kun sillä on nuori kaunis nainen.

Älkää sekoittako vitsiä ja kateellisuutta. Muistakaa olla rehellisia tuntemuksissanne.

Tämä. Mies haluaa aina tehdä tarpeensa nuoreen.

Vierailija
32/42 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen naimisissa 17 vuotta vanhemman miehen kanssa, ollaan oltu yhdessä pian 10 vuotta. Olin 33v. kun tapasimme. Yhteinen lapsi olisi saanut tulla, mutta ei ole tullut ja mun osalta alkaa aika loppua. Miehellä kolme lasta, joten ainakin joskus on panokset toimineet. :D Itsellä yksi lapsi. 

Vierailija
33/42 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä muuta riskiä kuin että pumppu pettää pukille. 51 v minäkin, soitellaan.

Vierailija
34/42 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä taas murheet. Vaimo kehuu minua edelleen nuorekkaaksi ja viriiiliksi vaikka olen jo 53 v. 10 vuoden ikäero ei näy kuulema vielä missään. Eikä edes se kuuluisa pituusero. Vaimo on melkein 10 cm minua pidempi. Molemmilla on melko terveet elintavat ja muutenkin aktiivinen elämä. Eikä ole enää kotona asuvia alaikäisiä lapsia. Viimeinen lensi juuri pesästä.

Vierailija
35/42 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/42 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta kirjoitti:

Ei 32 v nainen löydä enää miestä joka haluaa lapsia. Joku voi sut panna paksuksi mutta mies eroaa sitten eikä haluahoitaa lapsia. Sellaisia miehiä on todella vähän joka oikeesti kestää sitä lapsiarkea.

Jotain on vialla +30v ihmisessä, joka haluaa lapsia eikä ole vielä niitä saanut. Jättimäinen red flag

Vierailija
37/42 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
38/42 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon tämmöinen ja sen vuoksi

Vierailija
39/42 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mies vielä mikään ukki ole. Tunnen monia pariskuntia, joilla on tuollainen ikäero.

Vierailija
40/42 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään vain kerrran, kannattaa ottaa tunteista kiinni ja elää hetkessä.