Onko teillä vessassa/kylppärissä roskis?
Meillä ei ole kummassakaan enkä oikein keksi syytä, miksi sellainen pitäisi olla..okei, jos naispuolisia vieraita tulee niin varmaan olisi hyvä olla siteitä/tamponeja varten mutta oma väki tuskin sellaista kaipaa.
Kommentit (48)
tai noh, kai ne joilla sellainen roskis on tarkistavat sitten aina vieraiden lähdön jälkeen mitä tuotoksia keltäkin on sinne jäänyt.. tai sitten ei, ja veriset mytyt prosessoituvat siellä mukavasti monta päivää. Kiva juttu varsinkin näin hellesäällä :)
Vaan sellainen sopiva mikä tyhjennetään joka päivä. Ei ala eritteet haisemaan :) Ja voithan se sinäkin kytätä sieltä keittiön roskista mitä vieraat sinne on vienyt ;) Vai onko sellainen kannellinen mihin et pussia laita (hyi hemmetti) jolloin ei tarvitse pussia ottaa kun raahaat vain koko komeuden pihalle tyhjennykseen.
siinähän se idea just onkin että sieltä ei kenenkään vieraankaan tampaxit pistä silmään kun tavaraa on muutakin. Mun puolesta on ihan ok että sun vessassa on roskis, puutuin nyt vaan tuohon "vessaroskittomuuden junttimaisuuteen" mistä siis olin eri mieltä.
Mitäs luulet pistääkö vessan roskiksessa silmään? :) Meneehän sinne muutakin kuin vieraiden tampaxit.Minulla ainakin kuuluu kaveripiiriin niin ujoja, uusia yms. Joten vessassa on roskis. Ei tarvitse kenenkään alkaa raahaamaan verimyttyjä vessasta ulos. Ja ps. jotkut osaavat tyhjentää roskiksen sitä tarkkaan kyttäämättä ;)
senpä takia mulla ei moista ole. Joten väkisinkin pistäis ne tampaxit silmään. Tai mistäs mä juntti tietty tiedän mitä kaikkea muuta te sinne vieraspaikkojen vessaroskiksiin tungette..
Vaikka ei itse sitä tarvisikaan niin onhan se nyt hientotunteisempaa vieraita kohtaan että sellainen löytyy. En minä ainakaan jotain sidettä tai tamponia ala riepottelemaan kylässä, enkä kotonakaan, mihinkään toiseen roskikseen. Ja kyllä meillä ainakin tulee muutakin roskaa vessassa eli vanupuikkoja jne.
tai noh, kai ne joilla sellainen roskis on tarkistavat sitten aina vieraiden lähdön jälkeen mitä tuotoksia keltäkin on sinne jäänyt.. tai sitten ei, ja veriset mytyt prosessoituvat siellä mukavasti monta päivää. Kiva juttu varsinkin näin hellesäällä :)
Sun mielestä on varmasti sitten junttia myös se, että teidän vessaa ylipäätään käyttää joku vieras. "HYIIII, sinne se nyt kusee." Kuka helvetti nyt toisten jäljiltä roskiksia penkoo? Meillä tyhjätään vessan roskis aina silloin kun viedään muutkin roskat eli vähintään jokatoinen päivä. Eipä siellä juuri mikään ehdi muhia.
vaan ihan muusta, kts yllä
Mikää ei ole ärsyttävämpää kuin kyläpaikka, jossa ei ole vessassa roskista ja menkat. Sit hiippailet sidemytty kädessä tai taskussa etsimään keittiönroskista kun muut istuu kahvipöydässä. Tosi kohteliasta eikä varsinkaan yhtään noloa...
Vaikka ei itse sitä tarvisikaan niin onhan se nyt hientotunteisempaa vieraita kohtaan että sellainen löytyy. En minä ainakaan jotain sidettä tai tamponia ala riepottelemaan kylässä, enkä kotonakaan, mihinkään toiseen roskikseen. Ja kyllä meillä ainakin tulee muutakin roskaa vessassa eli vanupuikkoja jne.
Sun mielestä on varmasti sitten junttia myös se, että teidän vessaa ylipäätään käyttää joku vieras. "HYIIII, sinne se nyt kusee." Kuka helvetti nyt toisten jäljiltä roskiksia penkoo? Meillä tyhjätään vessan roskis aina silloin kun viedään muutkin roskat eli vähintään jokatoinen päivä. Eipä siellä juuri mikään ehdi muhia.
vaan ihan muusta, kts yllä
kuinka hemmetisti teiltä sitä verta oikein lorisee, jos side vessan roskiksessa alkaa haista (jos siis roskis tyhjennetään järkevin välein...)?
molemmissa vessoissa, toinen on suihkun yhteydessä. Eli tyhjät vessapaperirullat (ei jaksa aina viedä kartonkikeräykseen), siteet, pumpulipuikot, hiusvärjäystarvikkeet, tyhjät shampoo- yms pullot, lapset vievät välillä huoneistaan roskat yläkerran vessan roskikseen jne, viemärin suussa on se hiustenkerääjä, joka vaihdetaan välillä ja heitetään roskiin. Kyllä vessaroskia tulee keskimäärin pussillinen kahdessa viikossa.. En ymmärrä ihmisiä, joilla EI ole roskista vessassa.
En ymmärrä ihmisiä, joilla EI ole roskista vessassa.
meillä on vain yläkerrassa (vähemmän käytetty vessa). Alakerrassa ei, koska mulla ei ole sille tarvetta. Yläkerran roskis tyhjennetään ehkä 4 kertaa vuodessa, ja sen sisältö on lähinnä pähkinäpusseja ja vaatteista irti leikattuja lappuja.