Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asumme Amerikassa

Vierailija
01.07.2011 |

ja nautimme!

Meilla on hienot autot, iso omakotitalo uima-altaalla, kotiapulainen ja puutarhuri. Ihanaa ja monipuolista ruokaa helposti saatavilla (kaikkea etnista mita kuvitella saattaa). Palkat 3-4x suomeen verrattuna.

Harrastamme tennista ja surffausta.

Kateellinen?

Kommentit (189)

Vierailija
121/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan siihenkin sotaan oli syypää?

ne on julkisessa levityksessä netissä alk 16 Jun 11. Sieltä luulisin että löydät vastauksen sinua askaruttaviin kysymyksiin. USA itse maksaa seurauksista enemmäin kuin kukaan, ei niinkää se silloinen päättäjä vaan se jotka olivat siellä paikan päällä silloin. Ei käy sotilaan asema kateeksi, mutta arvostan heitä kyllä. Poliitikkoja en niinkään aina.

Vierailija
122/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viimeinen lause. Luepa aloituksesi uudestaan ja mieti miksi sinun onni näyttää tulevan varallisuudesta.

vaitinko listanneeni kaikki onnellisuudenaiheeni? listasin asioita joita suomalaiset yleensa kadehtivat (ja yleensa ihan syytta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vanhemmaksi kelpaa lähes kuka tahansa ja juuri minkäänlaista taustatutkimusta ei tehdä. Venäjäkin lopetti adoptiot Yhdysvaltoihin kun Venäjältä adoptoituja lapsia tapettiin adoptioperheissä.

mahdollisuudesta hyväntekeväisyyteen helposti ihan arkioloissa ja helposta adoptiosta. Jenkeissä mulla ois varmaan 7 lasta...

Mitenkä tuolla Amerikassa adoptio tapahtuu?

Juttelin yhden puolitutun kanssa joka on adoptoimassa muistaakseni New yorkin osavaltion alueelta. Yksityispuolella ei tarvi olla kuin rahaa. Julkisella puolella on kaksi viikonloppukurssia, minkä jälkeen lapsen saa noin kuukauden odotuksella, jos siis haluaa vastasyntyneen. Jos vaikkapa vuoden ikäinen kelpaa, lapsi tuodaan seuraavana päivänä. Valtio maksaa joka kuukausi muutaman sata dollaria lapsen hoidosta, koska se katsotaan hyväntekeväisyydeksi saa myös verovähennyksiä. Lisäksi lapsen koulut kustannetaan (ei colleea tietty).

...Eli ei tarvi oottaa vuosia ja maksaa 7-20 000€ niinkuin täällä...

Surullinen adoäiti

Vierailija
124/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usa on ainoa maa joka on heittänyt ydinpommeja lasten päälle, ja silti vartioi muuta maapalloa, että kenelläkään muulla ei saa olla ydinpommeja. USA:n persettä nuollaan, koska se tappaa sinut jos et nuole.

Japanilla oli mahdollisuus antautua, mutta ei. Ei edes ensimmäisen jälkeen. Sota on sotaa ja jälki on rumaa. Eurooppa, sanojesi mukaan, "nuolee" _ihan siksi_ mitä tapaihtui vuosina 1939-45, ei koston pelossa.

kommunismin pelossa raiskattiin ja tapettiin siviilejä, heitettiin lasten päälle napalmia. Kukahan siihenkin sotaan oli syypää? Ja kun sitten ovat kaivaneet tarpeeksi verta nenästään ja muutama tuhat ihmistä kuolee terroristi-iskuissa niin sen varjolla saadaan koston kierre jatkumaan ikuisesti, kaiken maailman tekosyillä. USA pitäisi heittää helvettiin YK:sta, koska eivät noudata sen kansainvälisiä ihmisoikeussopimuksia.

Pohjois-Vietnam ja Ranska.

Ranskalaisilta vaan tuntuu puhti loppuvan aika nopeasti ja USAaa pyydettiin apuun.

Vierailija
125/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan kehtaa olla niin tyhmä juntti, että kehtaa asua maassa, jossa yritysjohtajatkin sanovat medialle, että Jumala koettelee heitä, kun he saavat veromätkyt. Ja siis kaikki tai lähes kaikki ihmiset siellä ovat yhtä tyhmiä. Äo jotain 20... Jumalahan heidän on käskenyt varastaa muilta maapalln ihmisiltä luonnonvarat ja orjuuttaa muut ja elää leveästi toisten kustannuksella.

Vierailija
126/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nautimme!

Meilla on hienot autot, iso omakotitalo uima-altaalla, kotiapulainen ja puutarhuri. Ihanaa ja monipuolista ruokaa helposti saatavilla (kaikkea etnista mita kuvitella saattaa). Palkat 3-4x suomeen verrattuna.

Kateellinen?

Kuinka pitkiä työpäiviä teette? Kuinka paljon teillä on lomaa vuodessa? Sujuuko seksi tyydytten kummatkin ja kuinka usein?

Kerroit vasta tuota perus stooria mitä kaikki jauhaa kun ovat saaneet sen mitä haluavat ja silti eikö tunnukin jotenkin tyhjältä sisällä päässä/mielessä että siinäkö se unelma elämä nyt on paketissa ja samaa seuraavat 30 vuotta?

Täytyy myöntää että en ole kateellinen mutta onnellinen teidän puolesta sillä teillä on paras vielä edessä jos kasvatte lisää. Huomaatte sen toivottavasti itse sitten.

Onnea ja nauttikaa tästä hetkestä!

Vierailija
127/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluttaa lapsensa. Itse vietimme siellä muutaman vuoden ennenkuin lapset meni kouluun. Kyllä mieluummin täällä halvassa peruskoulussa ja ilmaisessa yliopistossa kuin siellä. Sori vaan. Terveisiä New Yorkiin vaan jos joku teistä siellä on.

Vierailija
128/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sen enempää halua kehua mutta paremmin mene täällä. Suomessa monet pitivät sekopäänä kuin unelmoin Amerikaan muutosta 10v ajan, mutta lopulta toteutui ja ihan uskomattoman hienoa kun unelmista tulee totta. Olen vihdoin kotona ja nyt on henkinen rauha :)

Vai miten sinulla toimmii öökköset siellä?

Vierailija
129/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kotiäitinä? Ja on tylsää kun ei ole oikein mitään tekemistä eikä seuraa? Ei raha ja materia tuo onnea, vaikka se helpottaakin elämää.

Vierailija
130/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mukava talo Miamissa, mutta sen lisäksi myös talo Thaimaassa, yli 100neliön kämppä Helsingin keskustassa, Sipoossa huvilamainen landepaikka ja seuraavaksi hankitaan romanttinen pikkukoti Ranskasta.

Näin monen kodin kanssa on vain se ikävä ongelma että pitää miettiä milloin missäkin ehtii olemaan...

PS emme ole palkollisia. Kateellinen?

Vierailija
131/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärkipäässä onnellisuustilasoissa ole mutta kyllä siellä paljon hyvääkin on.

Ei se työttömyyden takia sairausvakuutuksen menetys nyt ihan työterveydenhoidon menetykseen verrattavissa ole. College fund pitää myös vanhemmilla olla säästettynä, eli ei niitä veroprosentteja ihan yks yhteen voi verrata. Kiinteistövero myös suomalaisittain korkea.

USAta ei pyydetty apuun Vietnamissa. Kyllä ne sinne ihan omasta halustaan meni ja kasvimyrkkyäkin tuli levitteyä. Amerikkalaiset itse saivat korvaukset mutta miljoonat vietnamilaiset eivät.

Mikä on osittainen merinäköala? Ei se meri kenenkään ikkunasta kokonaan näy.

Vierailija
132/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne Yhdysvaltoihin voi myös viedä vaikka Suomesta tietokoneen.

en sen enempää halua kehua mutta paremmin mene täällä. Suomessa monet pitivät sekopäänä kuin unelmoin Amerikaan muutosta 10v ajan, mutta lopulta toteutui ja ihan uskomattoman hienoa kun unelmista tulee totta. Olen vihdoin kotona ja nyt on henkinen rauha :)

Vierailija
133/189 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin uima-altaan ja omakotitalon ja palkollisia, tai jos olisin valmis uhraamaan vapaa-aikaani, koska välittäisin rahasta, tai jos pitäisin tenniksestä ja surffauksesta. Ruokaa toki rakastan.

Elämäsi kuulostaa hienolta, jos se on sinulle nautinnollista. Mutta sitten viimeinen lause paljasti, että olet pieni ja kurja ihminen, enkä todellakaan olisi sinulle yhtään katelliinen, vaikka haluaisin kaiken tuon materian, mitä sinulla on.

Minulla on kaikki, mitä elämältä saatan toivoa, paitsi riittävän hyvä merenkäynninsieto, että voisin harrastaa purjehdusta, mutta toivon, ettei kukaan ole minulle kateellinen.

Vierailija
134/189 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nautimme!

Kateellinen?

Mä asun suomessa joka on turvallinen ja puhdas maa. Asun omakotitalossa ja meillä on uima-allas. Puutarhaa en halua, meillä on helppo hoitoinen piha ja mitään ylimääräisiä tyyppejä en kotiini kaipaa. Autoja meillä on monta, ja kaikki on hienoja lukuunottamatta yhtä subarua, joka sekin tosin on aika uusi. Tennin on perseestä ja surffaus ei kiinnosta.

Niin ja mulla on kolme lasta. Tyttö ja 2 poikaa, 17- 10- ja 4-kuukautinen. Mummit ja papat on olemassa ja mielellään katsovat lapsia ja viettävät aikaa heidän kanssaan. Ystäviä ja tuttuja on, miten teillä siellä?

Kateellinen?

Vierailija
135/189 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mukava talo Miamissa, mutta sen lisäksi myös talo Thaimaassa, yli 100neliön kämppä Helsingin keskustassa, Sipoossa huvilamainen landepaikka ja seuraavaksi hankitaan romanttinen pikkukoti Ranskasta. Näin monen kodin kanssa on vain se ikävä ongelma että pitää miettiä milloin missäkin ehtii olemaan... PS emme ole palkollisia. Kateellinen?

olen kateellinen

Vierailija
136/189 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nautimme! Meilla on hienot autot, iso omakotitalo uima-altaalla, kotiapulainen ja puutarhuri. Ihanaa ja monipuolista ruokaa helposti saatavilla (kaikkea etnista mita kuvitella saattaa). Palkat 3-4x suomeen verrattuna. Harrastamme tennista ja surffausta. Kateellinen?

Mä asun suomessa joka on turvallinen ja puhdas maa. Asun omakotitalossa ja meillä on uima-allas. Puutarhaa en halua, meillä on helppo hoitoinen piha ja mitään ylimääräisiä tyyppejä en kotiini kaipaa. Autoja meillä on monta, ja kaikki on hienoja lukuunottamatta yhtä subarua, joka sekin tosin on aika uusi. Tennin on perseestä ja surffaus ei kiinnosta. Niin ja mulla on kolme lasta. Tyttö ja 2 poikaa, 17- 10- ja 4-kuukautinen. Mummit ja papat on olemassa ja mielellään katsovat lapsia ja viettävät aikaa heidän kanssaan. Ystäviä ja tuttuja on, miten teillä siellä? Kateellinen?

tunne kateutta. mutta ihan kiva elama varmaan

Vierailija
137/189 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nautimme! Meilla on hienot autot, iso omakotitalo uima-altaalla, kotiapulainen ja puutarhuri. Ihanaa ja monipuolista ruokaa helposti saatavilla (kaikkea etnista mita kuvitella saattaa). Palkat 3-4x suomeen verrattuna. Harrastamme tennista ja surffausta. Kateellinen?

Kuinka pitkiä työpäiviä teette?

Mies yleensa 8-19, otse 8-17. mutta mies matkustaa myos paljon

Kuinka paljon teillä on lomaa vuodessa?

Minulla 4vk ja miehella 5vk

Sujuuko seksi tyydytten kummatkin ja kuinka usein?

Seksi sujuu vkl hyvin, viikkoisin hyvin harvoin

Vierailija
138/189 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kotiäitinä? Ja on tylsää kun ei ole oikein mitään tekemistä eikä seuraa? Ei raha ja materia tuo onnea, vaikka se helpottaakin elämää.

olen toissa, mutta en kerro tyopaikkaani koska joku viela tunnistaisi... pienet ympyrat suomalaisten keskuudessa taalla. mutta paivatyo 8-17 ja hyva palkka (suhteellisen), siisti sisatyo

Vierailija
139/189 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi ihan eng näppis, tarvitsee vain number padin

Vierailija
140/189 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi