Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asumme Amerikassa

Vierailija
01.07.2011 |

ja nautimme!

Meilla on hienot autot, iso omakotitalo uima-altaalla, kotiapulainen ja puutarhuri. Ihanaa ja monipuolista ruokaa helposti saatavilla (kaikkea etnista mita kuvitella saattaa). Palkat 3-4x suomeen verrattuna.

Harrastamme tennista ja surffausta.

Kateellinen?

Kommentit (189)

Vierailija
101/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Yhdysvalloissa todellakaan saa lasta seuraavana päivänä. Adoptiokäytännöt tosin vaihtelevat suuresti osavaltioittain, mutta kyllä Jenkeissäkin on sama tilanne kuin muualla: adoptiovanhemmiksi haluavia on enemmän kuin lapsia ja lapsia joutuu odottamaan.

Onkohan tuttava puhunut perheisiin sijoitettavista lapsista? Adoptio on taallakin ihan riittavan hankalaa ja kallista eika yhtiskunta todellakaan maksa mitaan lisia.

Vierailija
102/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ne jotka aina kutsutaan hätiin tarpeen tullen. Milloin aiheesta milloin ei. Välillä he ovat sankareita välillä alinta mahdollista kastia - niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. Lukekaa historiaa, se auttaa ymmärtämään maailmaa ihan eri lailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kadehtia sinua, jolla tyhmät ja lihavat lapset ja rumat? (kuten kaikki amerikassa, ylisyötettyjä sikoja) Ja asut maassa, jossa voit joutua guantanamoon, tai vastaavaaan, eikä kukaan koskaan kerro sulle miksi sua siellä kidutetaan. Mutta tottakai ne mahdollisuudet on pienet, jos on systeemin perseennuolija, eli käyttää itse muita hyväkseen.

tekemalla niita tyhmia ja rumia lapsia saan sinun lapsesi vaikuttamaan fiksummalta ja nayttamaan kauniimmalta kun on mihin verrata :)

Vierailija
104/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ne jotka aina kutsutaan hätiin tarpeen tullen. Milloin aiheesta milloin ei. Välillä he ovat sankareita välillä alinta mahdollista kastia - niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. Lukekaa historiaa, se auttaa ymmärtämään maailmaa ihan eri lailla.

Usa on ainoa maa joka on heittänyt ydinpommeja lasten päälle, ja silti vartioi muuta maapalloa, että kenelläkään muulla ei saa olla ydinpommeja. USA:n persettä nuollaan, koska se tappaa sinut jos et nuole.

Maapallo olisi parempi paikka minun lapsilleni, ja he voisivat elää sillä pidempään, jos joku iso tsunami huuhtoisi amerikkalaiset pois. ^He ovat rikollisten ja aggressiivisten ihmisten jälkeläisiä alunperin. Rikolliset laitettiin laivoihin ja he menivät tappamaan intiaanit ja varastamaan heiltä maat.

Vierailija
105/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuhkiiko joku vielä tänä päivänä sillä, että kuluttaa paljon? Todella junttimaista. Seura kai tekee kaltaisekseen. Häpeäisin itseäni ja suulaita lihavia kakaroitani jos olisin sinä ap.

Vierailija
106/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usa on ainoa maa joka on heittänyt ydinpommeja lasten päälle, ja silti vartioi muuta maapalloa, että kenelläkään muulla ei saa olla ydinpommeja. USA:n persettä nuollaan, koska se tappaa sinut jos et nuole.

Japanilla oli mahdollisuus antautua, mutta ei. Ei edes ensimmäisen jälkeen. Sota on sotaa ja jälki on rumaa. Eurooppa, sanojesi mukaan, "nuolee" _ihan siksi_ mitä tapaihtui vuosina 1939-45, ei koston pelossa.

Vierailija
107/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nautimme!

Meilla on hienot autot, iso omakotitalo uima-altaalla, kotiapulainen ja puutarhuri. Ihanaa ja monipuolista ruokaa helposti saatavilla (kaikkea etnista mita kuvitella saattaa). Palkat 3-4x suomeen verrattuna.

Kateellinen?

vielä kuolemattomia? Jos, niin sit olen kateellinen

Vierailija
108/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallo olisi parempi paikka minun lapsilleni, ja he voisivat elää sillä pidempään, jos joku iso tsunami huuhtoisi amerikkalaiset pois. ^He ovat rikollisten ja aggressiivisten ihmisten jälkeläisiä alunperin. Rikolliset laitettiin laivoihin ja he menivät tappamaan intiaanit ja varastamaan heiltä maat.

Vierailija
109/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin lukenut, en olisi edes viitsinyt vastata. Nyt jouduin sen tekemään kahdesti.

Vierailija
110/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kateellisuus. Elämme täysin erilaista elämää, mutta olen onnellinen siitä, mitä meillä on. Mutta siten minulla on varaa olla onnellinen siitäkin, mitä sinulla on. Toivotan sinulle hyvää ja ihanaa elämää.

ja nautimme!

Kateellinen?

Vierailija
111/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, toinen Kaliforniassa asuva haluaa myös kommentoida.

Mä asun myös Kaliforniassa. Me ei olla ostamassa omaa asuntoa vaan asutaan vuokralla. Ollaan jossain vaiheessa muuttamassa takaisin Suomeen. Meillä on Suomessa kaksikerroksinen asunto osittaisella merinäköalalla. Kaliforniassa emme halua asua meren rannalla kun siellä on niin viileää ja tuulee.

Meillä on täällä asuntoyhtiössä myös uima-allas ja kuntosali. Meidän asuinalueelta pystyisi vuokrata myös omakotitalon uima-altaalla mutta emme halua rahoja siihen tuhlata. Meillä on myös kaksi hienoa autoa jotka lopulta tuomme Suomeen verovapaasti. Alle 50 000€ pitää olla auton arvo Suomessa että sen saa verovapaasti tuoda ja ylimenevältä osalta pitää verot maksaa. Saatamme joutua maksamaan jotain toisesta autosta kun sitä tuomme.

Meillä ei ole lapsia eikä kodinhoitajia. Mies on insinööri. Palkka on huomattavasti suurempi kuin Suomessa, melkein 3-kertainen. Veroprosenttihan on pienempi kuin Suomessa. Eli bruttopalkka ei ole 3-kertainen mutta nettopalkka on aika lähellä 3-kertaista.

Meidän ei tarvitse maksaa terveysvakuutuksista mitään, koska työnantaja on kustantanut ne.

Täällä ei ole koskaan lunta ja pakkasta.

Ja silti minä haluan Suomeen takaisin. Mutta tätä ruokaa ja tietyllä tavalla myös elämäntyyliä mun tulee ikävä. Kaliforniassa asuu ihan oikeasti niin paljon eri kansallisuuksia että ruoasta on oikeasti todella paljon mistä valita.

Vierailija
112/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan kehtaa olla niin tyhmä juntti, että kehtaa asua maassa, jossa yritysjohtajatkin sanovat medialle, että Jumala koettelee heitä, kun he saavat veromätkyt.

Ja siis kaikki tai lähes kaikki ihmiset siellä ovat yhtä tyhmiä. Äo jotain 20...

Jumalahan heidän on käskenyt varastaa muilta maapalln ihmisiltä luonnonvarat ja orjuuttaa muut ja elää leveästi toisten kustannuksella.

Vierailija
113/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uima-allas on vedenkulutustuho jota en ikinä ottaisi itselle, en edes ammetta

autoksi riittää suht uusi, vähäkuluttava auto.

Siivoojan voisin ottaa kerran viikkoon apuun, puutarhuria en, tekisin mieluummin itse.

Ruokaa kyllä löytyy monipuolisesti missä itse olen.

Palkat.. noh näinköhän on? mutta jos on niin ok mutta varmaan joku uhraus siihen tulee eli pitkät päivät.

Tennis olis ehkä ok, mutta mikään mieluisin urheilulaji mulle, surffausta en uskailtaisi koska olen huono uimari.

en siis ole vaikka kuin hienolta kuulostaakin :) mutta oletkos mulle? minä kun en tartte isoa taloa, isoa autoa surffuasta jnejne ollakseni onnellinen, eikä mun onni häviä jos maallinen mammona katoaa.

Vierailija
114/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilla oli mahdollisuus antautua, mutta ei. Ei edes ensimmäisen jälkeen. Sota on sotaa ja jälki on rumaa. Eurooppa, sanojesi mukaan, "nuolee" _ihan siksi_ mitä tapaihtui vuosina 1939-45, ei koston pelossa.

kommunismin pelossa raiskattiin ja tapettiin siviilejä, heitettiin lasten päälle napalmia.

Kukahan siihenkin sotaan oli syypää?

Ja kun sitten ovat kaivaneet tarpeeksi verta nenästään ja muutama tuhat ihmistä kuolee terroristi-iskuissa niin sen varjolla saadaan koston kierre jatkumaan ikuisesti, kaiken maailman tekosyillä.

USA pitäisi heittää helvettiin YK:sta, koska eivät noudata sen kansainvälisiä ihmisoikeussopimuksia.

Vierailija
115/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en harrasta tennistä enkä surffausta, molempiin toki olisi mahdollisuus. Mä en vaan koe itsessäni olevan potentiaalia kumpaakaan.

Mutta noi adoptiojutut sai mut kiinnostumaan.

Voinko mä adoptoida Kaliforniassa vaikka olenkin Suomalainen. Olen yhden adoptiosivun löytänyt, mutta kaikki lapset olivat sairaita. Tai sitten oli vanhempia lapsia. Tai sitten piti koko sisaruslauma ottaa kerralla. Tai sitten vaadittiin avointa adoptiota.

Vierailija
116/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessakin Evirat ja muut varsin hyvin tietävät, että round upit ja muut on myrkkyä jotka on tappaneet USA:sa mehiläiset. Mutta niin vaan on roundupit tänne pitänyt tuoda, koska kukaan ei sano USA:lle ei. Jos ei halua kuolla heti, mitä siitä että me kaikki tulemme tuhoutumaan USA:n ahneuden takia melko pian.

Vierailija
117/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...yritysjohtajatkin sanovat medialle, että Jumala koettelee heitä, kun he saavat veromätkyt. ..

Ja siis kaikki tai lähes kaikki ihmiset siellä ovat yhtä tyhmiä. Äo jotain 20...

Vai olisikohan vieraan kulttuurin tuntemattomuus kenties nyt syynä näihin esittämiisi "totuuksiin"?? =D

Jännä että suomalaisen mielessä amerikkalainen on `aina` älyllisesti tätä itseään jäljessä. Samalla se amerikkalainen on itsekeskeinen ja omahyväinen, heh.

Vierailija
118/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uima-allas on vedenkulutustuho jota en ikinä ottaisi itselle

uima-allas haihduttaa samanverran kuin nurmikko. molempi siis pahempi.

autoksi riittää suht uusi, vähäkuluttava auto.

no, meidan molemmat autot on hybrideja. vaikka silti uusia

Siivoojan voisin ottaa kerran viikkoon apuun, puutarhuria en, tekisin mieluummin itse.

jep, jokaisen oma valinta

Ruokaa kyllä löytyy monipuolisesti missä itse olen.

hieno juttu, ruoka on elaman suola

Palkat.. noh näinköhän on? mutta jos on niin ok mutta varmaan joku uhraus siihen tulee eli pitkät päivät.

niinhan se on, mutta samalla voi hoidella itseaan hieronnoissa ym kun on varaa

Tennis olis ehkä ok, mutta mikään mieluisin urheilulaji mulle, surffausta en uskailtaisi koska olen huono uimari.

surffaus on vahan kuin laskettelu

en siis ole vaikka kuin hienolta kuulostaakin :) mutta oletkos mulle? minä kun en tartte isoa taloa, isoa autoa surffuasta jnejne ollakseni onnellinen, eikä mun onni häviä jos maallinen mammona katoaa.

voin ollakin siita etta olet oikeasti onnellinen, mutta miksi luulet minun onnellisuuteni tulevan varallisuudesta?

Vierailija
119/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viimeinen lause. Luepa aloituksesi uudestaan ja mieti miksi sinun onni näyttää tulevan varallisuudesta.

Vierailija
120/189 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptio EI todellakaan käy tosta noin vaan ja vanhemmille EI todellakaan makseta siitä mitään.

SIJOITUSlapsen saa helposti, jopa parin tunnin varoitusajalla. Ja heistä saa jotain tukea valtiolta.