Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään todella ruman laihan naisen syömässä

Vierailija
01.07.2011 |

Siis olin tänään perheeni kanssa Ravintolakahvilassa syömässä ja äkkäsin seurueen jossa muut olivat normaalipainoisia,mutta tämä nainen oli oikea luuranko.Muut söivät normaalisti,mutta tämä nainen otti vain vettä ja pyysi keittiöltä ainoastaan greipin.Siis tämä nainen ei ollut ollenkaan kaunis,luut törröttivät ja vaatteet olivat aika pitkälti 130-150 kokoa ja iho surkeassa kunnossa.Jopa lapseni säikähti sitä naista.Monet muutkin paikan väestä toljottivat naista epäuskon vallassa.

Eikö ole yhtään älliä päässä?Ei ole järkeä olla noin laiha.Itse olen normaalipainoinen.

Enkä siis halveksu laihia ihmisiä,vaan kauhistun että tuo anoreksia ym. voi tappaa ihmisen.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä itse sitten olet?Läski ihramahako?Kyllä se niin on että yököttäviä on ne läskit ruoanmättäjät eikä laihat ja sopusuintaiset ihmiset

Vierailija
22/54 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä itse sitten olet?Läski ihramahako?Kyllä se niin on että yököttäviä on ne läskit ruoanmättäjät eikä laihat ja sopusuintaiset ihmiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä akalla ollut ollenkaan ajan ja paikantajua?Olisi syönyt greippinsä vaikka vessassa.Inhoan kukkakeppejä ja noita anorektikkoja.Hyi olkoon

Vierailija
24/54 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä akalla ollut ollenkaan ajan ja paikantajua?Olisi syönyt greippinsä vaikka vessassa.Inhoan kukkakeppejä ja noita anorektikkoja.Hyi olkoon

Ja jos on bmi esim. 14 ei ole kyllä mikään sopusuhtainen. Joskin haukkuminen on tyhmää ap:lta, mutta samoin sinun haukkumisesi on kuvottavaa.

Vierailija
25/54 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen sopimus, että ketään ei arvostella ulkonäön perusteella. Se on pelkkä kuori meillä. Tärkein on sisin ja ajatuksemme ja tekomme. Se määrittää ihmisyytemme.

Niin juuri

Vierailija
26/54 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli hiukset päässä.Ja tietääkseni tällä naisella ei ole syöpää,näin olen naapuriltani kuullut (soitin hänelle äsken ja kysyin tunteeko naisen).On ollut ennen normaalipainoinen,mutta laihdutti,mutta ei osannut lopettaa.Aika ironista sikäli että kun näkee lihavan ihmisen ja tuijottaa ei kukaan moiti,mutta jos laihaa tuijottaa saa haukut niskaansa.

Asumme kuitenkin aika pienellä paikkakunnalla (Muutimme tänne vasta pari kuukautta sitten työn perässä)

ap

Vierailija
27/54 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli hiukset päässä.Ja tietääkseni tällä naisella ei ole syöpää,näin olen naapuriltani kuullut (soitin hänelle äsken ja kysyin tunteeko naisen).On ollut ennen normaalipainoinen,mutta laihdutti,mutta ei osannut lopettaa.Aika ironista sikäli että kun näkee lihavan ihmisen ja tuijottaa ei kukaan moiti,mutta jos laihaa tuijottaa saa haukut niskaansa. Asumme kuitenkin aika pienellä paikkakunnalla (Muutimme tänne vasta pari kuukautta sitten työn perässä) ap

kivahan se on pienessä käpykylässä juoruta muiden sairauksista.

Vierailija
28/54 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap se sopii kuin nyrkki silmään pikkupaikkakunnalle kyylämisineen ja juoruamisineen!

Vierailija
29/54 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se niin ole että niin Laihuus (anoreksia ym) kuin Ylipainoisuuskin ovat sairauksia.Meillä on se tapana että jos lapsi tuijottaa jotain ihmistä (mikä on meidän perheessä kielletty,ollaan opetettu että erilaisuus on kaunista ja tuijottaa ei saa koska tulee paha mieli) annamme pikkujäähyjä.Esim.Kiellämme television ym.

Mutta totuuden nimissähän se on pakko myöntää että nykyään on monen mielestä häpeä olla ylipainoinen.Paikassa jossa perheemme asuu,asuu myös todella ylipaioinen nainen.Painaa 160 kiloa (hänellä ollut syöpä nuorempana ja hoidot ym lihottivat.Hänellä on myös kilpirauhasissa vikaa ja monet tekevät hänelle pilkkaa (olen tämän naisen ystävä)

Olen itse ollut nuoruudessani lihava ja ymmärrän miltä tuntuu kun aina "dissataan".Ylipainoisuuskin on sairaus ja siitä ei irti pääse kovin helpolla.

Siksipä kysynkiin että onko se tuijottaminen tarpeen?+Tiedän että mitäs ihminen luonnolleen voi.Jos vastaan tulee joku ihminen joka ei ole normaali (Kehitysvammainen,halvaantunut ym ihminen) niin katse siirtyy automaattisesti häneen.

Nuorempana (ennen kun lihoin) olin aika itsekäs paska ja haukuin monia.Mutta kokemukset opettivat ja tajusin kuinka pahalta se tuntuu.

Ystäväni (Se ylipainoinen nainen) ja minä käymme kyllä uimassa parikin kertaa päivässä ja minä ja mieheni annamme hänelle näin kesäisin paljon vihanneksia ja marjoja ym.koska kasvatamme niitä.

Sinä ap,teit siinä todella pahasti väärin että aloit tuijottamaan etkä estellyt /moittinut itseäsi ja lastasi (lapsille kannattaa sanoa pienestä pitäen mikä on väärin)

Sillä eikös se niin ole aina mennyt että mitä isompi ensin sen pienempi perässä...

Vierailija
30/54 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se niin ole että niin Laihuus (anoreksia ym) kuin Ylipainoisuuskin ovat sairauksia.Meillä on se tapana että jos lapsi tuijottaa jotain ihmistä (mikä on meidän perheessä kielletty,ollaan opetettu että erilaisuus on kaunista ja tuijottaa ei saa koska tulee paha mieli) annamme pikkujäähyjä.Esim.Kiellämme television ym.

Mutta totuuden nimissähän se on pakko myöntää että nykyään on monen mielestä häpeä olla ylipainoinen.Paikassa jossa perheemme asuu,asuu myös todella ylipaioinen nainen.Painaa 160 kiloa (hänellä ollut syöpä nuorempana ja hoidot ym lihottivat.Hänellä on myös kilpirauhasissa vikaa ja monet tekevät hänelle pilkkaa (olen tämän naisen ystävä)

Olen itse ollut nuoruudessani lihava ja ymmärrän miltä tuntuu kun aina "dissataan".Ylipainoisuuskin on sairaus ja siitä ei irti pääse kovin helpolla.

Siksipä kysynkiin että onko se tuijottaminen tarpeen?+Tiedän että mitäs ihminen luonnolleen voi.Jos vastaan tulee joku ihminen joka ei ole normaali (Kehitysvammainen,halvaantunut ym ihminen) niin katse siirtyy automaattisesti häneen.

Nuorempana (ennen kun lihoin) olin aika itsekäs paska ja haukuin monia.Mutta kokemukset opettivat ja tajusin kuinka pahalta se tuntuu.

Ystäväni (Se ylipainoinen nainen) ja minä käymme kyllä uimassa parikin kertaa päivässä ja minä ja mieheni annamme hänelle näin kesäisin paljon vihanneksia ja marjoja ym.koska kasvatamme niitä.

Sinä ap,teit siinä todella pahasti väärin että aloit tuijottamaan etkä estellyt /moittinut itseäsi ja lastasi (lapsille kannattaa sanoa pienestä pitäen mikä on väärin)

Sillä eikös se niin ole aina mennyt että mitä isompi ensin sen pienempi perässä...

Läskeille on kiva tehdä pila.Eiks niin?

Vierailija
31/54 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla teki pahaa, kun vastaavanlainen kävi samassa jumpassa kuin minä. Ja teki kaikki liikkeet ihan älyttömän liioitellusti varmaan polttaakseen niitä olemattomia kaloreitaan :( Pahaa teki katsoa sellaista mielipuolena pomppivaa luurankoa. Ikävä sairaus se on tuokin.

Vierailija
32/54 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina haukutaan lihavia ja taivastellaa jos nähdään lihavalla lapsella jäätelö.Ei ne laihatkaan kauniita ole

Vierailija
33/54 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella suppea näkemys maailmaan ja sen ihmisiin.

Vierailija
34/54 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on bmi esim. 14 ei ole kyllä mikään sopusuhtainen. Joskin haukkuminen on tyhmää ap:lta, mutta samoin sinun haukkumisesi on kuvottavaa.

Tarkoitin Sopusuhtaista.Aina te jaksatte vinkua kirjotusvirheistä.Olen 177 cm pitkä ja painan 57 kg

Vierailija
35/54 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan Suomi on tällänen.Monien mielestä laihuus/anoreksia on hyvempi asia kuin ylipainoisuus.Ylipainoiset ihmiset ovat monien mielestä arvottomia ja olisi se ja sama vaikka ne kuolisivat.Tuo ajatusmaailma on omasta mielestäni yhtä sanonko mitä.Omasta mielestäni niin ylipainoiset kuin laihat/anorektikot ovat yhtä lailla ihmisiä ja yhtä hyviä kuin kuka muu tahansa.

Vierailija
36/54 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liity siihen, etteikö olisi "älliä päässä". Monet anorektikot ovat älykkäitä, eikä sairauden toteuttamisen junailu käytännössä ihan hölmöiltä onnistuisikaan.

Mutta tuo anoreksian käsittämättömyyshän on juuri se, mikä erottaa terveet sairaista. Anorektikoilla on oma hyytävä logiikkansa, jonka mukaan sairauden säännöillä eläminen on ihan järkevää. Monet muut psyykkiset sairaudet - muiden ihmisten kannalta haitallisemmatkin - eivät vain näy niin silmiinpistävästi päälle kuin aktiivinen anoreksia.

Vierailija
37/54 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sinä sen tiedät? Ei joka hoidosta tukka lähtee!!! Entäs jos se oli peruukki?

Älä tuijota muita!!!

Vierailija
38/54 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan Suomi on tällänen.Monien mielestä laihuus/anoreksia on hyvempi asia kuin ylipainoisuus.Ylipainoiset ihmiset ovat monien mielestä arvottomia ja olisi se ja sama vaikka ne kuolisivat.Tuo ajatusmaailma on omasta mielestäni yhtä sanonko mitä.Omasta mielestäni niin ylipainoiset kuin laihat/anorektikot ovat yhtä lailla ihmisiä ja yhtä hyviä kuin kuka muu tahansa.

Vierailija
39/54 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyäkseen tunteeko jonkun laihan naisen, ja kalkati kalkati, juorukellot kalkatti.

Ai että saa läskistä ruuanmättäjästä puhua ilman paheksuntaa? Ai jaa..

No mutta olennaisintahan tässä koko jutussa oli se ilmeisesti valtava aukko sivistyksessä, kun ei äiti-ikään mennessä ollut kuullut, että on olemassa sairauksia, joihin liittyy laihuus. On myös sairauksia, joissa ihminen laihduttaa itsensä jopa kuoliaaksi, koska hänen ruumiinkuvansa on vääristynyt ja psyyke sairas.

Vierailija
40/54 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyäkseen tunteeko jonkun laihan naisen, ja kalkati kalkati, juorukellot kalkatti.

Ai että saa läskistä ruuanmättäjästä puhua ilman paheksuntaa? Ai jaa..

No mutta olennaisintahan tässä koko jutussa oli se ilmeisesti valtava aukko sivistyksessä, kun ei äiti-ikään mennessä ollut kuullut, että on olemassa sairauksia, joihin liittyy laihuus. On myös sairauksia, joissa ihminen laihduttaa itsensä jopa kuoliaaksi, koska hänen ruumiinkuvansa on vääristynyt ja psyyke sairas.

Mutta on sellaisiakin, joissa ihminen syö vaan eikä voi sillekään mitään. Se on anoreksiaa käänteisesti. Ihan päänsisäinen juttu sekin.

Mun kaveri on tällainen. Enkä tiedä mitä sen kanssa tekisin, kun kaikki tekemiset ja olemiset liittyvät vaan syömiseen.