Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään todella ruman laihan naisen syömässä

Vierailija
01.07.2011 |

Siis olin tänään perheeni kanssa Ravintolakahvilassa syömässä ja äkkäsin seurueen jossa muut olivat normaalipainoisia,mutta tämä nainen oli oikea luuranko.Muut söivät normaalisti,mutta tämä nainen otti vain vettä ja pyysi keittiöltä ainoastaan greipin.Siis tämä nainen ei ollut ollenkaan kaunis,luut törröttivät ja vaatteet olivat aika pitkälti 130-150 kokoa ja iho surkeassa kunnossa.Jopa lapseni säikähti sitä naista.Monet muutkin paikan väestä toljottivat naista epäuskon vallassa.

Eikö ole yhtään älliä päässä?Ei ole järkeä olla noin laiha.Itse olen normaalipainoinen.

Enkä siis halveksu laihia ihmisiä,vaan kauhistun että tuo anoreksia ym. voi tappaa ihmisen.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairas(esim. aineenvaihduntantasairaus, kilppari, lääkitys(esim. Risperdal tms.) Niitä on, vaikka ovat harvinaisia. Mutta niitäkin esiintyy. Osoittaa kuinka sairas palsta on. Lihavia saa mollata monta sivua, mutta jos haukkuu laihaa, on ap sitten hirveä paska. KAIKKIEN haukkuminen ON väärin, oli laiha tai lihava, ruma tai kaunis. Rikollisia saa haukkua, oli paino/ulkonäkö mikä vain.

Vierailija
42/54 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuus ok, mitä siitä vaikka se veisi jopa hautaan. Muuten tiesittekö, että jos bmi on alle 18, sydän ja verisuonisairauksien riski kasvaa monikymmenkertaiseksi?? Moni luulee, että laihuus on terveellistä. Laihuus ei ole terveellistä, ei toki lihavuuskaan. Normaali paino paras. Silti, olemme me minkä painoisia tahansa, sen pitäisi merkitä, millaisia ihmisiä olemme luonteeltamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi ylipainoisia on helpompaa haukkua.

WHO:n arvion mukaan maailmassa on jo yli miljardi ylipainoista, joista 300 miljoonaa on kliinisesti lihavia. nälkäänäkeviä on jotain 850 miljoonaa.. Ellei kyllä nyt jo enemmän..

Anoreksia on kyllä itseaiheutettua mutta se on SAIRAUS, kuten ylipainokin. Mutta oikeasti moni ylipainoinen ei vaan halua pitää itsestään huoltaa.

Joten on oikeasti helpompaa haukkua pystyyn ylipainoisia kuin extra laihoja.

T: normaalipainoinen ja kännissä :)

Hyvää kesää kaikille :)

Vierailija
44/54 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoreksiaa. Ja moni haluaa olla laiha. Laihuus ei ole tervettä, nostaa sairauksien riskiä kuten lihavuus, silti lihavia haukutaan enemmän, koska media suosii hoikkuutta, vaikka liiallinen laihuus on epäesteettistä(joidenkin mielestä), toki joidenkin mielestä myös lihavuus on epäesteettistä. Moni mamma menee median mukana kuin sokea hanhi.

Oli ihminen silti laiha tai lihava, tai siltä väliltä, niin se on vain ulkonäköä. Enemmän merkitsee, millainen ihminen on sisältä.

Mitään merkitystä ei ole mielestäni sillä, kuinka paljon maailmassa on lihavia tai laihoja, se on jo typerääkin. Mitä ihailemista on köyhissä Afrikan laihoissa, jotka kuolevat nälkään??? Tai Amerikan lihavissa(yli 200 kg) joilla polvet eivät enää kestä.

Vierailija
45/54 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi ylipainoisia on helpompaa haukkua.

WHO:n arvion mukaan maailmassa on jo yli miljardi ylipainoista, joista 300 miljoonaa on kliinisesti lihavia. nälkäänäkeviä on jotain 850 miljoonaa.. Ellei kyllä nyt jo enemmän..

Anoreksia on kyllä itseaiheutettua mutta se on SAIRAUS, kuten ylipainokin. Mutta oikeasti moni ylipainoinen ei vaan halua pitää itsestään huoltaa.

Joten on oikeasti helpompaa haukkua pystyyn ylipainoisia kuin extra laihoja.

T: normaalipainoinen ja kännissä :)

Hyvää kesää kaikille :)

joista yksi syö pelkkää rasvaista ruokaa, ei koskaan vihanneksia, kolesteroli yli 8. Yksi on rappeutunut alkoholisti, joka vain juo. Yksi entinen narkomaani, joka ei saa enää painoaan nousemaan. Sen sijaan äitini on pulska, joka ei juo, polta ja syö terveellisesti, mutta pitää myös herkuttelusta. Liikkuu joka päivä(jooga, uinti, kävely) kaikki veriarvot hyviä ja mm. UKK:n kävelytestissä menestyy hienosti.

LAIHUUS EI OLE SAMA ASIA, KUIN ETTÄ PITÄÄ ITSESTÄÄN HUOLTA/ELÄÄ TERVEELLISESTI.

Vierailija
46/54 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkia ilmeisesti koko kylä täynnä kun oli moni oikein jäänyt toljottamaan sitä laihaa ja RUMAA naista.

Onnea vaan sinne!

Vierailija
47/54 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen suvaitsevainen ihminen.En halveksu esim. ulkomaalaisia,anorektikkoja ym,mutta läskit ihmiset hyllyvine ihroineen saa mut inhon valtaan.Ne on ihmistyyppeinä sellanen että en haluais tutustua.

Onhan tuo vähän noloa myöntää,mutta en voi tunteilleni mitään.

Vierailija
48/54 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen suvaitsevainen ihminen.En halveksu esim. ulkomaalaisia,anorektikkoja ym,mutta läskit ihmiset hyllyvine ihroineen saa mut inhon valtaan.Ne on ihmistyyppeinä sellanen että en haluais tutustua.

sielun rumuus, ja sinä olet sisältä ruma.

Hoikka mutta empaattinen ja todella kyllästynyt tähän läskijahtiin, mikä palstalla on. Menkääpä itseenne joskus.

Vierailija
49/54 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ukilla on syöpä ja on käynyt hoidoissa jo pari vuotta. Saa sädehoitoa plus raskaat lääkitykset. Silti on hikset päässä, eikä ne koskaan ole mihinkään lähteneet.

Vierailija
50/54 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä syöpälääkitykset. Kaikki syöpäpotilaat, saavat he sitten hoitoa tai ei, laihtuvat luurangon laihoiksi, ei ikinä liho. Tämä tiedoksi sille jonka ystävä oli lihonut "syöpähoitojen vuoksi".

Syöpäpotilaat saattavat saada esimerkiksi suuria annoksia kortisonia ja sehän tunnetusti turvottaa (paino voi nousta kilokaupalla) ja pyöristää posket. Lisäksi jotkut hormonaaliset hoidot saattavat lihottaa.

Vierailija
51/54 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätätkö sen hyllyvän läskin kuin nallin kalliolle ja teeskentelet kaupungilla ettet tunne?

Mä olen lihonut n. 40kg vuosien varrella ja ystäväpiiri on sama kuin ennen. Onneksi kukaan ei ole dumpannut minua painoni vuoksi. Ystäväni ovat kaikki tosin kauniita ihmisiä - sielultaan.

Vierailija
52/54 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ihmisenä inhotat minua suuresti.Onneksi on olemassa niitäkin jolle koko tai ihmisten muut "ongelmat ym." ei merkitse kaikkea,vaan se sisin.SISIN SISIN SISIN!!!

Olen itse todella ylipainoinen.Painan 150 kiloa (paino oli ennen 175,mutta laihdutin.

Vierailija
53/54 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todella ylipainoinen ja mua on haukuttu monesti.Kauppareissullakin.Kerran oli kassalla myyjänä yläasteelta tuttu tyttö (tai nainen,olemme molemmat 22) ja tämä sanoi kun ostin salaattia ym. "Jaahas.Et ole laihtunut ylä-aste ajoista.Vaikka söisit mitä lihot ilti.Kas kun et ostanut suklaata sillä sehän sulle maistui niin hyvin ennen"

Olin niin tyrmistynyt ja loukkaantunut siinä tilanteessa että teki mieli vetäistä sitä turpaan.En vetänyt turpaan vaan kantelin hänen esimiehelleen ja hän sai potkut.

Ylä-asteella painoin 120 kiloa ja olin 172 pitkä.Nykyään painan 100 kiloa.

anteeks mut mä en voinu olla hymähtämättä hyvä et urpo sai potkut :D en oikeesti ymmärrä miten voi olla mahollista että joku näin kehtaa..no oli vissiin duunipaikan arvosta mahto varmaa vituttaa ;)

Vierailija
54/54 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei liity tähän aiheeseen...tai no ei oikeastaan.

Olen itsekin hankkinut potkut eräälle myyjälle(tai hän tosin oli kaupan myymäläpäällikkö,otin hänen esimieheensä yhteyttä ja kerroin miten tämä oli käyttäytynyt.Syytti varkaaksi ilman syytä (en siis varastanut) ja mulatiksi (olen isäni puolelta afrikkalainen,äitini Suomalainen)

Tää nainen sai kuukauden päästä potkut.Nykyään on normimyyjänä eri ketjun myymälässä.