Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään todella ruman laihan naisen syömässä

Vierailija
01.07.2011 |

Siis olin tänään perheeni kanssa Ravintolakahvilassa syömässä ja äkkäsin seurueen jossa muut olivat normaalipainoisia,mutta tämä nainen oli oikea luuranko.Muut söivät normaalisti,mutta tämä nainen otti vain vettä ja pyysi keittiöltä ainoastaan greipin.Siis tämä nainen ei ollut ollenkaan kaunis,luut törröttivät ja vaatteet olivat aika pitkälti 130-150 kokoa ja iho surkeassa kunnossa.Jopa lapseni säikähti sitä naista.Monet muutkin paikan väestä toljottivat naista epäuskon vallassa.

Eikö ole yhtään älliä päässä?Ei ole järkeä olla noin laiha.Itse olen normaalipainoinen.

Enkä siis halveksu laihia ihmisiä,vaan kauhistun että tuo anoreksia ym. voi tappaa ihmisen.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen että näin itsekin ihmisen kun olin laivalla(Oli TODELLA lihava ja nainen,ei ehkä kuin 20)) ja häntä tuijottivat monet.Osa jopa tirskui ja tömisytteli jalkojaan ja kun tämä nainen käveli näiden jolppien ohitse nämä huusivat "Töm töm tanner tömisee kun läski kävelee"

Ja kukaan ei puuttunut tähän (en edes minä,koska en kehdannut,tiedän että olisi pitänyt,mutta mitäs sille enään voi),monet alkoivat nauramaan ja tämä ylipainoinen nainen alkoi itkemään ja juoksi pois.

Että..vaikka monen tekisi mieli haukkua ylipainoisia,älkää tehkö niin,sillä se oikeasti musertaa.

Sillä onhan se todettu että ylipainoisuuskin on sairaus,johon voi sairastua kuka tahansa.Monet syö suruunsa ja vastoinkäymisiin.Tiedän erään miehen joka menetti perheensä onnettomuudessa (20-25 vuotta sitten)ja lihoi 60 kiloa koska söi ja joi suruunsa

En sano juuta enkä jaata tuohon anoreksia asiaan.Onhan sekin sairaus,jolle ei voi mitään.

Vierailija
2/54 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen että näin itsekin ihmisen kun olin laivalla(Oli TODELLA lihava ja nainen,ei ehkä kuin 20)) ja häntä tuijottivat monet.Osa jopa tirskui ja tömisytteli jalkojaan ja kun tämä nainen käveli näiden jolppien ohitse nämä huusivat "Töm töm tanner tömisee kun läski kävelee"

Ja kukaan ei puuttunut tähän (en edes minä,koska en kehdannut,tiedän että olisi pitänyt,mutta mitäs sille enään voi),monet alkoivat nauramaan ja tämä ylipainoinen nainen alkoi itkemään ja juoksi pois.

Että..vaikka monen tekisi mieli haukkua ylipainoisia,älkää tehkö niin,sillä se oikeasti musertaa.

Sillä onhan se todettu että ylipainoisuuskin on sairaus,johon voi sairastua kuka tahansa.Monet syö suruunsa ja vastoinkäymisiin.Tiedän erään miehen joka menetti perheensä onnettomuudessa (20-25 vuotta sitten)ja lihoi 60 kiloa koska söi ja joi suruunsa

En sano juuta enkä jaata tuohon anoreksia asiaan.Onhan sekin sairaus,jolle ei voi mitään.

on, että ihminen laihtuu surussaan, koska ruoka ei maistu. Etenkin vakavat masennukset. Samoin surut laihduttavat suurinta osaa meistä.

Kyllä laihojakin haukutaan, luokallani ollutta tyttöä(tosi laiha) haukuttiin narkiksi ja laudaksi. Tyttö ei ollut todellakaan mikään narkomaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asialle. Näkee itsensä lihavana vaikka painaisi 30 kg. Ja heitä on kaikenikäisiä, osa kuolee, osa sairastaa 30 vuotta.

On tosi tyhmää haukkua ihmistä, jota ei tunne. Sairautena anoreksia on hirveimmästä päästä, yhtä kamala kuin vaikka skitsofrenia. Siitä kun yleensä ei parane, sairausjaksot uusiutuvat terapiasta huolimatta.

Älkää siis puuttuko asioihin, joista ette tiedä.

t. sh

Vierailija
4/54 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös luonnostaan todella laihoja. Itse olen ollut aina laiha, paino siis painoindeksillä laskettuna lievästi alipainoinen. Ruokailulla ei ole mitään tekemistä asian kanssa koska syön kuin hevonen ja herkkujakin mätän joka päivä. Lääkärilläkin alipainoani on tutkittu ja todettu että terveydessdä ei ole mitään vikaa. Mutta kyllä mua ottaa päähän kun saan jatkuvasti kuulla olevani laiha!!!! Ikinä itse en menisi lihavalle päivittelemään tämän liikakiloja.

Vierailija
5/54 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehtasikin tulla ravintolaan säikyttelemään lapsia!

Vierailija
6/54 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti totuus on se, että läskit on lähes aina läskejä siksi etteivät jaksa tehdä asialle mitään. Ei löydy tarpeeksi sinnikkyyttä rajoittaa syömistä tai lisätä liikkumista. Eli sille lihavuudelle oikeasti kyllä voi tehdä jotain. Tekosyitähän löytyy kaikilta. Ja tiedän kyllä että on vaikeaa, itsekin olen normaalipainoinen urheilija, jolle on kyllä täyttä tuskaa välillä jättää se pari ylimääräistä leipäviipaletta syömättä.

Vierailija
7/54 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi ylipainoisia on helpompaa haukkua.

WHO:n arvion mukaan maailmassa on jo yli miljardi ylipainoista, joista 300 miljoonaa on kliinisesti lihavia. nälkäänäkeviä on jotain 850 miljoonaa.. Ellei kyllä nyt jo enemmän..

Anoreksia on kyllä itseaiheutettua mutta se on SAIRAUS, kuten ylipainokin. Mutta oikeasti moni ylipainoinen ei vaan halua pitää itsestään huoltaa.

Joten on oikeasti helpompaa haukkua pystyyn ylipainoisia kuin extra laihoja.

T: normaalipainoinen ja kännissä :)

Hyvää kesää kaikille :)

joista yksi syö pelkkää rasvaista ruokaa, ei koskaan vihanneksia, kolesteroli yli 8. Yksi on rappeutunut alkoholisti, joka vain juo. Yksi entinen narkomaani, joka ei saa enää painoaan nousemaan. Sen sijaan äitini on pulska, joka ei juo, polta ja syö terveellisesti, mutta pitää myös herkuttelusta. Liikkuu joka päivä(jooga, uinti, kävely) kaikki veriarvot hyviä ja mm. UKK:n kävelytestissä menestyy hienosti.

LAIHUUS EI OLE SAMA ASIA, KUIN ETTÄ PITÄÄ ITSESTÄÄN HUOLTA/ELÄÄ TERVEELLISESTI.

sairaan laihoja /anarektikoja ehkä kerran 4 kuukaudessa.

Mutta on minullakin OIKEAN SAIRAITA ylipainoisia. Tutulta on poistettu kohtu, jotain hänen kehossa "meni rikki" ja hän sai 40kg lisää alle vuoden ajassa. Hän lihoi melkein pelkästään salaatin syömisestä!

Mutta on myös näitä tuttujua jotka syö päivittäin kakkuja/kekseja/leivoksia ja käy 3 kertaa viikossa joogassa (ei mitään muuta)!!! Niin ne vain lihoo. Ruokavalioon kuuluu myös alkoholi ja herkkuja joita ei mainita, patukat kotimatkalla, vanukkaita aamiaiseksi ja selitys että vihannekset on kalliimpia kuin makaroonit! Jostain syystä paino ei vain lähde!

T: normaalipainoinen ja kännissä :)

ps.Nyt myös erittäin kännissä, joten sori sekaava teksti

Vierailija
8/54 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti totuus on se, että läskit on lähes aina läskejä siksi etteivät jaksa tehdä asialle mitään. Ei löydy tarpeeksi sinnikkyyttä rajoittaa syömistä tai lisätä liikkumista. Eli sille lihavuudelle oikeasti kyllä voi tehdä jotain. Tekosyitähän löytyy kaikilta. Ja tiedän kyllä että on vaikeaa, itsekin olen normaalipainoinen urheilija, jolle on kyllä täyttä tuskaa välillä jättää se pari ylimääräistä leipäviipaletta syömättä.

syön päin helvettiä. Pelkkää hesemättöä. Kolesteroliarvot päin honkia, on verenpainetta. Älkää nyt olko noin saatanan mustavalkoisia

Vierailija
9/54 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle monet ovat tulleet päivittelemään (varsinkin näin uimapuku aikana ja kesällä ylipäätään) että miten kehtaan olla uimarannalla uimapuvussa koska olen näin laiha ja luiseva.Mulla oli anoreksia joka alkoi siitä kun mua sanottiin läskiksi.Painoin silloin 62 kiloa ja olin oikea hongankolistaja (177 pitkä) Laihduin anoreksian aikana 40 kiloiseksi.Nykyään painan 45 ja kilot nousevat takaisin...

Mutta..joo en itse sanoisi koskaan kenellekkään tai päivittelisi kiloja,se on tyhmää

Vierailija
10/54 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä syöpälääkitykset. Kaikki syöpäpotilaat, saavat he sitten hoitoa tai ei, laihtuvat luurangon laihoiksi, ei ikinä liho. Tämä tiedoksi sille jonka ystävä oli lihonut "syöpähoitojen vuoksi".

Vierailija
11/54 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todella ylipainoinen ja mua on haukuttu monesti.Kauppareissullakin.Kerran oli kassalla myyjänä yläasteelta tuttu tyttö (tai nainen,olemme molemmat 22) ja tämä sanoi kun ostin salaattia ym. "Jaahas.Et ole laihtunut ylä-aste ajoista.Vaikka söisit mitä lihot ilti.Kas kun et ostanut suklaata sillä sehän sulle maistui niin hyvin ennen"

Olin niin tyrmistynyt ja loukkaantunut siinä tilanteessa että teki mieli vetäistä sitä turpaan.En vetänyt turpaan vaan kantelin hänen esimiehelleen ja hän sai potkut.

Ylä-asteella painoin 120 kiloa ja olin 172 pitkä.Nykyään painan 100 kiloa.

Painoin kyllä 80 kiloakin,mutta sai lapsen sitten ja lioihn tuohon 100 kiloon.En edelleenkään syö herkkuja.Näin kesäisin kasvatan itse myös vihanneksia ja mansikoita ja syön kalaa ym. vähärasvaista paljon

Vierailija
12/54 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen sopimus, että ketään ei arvostella ulkonäön perusteella. Se on pelkkä kuori meillä. Tärkein on sisin ja ajatuksemme ja tekomme. Se määrittää ihmisyytemme.

Vierailija
13/54 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen sopimus, että ketään ei arvostella ulkonäön perusteella. Se on pelkkä kuori meillä. Tärkein on sisin ja ajatuksemme ja tekomme. Se määrittää ihmisyytemme.

Puhut asiaa.Ulkokuori ei ole tärkein vaan sisin.:)

Vierailija
14/54 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tekemistä ällillä tai järjellä on sairauksien kanssa? Luuletko että järkesi estää sinua sairastumasta vaikka mahatautiin, diabetekseen tai anoreksiaan?

Vierailija
15/54 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyseinen ihminen voi anoreksian sijaan sairastaa vaikka syöpää?

Sinulla ap lapsinesi ei kai ole mitään hienotunteisuutta muita kohtaan. Oli sitten kyseessä anoreksia, syöpä tai muuta, toljottaa tuskin tarvitsee.

Saisit hävetä.

Vierailija
16/54 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan idioottimaista tulla tänne solvaamaan jotain sairasta ihmistä rumaksi!

Vierailija
17/54 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi juuri tuo "eikö tajua itse"-lähestyminen tuossa lopussa...

Vierailija
18/54 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut aina sellainen että mua ei kiinnosta millainen ihminen on ulkoisesti,sisin on tärkeä.Ja olen itse hoikka ja siro nuori nainen.Mulla on monia erilaisia ihmisiä kaveripiirissäni,se tekee meistä just erikoisia ja ihania ihmisiä.

Vierailija
19/54 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa jotkut tuntuvat ajattelevan niin, että koska ylipainoisia paheksutaan ja haukutaan, on ihan OK haukkua ja tuijotella anorektikkoja.

Erityisesti korpeaa se, että anoreksiasta tehdään synonyymi laihuudelle. Anoreksia on hengenvaarallinen henkinen sairaus. Ihminen voi olla vaikka miten laiha olematta anorektikko. Anorektikko on silloin, kun ruumiinkuva on vääristynyt, ja ihminen näkee itsensä lihavana ja vastenmielisenä vaikka 30-kiloisenakin.

Syömishäiriöitä on anoreksian lisäksi muitakin, ja ne eivät samalla tavalla näy päällepäin. Ne eivät ole yhtä usein tappavia kuin anoreksia mutta kauheita ja elämää hallitsevia nekin. Ns. ahmimishäiriö lienee monella lihavalla. Lihavuus ei kuitenkaan ole aina sairaus, kuten ei laihuuskaan.

"Onko järkee olla niin laiha" on typerin ja tietämättömin kysymys, mitä olen hetkeen kuullut (jos naisella siis todella on anoreksia - tätähän emme voi tietää). Tuo on aivan samanlainen ajatus, kun miettisit syöpäpotilaan kohdalla, mitä järkeä on pudottaa hiukset päästä, tai skitsofrenikon kohdalla, mitä järkeä hänen on hallusinoida.

Vierailija
20/54 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä akalla ollut ollenkaan ajan ja paikantajua?Olisi syönyt greippinsä vaikka vessassa.Inhoan kukkakeppejä ja noita anorektikkoja.Hyi olkoon