Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihme siinä on että oitää jokaiselle poika/miesystävälle tehdä lapsia?

Vierailija
30.06.2011 |

Kuvottaa sellaiset lumput! tietentahtoen laitetaan lapset eriarvoiseen asemaan, vaikeutetaan heidän elämää yms.

Eikö jumalauta riitä että sen aviomiehen kanssa tehdää lapset ja se on siinä. jos ero tulee niin voi voi.

vai oletteko niin tyhmiä ettette muuten miestä saa pidettyä kun lapsen avulla kiristämällä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt noin ilkeästi asiaa ilmaisisi, mutta muuten olen kyllä ihan samaa mieltä. Lapset minäkin olen tehnyt yhden kanssa ja vaikka ero tulikin, niin muiden kanssa en ole lisääntynyt enkä lisäänny.

Vierailija
2/22 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

touhuahan tuollainen on. Kun erosimme niin oli minulle itsestään selvää etten enää muiden miesten kanssa lapsia hanki. Olisi väärin lapsiani kohtaan. Valitettavasti ex-mies on myöhemmin saanut lapsia kahdenkin eri naisen kanssa mikä ei lapsille hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottaa sellaiset lumput! tietentahtoen laitetaan lapset eriarvoiseen asemaan, vaikeutetaan heidän elämää yms.

Eikö jumalauta riitä että sen aviomiehen kanssa tehdää lapset ja se on siinä. jos ero tulee niin voi voi.

vai oletteko niin tyhmiä ettette muuten miestä saa pidettyä kun lapsen avulla kiristämällä?

niin eriarvoiseen asemaan? Ootko omasi sitten laittanut? Hyi häpeä.

Vierailija
4/22 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan itselleen?

Vierailija
5/22 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joku totuudenTORVI äänessä!

varo vaan,saattaa se elämä suakin yllättäen heitellä..vannomatta paras!

Vierailija
6/22 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

touhuahan tuollainen on. Kun erosimme niin oli minulle itsestään selvää etten enää muiden miesten kanssa lapsia hanki. Olisi väärin lapsiani kohtaan. Valitettavasti ex-mies on myöhemmin saanut lapsia kahdenkin eri naisen kanssa mikä ei lapsille hyväksi.

on myös erota miehestä,jonks kanssa niitä lapsi menee tekemään! Ja lapset kärsii...

Vierailija
7/22 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vaikka elämä heittelisi??? Niin, mies voi kuolla tai voi tulla avioero...so what? Miten se liittyy siihen, että tehdään jonkun muun kanssa lisää lapsia? Onko lapset joku parisuhteen mittari vai mikä tää homma oikein on? En rehellisesti sanottuna ymmärrä.

Vierailija
8/22 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnollsia ryhmiä lukuunottamatta en usko et suomessa on yhtäkään naista joka on tehnyt lapsia jokaiselle poikaystävälle.

Vierailija
9/22 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne miehetkin on osallisena siihen lapsenhankintaan, ihan sen sen verran tätä lisääntymisprosessia tunnen :)))

Vierailija
10/22 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä lapsethan jäävät edelleen yleensä naisille. Ja onhan se lapsille inhottavaa seurata kun äiti lutkailee yhä uusien miesten kanssa. Kylmä tosiasia on vielä tänä päivänäkin että miehen tehtävä on levittää siementään mahdollisimman laajalti joten miesten kohdalla hyväksyttävää.

Vierailija
11/22 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paha, olen tehnyt kahdelle miehelle lapsia. Hyvä, että ap tietää miten pitäisi toimia.

Vierailija
12/22 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt noin ilkeästi asiaa ilmaisisi, mutta muuten olen kyllä ihan samaa mieltä. Lapset minäkin olen tehnyt yhden kanssa ja vaikka ero tulikin, niin muiden kanssa en ole lisääntynyt enkä lisäänny.

Vierailija
13/22 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä lapsethan jäävät edelleen yleensä naisille. Ja onhan se lapsille inhottavaa seurata kun äiti lutkailee yhä uusien miesten kanssa. Kylmä tosiasia on vielä tänä päivänäkin että miehen tehtävä on levittää siementään mahdollisimman laajalti joten miesten kohdalla hyväksyttävää.

Vierailija
14/22 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkässä suhteessa (7 v). Pari vuotta lapsen saamisen jälkeen tuli ero. Olin kuusi vuotta yksin, kunnes tapasin nykyisen mieheni. Olemme nykyään olleet jo useamman vuoden naimisissa ja odotamme ensimmäistä yhteistä lasta. En näe mitään syytä miksi emme saisi tehdä yhteisiä lapsia. Esikoinenkin odottelee pikkuista onnellisena.

Vierailija
15/22 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sitä, että tehdään lapsia tyyliin neljän eri miehen kanssa mutta esim. kaksi on ok (itselläni on kaksi lasta, kummatkin eri miehelle, joista toinen nykyinen aviomieheni). Niin tai että ne lapset tehdään heti suhteen alussa, jolloin mikään ei ole edes varmaa.

Olisin toki voinut jättää lapsiluvun yhteen, mutta halusin pari kolme lasta. Entisen kanssa se ei valitettavasti onnistunut, koska hän päätti pitkän suhteen minun ollessani raskaana vain koska ei kuulemma jaksa leikkiä kotia. Kiitos hänelle edes niistä kuudesta vuodesta. Niin ja ikää minulla oli tuolloin alle 25v.

En minä ainakaan lähtenyt suin päin mitään muksuja väsäämään (vaikka kyllä niiden tekemistä harjoiteltiinkin). Jossakin vaiheessa sitten aihe tuli ajankohtaiseksi ja mikä ettei, kun suhde oli vakaalla pohjalla ja se oli kestänyt huomattavasti kauemmin kuin kaksi vuotta (mies muuten oli lapseton ennestään). Nyt meillä on yksi yhteinen lapsi ja toinen on vielä suunnitelmissa jossakin vaiheessa. katsellaan sitä sitten joskus.

Jos lapset ovat eriarvoisessa asemassa, kannattaa katsoa peiliin...

Vierailija
16/22 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän tarkoitit.Ei ole hyväksi SUN lapsille et ex-miehellä on lapsia muiden naisten kans.=D

Vierailija
17/22 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska heille ei hyväksi, että on äitipuolia ja sisarpuolia. Lisäksi lasten isällä on heille vähemmän aikaa kun muitakin lapsia muista suhteista.

Vierailija
18/22 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottaa sellaiset lumput! tietentahtoen laitetaan lapset eriarvoiseen asemaan, vaikeutetaan heidän elämää yms. Eikö jumalauta riitä että sen aviomiehen kanssa tehdää lapset ja se on siinä. jos ero tulee niin voi voi. vai oletteko niin tyhmiä ettette muuten miestä saa pidettyä kun lapsen avulla kiristämällä?

Vierailija
19/22 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul ois paljon lapsia jos oisin jokaiselle tehny.

Vierailija
20/22 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan se lapsille inhottavaa seurata kun äiti lutkailee yhä uusien miesten kanssa. Kylmä tosiasia on vielä tänä päivänäkin että miehen tehtävä on levittää siementään mahdollisimman laajalti joten miesten kohdalla hyväksyttävää.

Muistakaa eronneet äidit, että seksi = lutkailu on sitten kielletty niin kauan kuin lapset asuvat kotona!! Ja kun he muuttavat pois, olette jo niin vanhoja, ettei seksi kuulu elämään!

Ei hitto, mitä juttua.... :D