Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun lapset juoksee naapuriin...

Vierailija
30.06.2011 |

Meidän isommat lapset leikkivät paljon naapurin lapsen kanssa. Naapurin lapsi on perheensä ainokainen, kouluikäinen jo. Meiltä sinne pihalle ryykää usein kaikki kolme ipanaa, nuorin kolmevuotias. Yritän välillä pitää sen nuorimman kotona, mutta esim. tänään karkasi siskojen perään sillä välin, kun kävin vessassa.



Mietin, että kuinkahan paljon sitä naapurin rouvaa mahtaa ärsyttää ja haitata se, että meidän lapset on siellä kaiken aikaa ja pienimmän perään pitää vähän katsoakin. Isommat siis tykkää leikkiä keskenään ja saattavat leikkiä helposti 3-4 tuntia, toki ruokailut käydään välillä kotona.



Pitäisikö se kolmevuotias siis vain pitää väkisin kotona?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh että edes mietit tollasia! Mä en ainakaan katsoisi sen perään. Mitä jos pieni päättää yks kaks lähteä jatkamaan matkaansa vaikka seuraavaan naapuriin ja siitä taas seuraavaan? Naapuri ei välttämättä edes tiedä että 3v. on heillä ollut jos hänkin on ollut vaikka vessassa. Syytätkö sitten isosiskoa vai naapuria kun pikkuisenne on kadonnut?



Hei tsemppaa vähän ja hoida lapsesi!

Vierailija
22/22 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan naapurin muksut kiipeävät pokkana aidan yli ja tulevat pihaan leikkimään. Meillä uima-allas (sellainen matala n. 30-40 senttiä vettä mutta allas kuitenkin) enkä tosiaan ala vahtimaan toisten muksuja.



Käsken lapsia pois pihasta jos heidät huomaan, kerran passitin 4-5 vuotiaan kotiin kun oli mennyt altaaseen vaatteet päällä.



Omat lapseni ovat siis jo kouluikäisiä eivätkä todellakaan ole kutsuneet näitä päiväkoti-ikäisiä pihaan leikkimään...



Ja kyllä, ärsyttää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan