Lue keskustelun säännöt.
mitä teette nyt helteessä?
10.07.2011 |
Yritin siivota mutta hiki valuu naamasta ja hirveän tukala olo. =( Ukkonen jyrisee joten en tiedä voiko rannallekaan mennä ja lapsella kaveri kylässä. Mitä keksitte? Mies on koneella.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla