Itse olen wt-oloista ja kaverit myös. Nyt olen päässyt työhön
jossa "parempaa" väkeä, eikä mulla niiden kanssa oikein jutut osu yksiin :o
Kellään tuttavapiiristä ei ole mökkejä, ei harrasteta golffia tai matkailua eksoottisiin kohteisiin. Talonrakennuksesta voidaan vaan haaveilla :)
Kommentit (4)
Talon voi rakentaa kuka tahansa. Tosin juurikin wt ei sellaisesta voi haaveilla koska on luonteeltaan laiska
kellään ei ole varallisuutta. Kyllähän näistäkin lähtökohdista ylemmäs pääsee, mutta kovan työn takana se on.
Ei mielestäni kaikki wt ole laiskuutta
Talon voi rakentaa kuka tahansa. Tosin juurikin wt ei sellaisesta voi haaveilla koska on luonteeltaan laiska
Mun mieheni on rakennuksen ammattilainen ja ei todellakaan voida lähimpään kymmeneen vuoteen haaveilla oman rakentamisesta tai edes ostamisesta... Syynä pieleen mennyt yritys, jonka velkoja maksellaan pitkään... Muuten ei täytetä wt-kriteerejä (paitsi että on aika monta lasta), molemmat korkeasti koulutettuja ja elintavat terveelliset.
kun käytät wt-sanaa.
Tunnen monia talon rakentaneita, joilla on kesämökit, ei ne mitään parempaa väkeä ole, tavallisia duunareita.