Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katainen sais painua hevon v....n!!!!

Vierailija
19.05.2011 |

Katsokaa nyt tätä listaa mistä hän on napsimassa rahoja!

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/kataisella-salainen-lista-nama-rahat-…



Arggg sanon minä! näen aivan punaista

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vasemmistopuolueet korottavat perusturvaa. Ja taas lisää rahaa pitkäaikaistyöttömille ym. yhteiskunnan loisille. Sorry vaan, mutta multa ei ymmärrystä löydy näille kansakunnan eläteille!

Vierailija
2/3 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Käteisen äänestäjät ovat kuitenkin tyytyväisiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuossa listassa ole lähes kaikki ne asiat josta valtio/kunnat voivat ylipäätään säästöä nyhtää. Tämähän nyt ei ole Kataisen käsialaa, mutta eipä sillä täällä av:lla väliä ole... ;)

Mä en taas ymmärrä lainkaan tuota perusturvan korottamista..ihan naurettavaa hyysämäämistä, joka taas tarkoittaa enemmän leikkauksia terveydenhuoltoon, päiväkoteihin......mut ihan miten vain. Vassarit nyt muutenkaan mitään fiksuimpia ole..