Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Öklöttää kerjäläiset kadulla. Kuppi nurin...
30.06.2011 |
Suomessa on kakilla asiat hyvin, mutta eikös tänne kadunnurkkiin tule kerjäläiset muualta.
Kommentit (3)
Tälläkin palstalla, matkustellaan, käydään huvipoistoissa, syödään, juodaan ja asutaan leveästi. SIitä on pitkä matka kerjuulle, vaikka jostain vähän leikkattaisiinkin. Onhan niitä vanhuksia vuosittain enemmän ja enemmän, joihin kuluu rahaa. Työssäkäytniaika on hyvin lyhyt ihmisen kokonaisikään nähden, ehkä kolmasosa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on kerjuulla. Kiitos Kataisen leikkuulistojen.
jälleen kerran totaalisen pihalla.
Taloudenpidosta et ymmärrä mitään ja purat vihasi Kokoomukseen.
Aivan sama minulle -kärsi, luuseri.
Alue: Aihe vapaa
on kerjuulla. Kiitos Kataisen leikkuulistojen.