Minkä ikäisenä sait vakituisen työpaikan?
Kommentit (51)
Sijaisjärjestelyt sovittu, alaisilla toimintaohjeet loman ajaksi, asiakkailla lomat tiedossa. 4 viikkoa olen täysin tavoittamattomissa, lopun lomasta esimies tai hänen sijaisensa saavat hätätilanteessa kiinni.
hoitoalalta 2,5 v työnteon jälkeen (olen alanvaihtaja)
nainen
Sijaisjärjestelyt sovittu, alaisilla toimintaohjeet loman ajaksi, asiakkailla lomat tiedossa. 4 viikkoa olen täysin tavoittamattomissa, lopun lomasta esimies tai hänen sijaisensa saavat hätätilanteessa kiinni.
Viestintätehtävät teollisuusyrityksessä.
nyt 34. ala vaihdettu(huolto"mies") ja jatkuvasti vakkaripaikkoja tarjottu.
Ei pahalla, mut duunarilla menee tässä suhteessa hyvin :)
Sitä ennen olin ollut yhtäjaksoisesti pätkätöissä jo 9 vuotta, siitä 5 vuotta samassa paikassa.
Asiantuntijatyö julkisella.
Ensimmäinen "oikea" työpaikkani, aikaisemmin vain kesätöitä ym.
sitä ennen tein erimittaisia sijaisuuksia samaan paikaan ja muualle.
Sosiaali/kasvatusala kyseessä.
En ole vielä osannut asiasta pahemmin stressata. Olen opiskellut pitkään (kaksi kk-tutkintoa), asunut ulkomailla ym, joten työkokemusta ei vielä kovin huimasti ole kertynyt.
En ole kyllä enää samassa firmassa. Vakipaikka nytkin.
pätkäsopimuksia on kyllä ollut, mutta ei vakiduunia.
Olen 38 -vuotias lääkäri. Sairaalassa olen töissä. Terveyskeskuksesta olisin varmaan jo saanut.
17 kesänen ja nytten takana 4 vakkaripaikkaa jossa viimisessä nelisen vuotta ja tällä hetkellä pähkäilen vaihtoa toiseen sekin myös vakituinen :) ja ikää 27
Ensimmäinen alani oli toimisto- ja mainostoimistotyöt. Sitten teatteriala. Nyt hoitoalalla.
Ikää 44.