Minkä ikäisenä sait vakituisen työpaikan?
Kommentit (51)
kätilö, 5 vuoden pätkätöiden (joita kyllä tauotta oli) jälkeen, lisäksi olin raskaana h 28 kun vakinaistettiin =)
Olen 33-vuotias akateeminen, yliopistolla olen ollut töissä pätkissä jo seitsemän vuotta. Vakkaripaikasta voin haaveilla vasta väitöskirjan valmistumisen jälkeen.
(Tai no, olihan mulla opiskeluaikana vakkarisopimuksia osa-aikaisissa hanttihommissa kuten kassatätinä ja tarjoilijana. Ei kyllä tulis mieleenikään niitä hommia vakituisesti tehdä.)
lastentarhamopettajana. Sieltä lähdin juuri nyt pois vaihtaen määräaikaiseen paikkaan jossa kylläkin mahdollisuus vakinaistamisen.
En ole koskaan ollut pätkätyösuhteessa, nykyään olen 28-vuotias.
Akateeminen olen, vaihtanut alaa ja hankkinut lisäkoulutusta, mutta ei ura urkene.
Tuskin ehdin vakipaikkaa enää saada ennen eläkeikää.
sitten 31 v sain vakipaikan, jäin äippälomalle ja sen aikana pulju meni konkkaan. Nainen, opetusala
Tosin olin siinä työpaikassa vain 4kk.
Silloin sain vakipaikan ja samassa olen edelleen :-) Kaikenlaista mahdollista toimistotyötä kaupan alalla. Työ on ollut vaihtelevaa ja työkaverit ja esimiehet mukavia. Ei ole ollut syytä vaihtaa ja tuskin vaihdankaan. Hyvät edut ja varma työpaikka. Täällä koulutuksella (yo-merkonomi) tuskin saisin mistään paremmin palkattua ja mielekkäämpää työtä.