Vaatemokailetko itse?
Vaikkapa vahingossa. Olen itse suht tarkka ainakin semmoisten kesävaatemokien suhteen, mitä iltalehdessä ja tossa toisessa ketjussa puhuttiin.. esim EI niskalenkkitoppia ja tavallisia rintsikoita, koitan myös välttää liikaa paljastelua.
Tänään kuitenkin lähdin töihin ja huomasin vasta matkalla että EI toimi! Ihan kamalaa! Mulla on uusi olkaimeton tuubimekko, ohut neuletakki (no siis, pakko olla töissä, ihan ohkainen ja viileä), pitsiset sukkikset. Mun mielestä ihan perusasu, kivat yhteensopivat sävyt eikä mitenkään kovin antava asu, mutta.........
Mulla on eteisen peilillä suht hämärää, ja duunin hyvässä valossa huomasin että ekanakin mekosta näkyy sukkikset läpi, siis se kuvio, ja vyötärö myöskin, vaikka hoikka olenkin. Lisäksi helma nousee joka askeleella ja näytän täysin idiootilta kun koitan kiskoa sitä alaspäin.. Voivoi, sattuuko kellekkään muulle "normaalisti hyvin pukeutuvalle" tämmösiä ihan kamalia tahattomia vaatemokia koskaan?
Ja ei, ei ole niin vakavaa, mut pakko kipasta heti töistä suorinta tietä kotiin vaihtamaan vetimet x)
Kommentit (30)
koska olen aina pukeutunut niinkuin tuntuu hyvältä ja mukavalta.
liian lyhyet housut, mutta pidän niitä silti, koska ovat melko uudet ja lyhenivät siis ekassa pesussa...hmm...radikaalisti...hölmöltä se näyttää, mut olivat niin kalliit, eikä köyhällä ole varaa ostaa heti uusia, höh
Hätäpäissäni ostanu kun "ne on niin kivoja". Kertokaa saako mistää ostettua TUKEVIA olkaimettomia rintsikoita kun kuppikoko on F. Nolottaa ihan hitosti käyttää tavallisia rintsikoita noiden toppien kanssa, vaikka pyrkinkin sen mokan peittämään jollain neuleella.
Varmaan Funky Ladystäkin löytyy.
on sellaisiakin rintsikoita joissa olkaimet saa niskan taakse. Itse käytän sellaisia noiden niskalenkkitoppien kanssa.
Hätäpäissäni ostanu kun "ne on niin kivoja". Kertokaa saako mistää ostettua TUKEVIA olkaimettomia rintsikoita kun kuppikoko on F. Nolottaa ihan hitosti käyttää tavallisia rintsikoita noiden toppien kanssa, vaikka pyrkinkin sen mokan peittämään jollain neuleella.
Pitääpä lähtä joku päivä reissuun liivejä etsimään :)
Varmaan Funky Ladystäkin löytyy.
tulee liian isoista housuista, ainakin jostain kohti liian isoista ja tietyntyyppisestä kankaasta. Tietyn mallisissa housuissa jos on liian iso koko siis. Jää sitä ylimääräistä kangasta pussille siihen. Jos on kovin tiukka pöksy ja napakka kangas niin ei jää.
mulla ison häppärit, ja kyllä pienet housut tietynlaista kangasta tekee sen ilmiön.
hyvin tarkka pukeutumisestani. Tyylini on klassinen pukeutuminen yhdistettynä aika sporttiseen tyyliin.
Jostain syystä kuitenkin AINA kun meillä on firman bileet tms teen virhevalintoja pukeutumiseni suhteen. AINA sama homma. Luultavasti mietin asiaa liikaa ja venkslaan ja venkslaan. Hyvä esimerkki viime bileistä: Hame joka oli oikeasti hiukan polven yläpuolelle nousi kokoajan ylös, matalat espandrillokset näytti karmaisevilta hameen kanssa ja väljä toppi oli halvan ja nukkavierun näköinen vaikka olikin uusi. Kotona aamulla vaatteita vekslatessa kiireessä toi oli muka hyvä idea, enkä edes testannut miltä näytti vaan lähdin normaali työvaatteissa ja töissä sitten vaihdoin :( Ärsyttävää, ei pitäisi liikaa miettiä vaatteita.
Joskus käy niin, että ajattelen laittaa jotkut tietyt housut mutta laitankin vahingossa toiset. Paidan valitsen sitten niiden housujen mukaan, jotka oli tarkoitus laittaa jalkaan. Aina ei lopputulos ole kovin nätti =D
Joskus eteisessä laitan jotkut ihan ihme kengät jalkaani .. kun muistelen laittaneeni eri vaatteet kuin mitkä laitoin.
Ei pitäisi olla vaikeaa tarkistaa sitä vaatetusta, meillä on vielä seinän kokoinen peili eteisessä.