Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Moniko on selvinnyt tukistamisesta ilman traumoja?

Vierailija
28.06.2011 |

Täällä ainakin yksi :) Muistan muutaman nykäisyn ja pari luunappia, jotka tulivat ihan aiheesta. Olen täysipäinen, enkä ole ikinä lastani nipannut tai edes aikonut. En siis hyväksy väkivaltaa, mutta en usko että pienestä nykäyksestä kenenkään elämä menee raiteiltaan...

Rakastan äitiäni aivan yhtä paljon muutamasta nyppäyksestä huolimatta ja uskon, että hänen ansiostaan olen "kunnon kansalainen"!

Tukkapölly on aivan eri asia, ja sitä en hyväksy missään nimessä. Tämä on gallup, keuhkoojat älkööt vaivautuko ;)

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista jäi sieluun ikuinen arpi eli en ole selvinnyt ilman traumoja. Ei se kipukaan ollut pahinta vaan se tunne että isä kiskoo tukasta ja äiti katsoo vieressä...its een ikinä tekisi omalle lapselle mitään sellaista en voisi edes kuvitella...että ehkä siitä ainakin jotain positiivista on seurannut?

Vierailija
2/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukistamista ja piiskaa kammenella housujen lapi seka luunappeja ja tukkapollya. pikkuveli selvisikin sitten ilman minkaanlaista fyysista rangaistusta, meni vanhemmilta varmaan mehut minun kanssani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini katuu tukistamista vielä tänäkin päivänä. Itse en muista koko tapahtumaa.

Vierailija
4/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuli oikein hyvä kansalainen vaikka ikinä ei kotona nypitty, nykäisty, tukistettu, läpsitty...

Vierailija
5/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tukistettu useasti ja annettu luunappeja. Kerran olen saanut myös selkääni (ja olen edelleen sitä mieltä, että ihan aiheesta).

Jooh, ei mitään traumoja. Ilmeisesti niitä olisi pitänyt tulla?

Vierailija
6/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole saanut traumoja! Silti en omia lapsiani tukistele nykyään, joskus aikanaan esikoisen kanssa oltiin tiukilla (erityislapsi) ja silloin tukistin jonkun kerran, mutta hain kyllä välittömästi apua lastensuojelusta.

Vierailija
7/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla sitä mieltä että lasta hakataan aiheesta :( kas kummaa kun aikuista ei saa hakata aiheesta.

Vierailija
8/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten suurin osa varmaan.Pennuthan keksi ettei saa kurittaa ja lällättävätkin siitä vasta 2000-luvulla.

Vierailija
9/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pidän edelleen normaalina

Vierailija
10/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajat on rakkautta. kunnollinen työtätekevä kohta kahden lapsen äiti. omaa lasta ei oo kyllä tarvinnu (vielä) tukistaa eikä muutakaan tehdä. on sen verta "fiksu" tapaus että uskoo sanomalla.

Vierailija
11/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista jäi sieluun ikuinen arpi eli en ole selvinnyt ilman traumoja. Ei se kipukaan ollut pahinta vaan se tunne että isä kiskoo tukasta ja äiti katsoo vieressä...its een ikinä tekisi omalle lapselle mitään sellaista en voisi edes kuvitella...että ehkä siitä ainakin jotain positiivista on seurannut?

ei ihme, olisin piiskannut itsekkin! varsinkin jos olit lapsena samanlainen drama queen!

Vierailija
12/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastava vanhempi ei sellaista tee ja se on fakta! Sitä tekee vanhempi joka on tunnetasolla jäänyt itse jotain vaille eikä kykene empatiaan.

Vierailija
13/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä vain näytösmielessä, sillä ei se sattunut yhtään. Ajatus on silti jotenkin ahdistava ja nöyryyttävä. Muistan myös hädän veljeni puolesta kun hänelle tehtiin sama.

Vierailija
14/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi olet sen tarpeessa.

Vierailija
15/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkisesti ja fyysisesti...olet pelottava esimerkki!

Vierailija
16/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sain aiheesta ja ei ole jäänyt mitään traumoja

Vierailija
17/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi olet sen tarpeessa.

ja ajatella, hoidon tarpeessa vaikka en saanut piiskaa lapsena?!

Vierailija
18/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkisene kehitykseen...vink vink 12!

Vierailija
19/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että draamagueen ja itsekin olisit hakannut...huoh hakeudu ihmeessä terapiaan!

Vierailija
20/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jäi siitä ikuinen muisto mieleen enkä muistele lämmöllä. En muutenkaan ole koskaan ollut vanhempieni kanssa läheinen sen verran koin turvattomuutta lapsena tuollaisten tapausten takia.