Onko sinu yritetty iskeä muualla kuin baarissa ja selvinpäin?
Missä ja miten se iskeminen tapahtui? Mitä mies sanoi jne? Ikäsi ja oletko hyvännäköinen?
Kommentit (89)
Yks kaverin kaveri puhui kaikenlaista nättiä, mutta tavallaan alkoi vähän ahdistamaan sen jututkin, kun niitä tuli vähän liikaa ja jatkuvalla syötöllä.
Olis kiva, jos ihan randomisti esim. kaupassa tulis joku ei-omituisen hyypiön oloinen, kunnollinen ja mukava mies juttelemaan. Mutta ei kai niin käy kuin Tv-sarjoissa. :D
isketään aina kun johonkin menee. Ymmärrän kyllä jos horonnäköisenä liikkuvaa tulee spurgut lähentelemään, mutta oikeasti? Varmaan monen mamman päiväunta sellainen, mutta suomessa tuskin todellisuutta. En koskaan, ikinä, milloinkaan ole nähnyt sivusta ketään iskettävän normaalina arkipäivänä.
Tottakai esim. asiakaspalvelutyössä tai muissakin tilanteissa voi olla kevyttä flirttiä vaikka joka päivä, mutta suoranaiset ehdotukset, jotka voi käsittää tarkoittamaan iskemistä - enpä usko ;) Ehkäpä joillekin pikku flirtti on yhtä kuin iskeminen.
Kyllä mullekkin tulee näistä aina isketään kun ovesta menee ulos kommenteista mieleen yksi kaveri, joka todella laskee iskemiseksi sen että mies katsoo häntä esim kymmenen sekunttia. Hällä tämä on kai yhteydessä todella huonoon itsetuntoon jota varsinkin nuorempana pönkitti miesten ihailulla (ja niillä yhden illan panoilla).
Mutta toisaalta kun ikää alkaa olla vähän enemmän niin vaikka iskuyrityksiä olisi harvoin esim. joka toinen kuukausi niin kyllähän siitä jo ikävälillä 20-30 tulee jo 60 kertaa ja tälläiseen kyselyyn aikas muhkea lista paikoista. Mua on viimeisen kahden vuoden aikana yritetty iskeä vain viisi kertaa, mutta vain yksi niistä oli baarissa (ja spurgunjen huutelua ei lasketa).
Mua on viimeisen kahden vuoden aikana yritetty iskeä vain viisi kertaa, mutta vain yksi niistä oli baarissa (ja spurgunjen huutelua ei lasketa).
Mua ihan oikeasti kiinnostaa millaisia tällaiset joka toinen kuukausi tapahtuvat iskuyritystilanteet ovat. Eikä tosiaan riitä että tapahtui pankkiautomaatilla ja mies alkoi kyselemään voisiko lähteä johonkin yhdessä. Miten mies sitten alkoi juttelemaan, miten vastasit jne. koska hänhän tuli iskemään. Vai onko se iskuyritys, että nainen alkaa kikatellen keskustelemaan pankkiautomaatin toiminnasta ja jatkaa juttua aidasta ja aidanseipäästä, ja lopulta mies kysyy ulos.
mulla on myös vahva epäilyni siitä, että nämä usein tapahtuvat iskuyritykset kuitenkin tapahtuvat öiseen aikaan ja viihteellä. Ehkä baarin ulkopuolella, mutta kuitenkin samankaltaisissa puitteissa. Ja silloinhan on myös monesti promilleja hieman, tai ainakin pari kaljaa juotu.
Jos olisitte vapaalla jalalla, niin baarit, yökerhot, ruotsinlaivat ja hotellitko ovat ainoat paikat joissa naisia saa iskeä nykyään?
Mutta normaali suomalaismies ei taida alkaa kassajonossa juttelemaan, tai taidenäyttelyssä aloittelemaan suhdetta. Tv-sarjoissa ainoastaan, niinkuin joku sanoi. Ja näköjään muutamien av-mammojen päiväunissa.
ja olen selvnpäin,ei mua enää kukaa pahemmin iske.. kun vakkari mies kehissä
Kaupungissa,töissä (kaupan kassa),koirapuistossa, kaupan parkkipaikalla yms.. Pahin on kotona. Miehen työkaveri alkoi ehdotella seksiä kun mies poistu tupakalle. Olin 8kk raskaana, no se pervo lähti sen jälkeen ja äkkiä. Ja ei en ollut imarreltu, ahdisti.
Olen 22-vuotias ihan nätti, pyöreähkö.
Tämä on ihan tosi. Olen ihan ok näköinen, nyt jo keski-ikäinen, nuorempana kauniiksikin sanottu.
Mä en kanssa jaksa uskoa näitä mammoja joita muka isketään joka paikassa minne he vaan meneekään.