Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinu yritetty iskeä muualla kuin baarissa ja selvinpäin?

Vierailija
27.06.2011 |

Missä ja miten se iskeminen tapahtui? Mitä mies sanoi jne? Ikäsi ja oletko hyvännäköinen?

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin baarissa töissä, niin siellä tuli muutama treffiehdotus, jopa yksi kosinta(huoh).

Kaupassa on kerran pyydetty treffeille, sekä nykyinen mieheni "iski" minut parkkipaikalta.

Olen pienikokoinen, minulla on luonnostaan herkässä hymy. Kait se tekee sen, olen mielestäni normaalin näköinen, hoikka ja pieni.

Vierailija
22/89 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuritalon poikamies oli ainoinaan tuonut auton lasinpyyhkimen alle lapun ja kukan. Lapussa sanoi minua kauniiksi ja oli laittanut mukaan puhelinnumeron ja nimensä. Sitä en tiedä oliko silloin ollut selvinpäin. mies kuitenkin osottautui kovaksi alkoholinkäyttäjäksi eli se tyssäs siihen.

Toinen tapaus oli selvittänyt henkilöllisyyteni autorekisterikeskuksesta kun oli nähnyt minut ajamassa kaupungilla. Laittoi tekstiviestin ja tapailtiin muutaman kerran, mutta jostain syystä koko homma sitten vain sammui.

Omasta mielestäni olen ihan tavallisen näköinen, en erityisen kaunis, mutten runakaan =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestyöpaikassa oleva poika joka oli lihatiskillä, toisessa työpaikassa myös, opettaja pyysi treffeille kun olin AMK:ssa, työharkoittelupaikassa miespuolinen ohjaaja soitti harjoittelun loputtua ja pyysi treffeille. Koskaan en ole treffeille lähtenyt seurustelin jo silloin nykyisen mieheni kanssa. Olin nuorena kaunis.

Vierailija
24/89 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtui talvella Lontoossa, keskellä katua. mies kysyi neuvoja kartan kanssa, mutta enhän mä osannut sitä turistina neuvoa. kutsui mut drinkille. en mennyt, olin puolivälissä raskaana (ja tiukasti naimisissakin:)

eikä mies ollut yhtään hullumpi, ei siis äkkiseltään vaikuttanut miltään epätoivoiselta psykolta. sinkkuna olisin saattanut lähteäkin drinkille.

Vierailija
25/89 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mieti kuin tyhmä olo sille miehelle on tullut!!! "Ei se tykäänytkään musta, mitä mä tein väärin, oonko ihan dorka ku ahistelen toista, ei tainnut olla tahdikasta tehdä niin......" Ja pahimmassa tapauksessa se oli suhun syvästi ihastunut ujo mies ja se on eka aloite, jonka se on tehnyt.. Sit sen itsetunto madaltuu, eikä se ehkä uskalla jatkossa tehdä aloitetta... :s

Vierailija
26/89 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran dösässä, suht ok jannu istui viereen pahasti viinalta löyhkäten ja jonkin aikaa katteli. Mä istuin ja yleensä kattelen ulos ja kuuntelen musaa. Mä olen ihan tavis, isoilla tisseillä.

Se siinä sitten tuumas, että annatko pillua. Mä vastasin, että en.

Se jäi samalla pysäkillä ja muahan rupes sitten pelottamaan, että perkele se jahtaa mua.

Pääsin onneksi kotini suojiin. Ei se silleen ollut hankala, mutta kun asu naapurissa.

Tutuistuin siihen, eikä se mikään paha ihminen ollutkaan. Ja tulihan sitä pilluakin annettua. Helvetin hyvä jätkä sängyssä. Oli parisen vuotta ns. panokaveri.

Sitten löysin nykyisen mieheni. Tuo jatkaa vieläkin poikamiehenä pokaten satunnaisia misuja, ystäväksi jäi, ja mieheni tietää tyypistä.

Vierailija
27/89 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin 18-21v ja lähdössä autolla kouluun niin amulla tulin naapuritalosta noin 20-25v mies pyytämään kahville. Miehen kaverit kurkki ikkunasta kun tämä yksi yrttin saada minut suostumaan. En suostunut. Mies oli mielestäni sellainen nynnerön oloinen.

Vierailija
28/89 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut iskettiin kun olin jätkikioskilla viime kesänä syömässä pehmistä. Oon aika isotissinen blondi ja naama ihan ok, pukeutusin seksikkäästi mies oli 32v n. 185cm lihaksikas mut ei mikää bodari pitkät blondit kiharat hiukset surffarin tapanen lookki.

Mies meni aika pitkälti http://pleieri.blogspot.com/2013/04/miten-saada-tuntemattoman-naisen.html kirjoituksen pohjilta. Kehus mua ja pyys numeron. Treffit sovittiin miehen kämpille teemana parit juomat. Loput saatte ite miettiä ;)

Vierailija
29/89 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harvoin on tultu iskemään, mutta jotkut kerrat muistan:

- odottelin bussia pikkukaupungin bussipysäkillä, kun jotkut nuoret miehet kurvasivat siihen autollaan ja pyysivät bileisiin

- Joskus joku toi kadulla kukkia "Olet niin kaunis, että päätin käydä ostamassa sulle tän" (no, se nyt ei ollu varsinaisesti iskuyritys)

- Joskus töissä (olen pankissa) joku mies alkoi kyselemään, mitäs suunnitelmia on juhannukseksi, lähtisinkö hänen mukaan...

En ole mikään ihmeellisen näköinen, ihan nätti kyllä kun laittaudun.

Vierailija
30/89 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, lentokoneessa kerran satunnainen vieruskaveri, vielä ihan hyvännäköinen mies. Mä olin vaan niin nuori (19) ja daiju etten tajunnut, kun aattelin, ettei mua kuitenkaan kukaan sillee kattois. Pyysi vielä treffeille ja mä kieltäydyin kun ajattelin että se oli vaan joku tyhmä läppä. Arvatkaa vituttaako nyt. Tietysti joskus jokunen etelämaalainen yrittänyt ratikassa tms.

Vierailija
31/89 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 12:57"]

On, lentokoneessa kerran satunnainen vieruskaveri, vielä ihan hyvännäköinen mies. Mä olin vaan niin nuori (19) ja daiju etten tajunnut, kun aattelin, ettei mua kuitenkaan kukaan sillee kattois. Pyysi vielä treffeille ja mä kieltäydyin kun ajattelin että se oli vaan joku tyhmä läppä. Arvatkaa vituttaako nyt. Tietysti joskus jokunen etelämaalainen yrittänyt ratikassa tms.

[/quote]

82 jatkaa: ja kun kattelen nyt silloisia kuviani, niin olin mä nätimpi kuin luulin olevani. Vähän iho-ongelmaa, muutama kilo ekstraa ja liikaa meikkiä, mutta en yhtään sellainen finninen läski kuin silloin parikymppisenä uskoin.

Vierailija
32/89 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä olette mieltä, jos joku lähestyy baarissa, niin toimiiko drinkki ns. tiedustelurobottina? 
http://lierileidit.blogspot.fi/2013/05/drinkki-tuo-tiedustelurobotti.html

Vierailija
33/89 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laasanen taas vauhdissa(vt. viesti 74) niin kuin "Karmeimmat treffikumppanit"-keskustelussakin...

Vierailija
34/89 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on

bussissa, metroasemalla, ruokakaupassa, vaatekaupassa, kirjastossa, leipäjonossa, kadulla, junassa, juna-asemalla, puistossa, kahvilassa... oon pieni, tumma ja kurvikas

Vierailija
35/89 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana jatkuvasti ja jokapuolella. Työpaikalla (kaupan kassalla), juna-asemalla, koulussa, konsertissa, kadulla... En muista puoliakaan. Muistan vaan että noin 18v ne iskuyritykset alkoivat ja loppuivat muutama vuosi sen jälkeen. Tai eivät loppuneet, mutta vähentyivät radikaalisti :D

Vierailija
36/89 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis täysin tuntemattomat on tulleet iskemään (baarin/humalatilan ulkopuolella) lähinnä lenkillä ja salilla. Lenkillä ollessa pari miestä ja salilla yksi mies. Kaikki pyytäneet kahville. Yhden kanssa menin, mutta siitä ei sitten pitkää juttua tullut. Sen lisäksi kaupungilla kävellessä.

Vierailija
37/89 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen oikeastaan vain ulkomailla selvinpäin on tullut porukka iskemään. Tosin nykyisen kumppanini löysin baarista, mies töissä iski ja minähän lankesin :) Muuten kyllä varmaan yhden käden sormilla laskettavissa selvinpäin olevien miesten iskuyritykset. Olen ihan nätti, mutta en toisaalta juurikaan liikukaan missään miesten parissa.

Vierailija
38/89 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttaman kerran on, hänen kaverinsa tuli sanomaan että " Mun kaveri Tiia tahtois jutella sun kanssa". Ite olin kaverin kanssa ja sit kaveri oli sillee " elä ny vittu mee" ja ite olin "vois sitä mennä". No kumminkiin loppu tulos oli että survasin suustani "oon varattu". Jälkeen päin oon sillee että voi vitun pässi miksi en mennnyyyy!!! Oli muuten ihan jees näkönen :).

PS: tälle kommentille tulee niin vitusti miinusta että oksat poies :DDDD

Vierailija
39/89 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän aikaa sitten kaupassa olin kenkiä katselemassa, kun tuli erittäin lihaksikas (hihaton paita päällä) ja muutenkin ihan kivan näköinen mies juttelemaan... En nyt oikein tiedä oliko mikään iskuyritys, voivathan ihmiset toisilleen jutella ihan muutenkin vaan... Kohteliaisuuttani muutaman sanan hänen kanssaan vaihdoin. Mutta olen varttu ja muutenkiin oli kiire, niin en ns. jäänyt ottamaan selvää miehen "aikeista" (jos niitä nyt edes oli).

Olin ehkä hieman hämmentynyt, kun mua ei ole aiemmin "lähestyneet" yhtä lihaksikkaat miehet... Mutta siis yleensä mua on lähestyneet baarissa urheilulliset, ihan mukavan näköiset miehet. Ja olen itse kauniiksi kehuttu nainen, en mikään luuviulu, enkä myöskään pyöreä. Ehkä normaali-/urheilullinen kuvaa vartaloani parhaiten.

Vierailija
40/89 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyili jatkuvasti ja tuijotti tissejäni. Olen 29, aika isot tissit omaava ja ihan ok näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän