Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinu yritetty iskeä muualla kuin baarissa ja selvinpäin?

Vierailija
27.06.2011 |

Missä ja miten se iskeminen tapahtui? Mitä mies sanoi jne? Ikäsi ja oletko hyvännäköinen?

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin kassalla Jack&Jonesilla. Olen kanssa pienikokoinen ja asiakaspalvelussa iloinen.

Vierailija
42/89 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkituvassa, yliopistolla, bussissa, liikuntakeskuksessa ja töissä.

Olen 27-v., normaalivartaloinen, sporttinen ja ihan nätti mielestäni. Hiukset on pitkät ja värjäämättömät, ja olen yleensäkin aika luonnollisen näköinen. Pyykkituvalla sekä jumppaan mennessä olin ihan ilman meikkiä, ja silloin kyllä hieman hämmystyy, kun joku tulee juttelemaan ja pyytämään kävelylle, kahville tms.

Ulkomailla on tietenkin myös ollut noita iskuyrityksiä, mutta ei niitä oikein lasketa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin esikoista työntämässä rattaissa kauppaa kohti, kun joku tummaihoinen tuli (kyllä ihan ystävällisesti) kysymään, olenko naimisissa. Olin silloin 24v ja kaunis kyllä. Eipä sen jälkeen ole yritetty, vaikka pari miestä on kyllä ollut kovin "puheliaita" kanssani ja katselleet vähän sillä silmällä. Molemmat naimisissa :D (kuten minäkin).

Vierailija
44/89 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin missäkin: töissä, lounaalla työpaikkaruokalassa, kirjastossa, uimarannalla ja lenkkipolulla (tai siis sellaisella venyttelytelineellä pysähtynenä) on viimeaikaisia tapauksia.

Ja miten se menee: mies pysähtyy, juttelllaan hetken niitänäitä ja mies ehdottaa sitten, että haluaisinko lähteä kahville tai tavata hänet toistekin, jos jatkaisimme tutustumista. Ihan asiallisesti ja ystävällisesti. Yhtä asiallisesti ja ystävällisesti mä yleensä totean, että voishan se muuten olla ihan kiva, mutta perheellisenä ihmisenä mun aikani on aika kortilla.

Olen 39 ja pidän itseäni ihan kohtuullisen hyvän näköisenä, vaikka av-kriteereitä en varmasti täytä, sillä en ole muodikas mutta olen hieman pullea.

Baareissa mua ei sitten varsinaisesti olekaan tultu iskemään, ne on ylensä vaan näitä yhdenyönpikaseksiehdotelmia.

Vierailija
45/89 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotteli treffejä vaikka kuinka monta kertaa kun olin lähiökaupan kassalla töissä. En lähtenyt, kun oli poikaystävä silloin.

Olen ollut aina pullea, joten aika vähän noita ehdottelijoita on ollut.

Vierailija
46/89 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en ole myöskään jäänyt odottelemaan iskettäväksi tulemista vaan hakeudun seuraan esim. junassa, konserteissa voi aina kysyä kelloa, mennä baaritiskille notkumaan, pyytää jotain samaan pöytään tai ihan mitä vaan... paikkojahan on rajattomasti.

Ihan hyvä flaksi mulla on ollut, mutta vasta vähän aikaa sitten tarttui hyvä saalis. Olen niin tavallisen näköinen, toki laitettu, kuin mahdollista!

Nyt on tytöt 2011, eikä tarvitse enää odotella.

Vierailija
47/89 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kaupassa käydessä, automaatilla jne. Suurin osa ollut sellaisia, hmm, tummemman värisiä miehiä. Olen hieman ylipainoinen, ihan tavallisennäköinen, mielestäni, kaunis vaalea tukka mulla on ja kauniit silmät.

Ja yksin olen ollut liikenteessä, lasten kanssa ei ole yritetty.

Vierailija
48/89 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori naiset on pakko katsoa silmiin teitä hyvännäkösia lenkkeilijöitä, ei haitanne jos mielikuvitukseni alkaa laukkaamaan? ehkä näin on parempi sillä tuskin kukaan teistä lähtee seuraa hakemaan luontoon mikä kuitenin vois olla ravitsevampaa kuin baarista....

Vierailija
49/89 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kiinnitän tuollaisiin juttuihin huomiota.

Olen yleensä sen verran ajatuksissani että en kiinnitä huomiota oikein ihmisten lähestymisiin, ellei sitten se "iskijä" tule lähelle ja kosketa esim. kättä tai sitten ihan konkreettisesti antaa puhelinnumeronsa tai pyytää treffeille. =D

Ainoan selkeän iskuyrityksen muistan ja se oli mieheni. Tapahtui kylläkin baarissa, mutta olimme molemmat selvinpäin. Hän kirjoitti numeronsa kuittiin, jonka antoi sitten minulle. Minä olin töissä ja hän kuskina.

Mulle joku entinen työkaveri joskus sanoi että olen todella flirtti, mutta omasta mielestäni olen ihmisille vain ystävällinen(en tod. kikattele, näprää hiuksiani tai kaulakorua, tai tee mitään muutakaan flirttailevaa. Olen vain ystävällinen kaikille ihan tasapuolisesti.)

Että en kai osaa tulkita flirttiä oikein.

Vierailija
50/89 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun imetin vauvaa! Yllättävää kyllä mutta aika eroottista. Ei tarvinnut puhua mitään, kun elekieli toimii.

En osaa arvioida ulkonäköäni, jonkun mielestä varmaan kaunis jonkun ei.

Vierailija
51/89 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tytöt 2011, eikä tarvitse enää odotella.

Vierailija
52/89 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannalla, työssäni kaupan myyjänä, yliopistolla, kadulla kävellessä. Nykyään ei enää, vaikka ihan kaunis vielä olenkin. Ainoat flirttailut tulee nykyään enää vain murrosikäisiltä oppilailtani, voi kääk sentään :( Olen kuitenkin ihan hyvin säilynyt, hoikka ja pitkä nainen. Viimeksi mua on kehunut tuntematon nainen upean näköiseksi...miehet ei enää, paitsi aviomiehelleni avautuvat että sillä on hyvännäköinen vaimo. Joskus kaipaisi kyllä hieman huomiota. Mutta ne ajat taitaa olla ohi. Ja ikää on 40v.

Vierailija
53/89 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 25 vuotiaana tuli suoriakin treffipyyntöjä esim kirjastossa, bussipysäkillä, jätskikojulla ja yliopistolla. Ehkä hämmentävin oli kolmekymppisenä kaupassa. Ei siinä muuten mitään, mutta olin viikko sitten synnyttänyt (ja myös siltä näytin finninaamoineni ja sen järkyttävän pallomahan kanssa) ja tosiaan se vauvakin oli mukana.

Olen aika peruspulliaisen näköinen, mutta reilusti ylipainoinen (25 vuotiaanakin oli se paino kolminumeroinen). Hymy on kuulemma nätti ja olen helposti lähestyttävä :)

Mä oon kyllä todella huono tajuamaan mikä on iskemistä, joten näiden suorien ehdotusten lisäksi on toki voinut olla muitakin. Viime keväänä esim kävelin uuden harrastus tuttavuuden kanssa kotiinpäin (kun asutaan lähekkäin) ja hän halusi kävellä käsikädessä. En tiedä yrittikö iskeä, mutta harvemmin aikuiset puilitutut eri sukupuolta olevat näin selvinpäin tekevät. Katsoin aiheelliseksi muistuttaa sivulauseessa että on se mies ja lapsetkin kotona odottamassa.

Vierailija
54/89 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama vuosi takaperin. Olin silloisella pienellä asuinpaikkakunnalla ja heti töiden jälkeen lähtemässä viikonlopun viettoon isompaan kaupunkiin. Siinä k-kaupan kassajonossa taakseni tuli kaljalta haiseva, nenärenkainen mies. Miekkonen alkoi sitten kehumaan mun morkkareita ja hametta ja pyysi bileisiin. En lähtenyt.

Hassu juttu oli, että ko. mies asui talossani ja enkös heti seuraavalla viikolla törmännyt siihen ulko-ovella jolloin bilekutsu uusittiin :D

Ja olin 26, olen kyllä ihan nätti: vihreät silmät ja kunnon pusuhuulet ;)

Vierailija
55/89 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rappukäytävässä vanha arabiukko tuli selittämään kuinka on yksinäinen ja tivaamaan multa onko mulla miestä. Sanoin että on ja lapsiakin löytyy. Rupesi itseään kehumaan sillä että ei juo ja on kuulemma siksi hyvä mies (ilmeisesti epäili että mun mies on juoppohullu tms). Ei tuntunut uskovan että mulla on lapsia. Tuli kerran myöhemminkin tekemään itseään tykö kunnes kerran näki mut lasten kanssa pihalla. Sen jälkeen on leikkinyt ettei huomaa minua ollenkaan (katsoo toiseen suuntaan jos satutaan rappukäytävään samaan aikaan). Se sopii minulle oikein hyvin!

Vierailija
56/89 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tietävät kokemuksesta, että naiset eivät lähes koskaan ole valmiita ottamaan riskiä tulla torjutuksi. Naisen panostus parhaimmillaan "Yritän parhaani mukaan saada kiinnostuksen kohteeni tajuamaan, että haluan hänen tekevän aloitteen"... Tämäkin saattaa olla ujoilla naisilla pelkästään 1 sekuntin vilkaisu ilman hymyä.

Jos mies ei tee aloitusta ja ota kaikkia riskejä niin keskustelun aloituksen suhteen kuin asioiden eteenpäin viemisessä fyysiselle tasolla.. Hän ei ole naisen näkökulmasta mies.. Eikä ole mitään merkitystä kuinka hyvin mies on hoitanut perusasiat.

Täydellisesti perusasiat hoitanut mies epäonnistuu noin 94% iskuista kun hän tekee aloitteen tuntemattomalle naiselle. Suurin osa naisista on aina "Ei" kategoriassa eikä epäonnistumisen mahdollisuutta pysty vähentämään kuin oppimalla näkemään ja valitsemaan lähestymisen kohteeksi naisia, jotka näyttävät erittäin selkeää vihreää valoa.. Kuten normaalia hyvin paljon kauemmin kestävä katsekontakti flirttailevasti, hymyily ja huomionhakuinen pukeutuminen/käyttäytyminen, omasta porukasta irtautuminen, jotta lähestyminen mahdollisimman helppoa miehelle, naisen istuminen "vahingossa viereesi", "vahingossa" sinuun törmääminen tai jonkin tavaran tiputtaminen edessäsi...

Tästä johtuen useimmat miehet eivät uskalla lähestyä naisia päivisin selvinpäin arkisissa tilanteissa.. Rohkaisua haetaan alkoholitsta, jolloin 94% iskemiseen liittyvä epäonnistuminen pystytään paremmin sietämään (lähde http://pleieri.blogspot.com/2013/04/miehet-riskinottajina.html)

Vierailija
57/89 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä useastikkin. Kuntosalilla, töissä, tavarataloissa... Olen kaunis, 30v. Parisuhteessa. :)

Yleensä ottavat pitkiä katsekontakteja hymyn kanssa. Hymyilen takaisin kohteliaisuuttani mutta olen hieman ujo ja käännän nopeasti katseen pois. Tulevat sitten jotain sanomaan ja kehaisemaan. Saattavat pyytää kahville johon vastaan olevani suhteessa. Kuntosalilla aika perus on tarjota apua laitteiden kanssa ja siitä sitten aloitella juttelua. Työpaikalla aika nopeesti kysellään statusta vaivihkaa jos on uudempi jannu tullut samaan paikkaan töihin.

Vierailija
58/89 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tyhjalla torilla keskella paivaa. Mutta tasta on jo hyvin kauan.

Vierailija
59/89 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerolle 59: markkinoilla on sopivan humuisa tunnelma. Siina iskeminenkin kay kuin ohimennen, muun menon varjolla. Jos epaonnistuu, voi aina sanoa, etta se oli vain sita markkinahumua.

Vierailija
60/89 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mua nauratti tämä vastaus, oot kyllä ainakin hauska tyyppi!

Varmaan sua on yritetty iskeä, mutta et ole vaan hoksannut :)

En ole ikinä ennen vastannut tälle palstalle mitään, joten toivon notta tämä tulee nyt oikein eli vastaukselle numero 10.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi