Onko sinu yritetty iskeä muualla kuin baarissa ja selvinpäin?
Missä ja miten se iskeminen tapahtui? Mitä mies sanoi jne? Ikäsi ja oletko hyvännäköinen?
Kommentit (89)
ainakin: Töissä, konsertissa, rannalla..
muita paikkoja en tähän hätään muista.
Jos itse sanon minkä näköinen olen niin ihan hyvännäköinen nelikymppinen.
ainakin: Töissä, konsertissa, rannalla..
muita paikkoja en tähän hätään muista.
Jos itse sanon minkä näköinen olen niin ihan hyvännäköinen nelikymppinen.
Olin kesätöissä kaupan kassalla, ja joku mies(samaa ikää noin) antoi puhelinnumeronsa :) Hitsi, kun olin punainen loppupäivän. En uskaltanut soittaa takaisin, vaikka oli komea mies kyllä.
Töissä tulee härskejä ehdotuksia melkein aina kun on myyntikentän kanssa tekemisissä, mutta en usko että ne ovat tosissaan. Se jotenkin kuuluu siihen ammattiin...
Joskus ihan nuorena on yritetty iskeä jostain jätskikojusta tai ihan kadultakin, mutta siitä on kyllä erittäin kauan. En muista että kukaan vieras ihminen olisi "kylmiltään" yrittänyt iskeä minua selvin päin baarien ulkopuolella varmaan 20 vuoteen. Yksi miespuolinenkaveri tarjoutui jättämään vaimonsa jos alkaisin olla hänen kanssaan, mutta täysin selvin päin ei ollut sekään.
Olen 37 ja ihan kivan näköinen, en mikään kaunotar.
varmaan oo isketty koskaan, kuin vain kapakassa joku ääliö tuhannen jurrissa.
Yhden kerran tosin joku mies pitkässä kassajonossa jutteli mulle moneen otteeseen, se oli ensin toisessa jonossa, ja sitten tuli taakseni samaan jonoon, ja koko ajan jotain teki tikusta asiaa. Vähän ihmetytti, että yrittikö se jotain, vai ihan muuten vaan.
Niin ja kerran olin taksilla menossa toiselta paikkakunnalta toiselle, mutta kumpikaan ei ollut siis kotipaikkakuntani, mutta tuli puhetta missä asun, niin taksisuhari kysyi lähtisinkö hänen kyydissään seuraavana päivänä kotipaikkakunnalleni. Hän oli menossa sinne. Siis WTF? Tarjosiko se ilmaista kyytiä, vai mitä?
Joskus on sanottu näyttäväksi, mut en tiä. Ryysyissä ja tuulipuvuissa kuljen, kuten noissakin tilanteissa..
Ikää oli tuolloin 37.
Ennen, eikä tuon jälkeen ei ole sattunut edes tällaisia tilanteita.
Ei ole. Kärsin pahasta finniongelmasta, kroppa on hyvä, kiitos pitkän urheiluharrastuksen.
Eipä kukaan ole ikinä iskenyt minua :(
Tuli aina juttelemaan, flirttasi ja oli sitkeä. Olin 28 ja ihan ok näköinen.
Mua ei ole ikinä yritetty iskeä, ei selvinpäin eikä päissään. Jos joku yrittäisi, hulluna kai pitäisin, kun en edes tajuaisi mistä on kyse.
Olen 35, normaalipainoinen, ihan normaalinnäköinen nainen omasta mielestäni, mutta oikeasti sitten varmaan susiruma suohirviö.
Taidankin tästä ryömiä kolooni... :(
Mies on antanut numeronsa ja pyytänyt soittamaan. Osa ollut selvin päin, osa hiukan maistissa :)
Olen töissä liikenneasemalla ja työskentelen sekä ravitolan, sekä kaupan puolella.
Muutama vuosi sitten treffikutsuja tuli enemmän, kun tein paljon yövuoroa ja olin vielä nuori ja kaunis :P
Baarista en ole yhtäkään miestäni ottanut, aina muualta.
yksi soitti yöllä kun kaikki olivat jo nukkumassa ja tarjosi seuraa ja olutta. Toinen tuli pariinkin kertaan kylkeen kiinni ja kertoi rakastavansa mua. Olin otettu, mutta annoin pakit. Kolmas halusi kokouksen jatkoilta mun mukaan. Vastaavassa tilanteessa olen itse iskenyt pelkällä katseella. LÄhdettiin sitten yhtä matkaa meille.
..mutta normaalipainoinen ja hyvävartaloinen. Ihan tavallinen.
Punttiksella, bussissa, kadulla, kotibileissä, hotellin uima-altaalla (tämä oli kyllä yllätys tällä kropalla, mies oli vielä aikas upea) ja konsertissa nyt ainakin. Ja töissä lukemattomia kertoja (olin opiskeluaikana ja sitä ennen monta vuotta kaupan tätinä).
Luulen että mua on muutenkin yritetty iskeä tavallista enemmän. En ole mikään missi, vaan pieni (en laiha mutta lyhyt), urheilullinen, hyväryhtinen, kauniskasvoinen ja hymyilevä. Jo äiti sanoi aikanaan että sinä olet just sellainen mistä miehet tykkää :) No, ei tietenkään kaikki miehet. Jotkut tykkää ihan erilaisista ja hyvä niin :)
kun siitä on kymmenen vuotta. Mutta tuli juttelemaan kun kävelin elokuussa ulkosalla, melko tyhjällä kampusalueella. Harmi kyllä olin jo varattu, oli hyvä iskuyritys ja hyvännäköinen mies!
Kolme kertaa on yritetty iskeä töissä, yrittäjinä kaksi asiakasta ja yksi työkaveri. Kerran yksi potilas pyysi treffeille vastaanoton loppupuoliskolla ja kerran yksi oli vastaanoton jälkeen laittanut viestiä fb:iin. Kerran taas yksi mieshoitaja selvästikin yritti iskeä, vaikkei suoraan pyytänyt minnekään kahville. Hyviä yrityksiä nämä kaikki ja kivannäköisiä miehiä, mutta kun olin edelleen varattu, niin hukkaan menivät.
Ekan yrityksen aikaan olin noin 20-vuotias ja viimeisten aikaan 24-28-vuotias, en mikään hyvännäköinen mielestäni, mutten toisaalta rumakaan.
Itsekin olen kauniskasvoinen, mutta pitkä ja hoikka - miehet tulevat harvoin iskemään.
Punttiksella, bussissa, kadulla, kotibileissä, hotellin uima-altaalla (tämä oli kyllä yllätys tällä kropalla, mies oli vielä aikas upea) ja konsertissa nyt ainakin. Ja töissä lukemattomia kertoja (olin opiskeluaikana ja sitä ennen monta vuotta kaupan tätinä).
Luulen että mua on muutenkin yritetty iskeä tavallista enemmän. En ole mikään missi, vaan pieni (en laiha mutta lyhyt), urheilullinen, hyväryhtinen, kauniskasvoinen ja hymyilevä. Jo äiti sanoi aikanaan että sinä olet just sellainen mistä miehet tykkää :) No, ei tietenkään kaikki miehet. Jotkut tykkää ihan erilaisista ja hyvä niin :)
esimerkiksi uimahallissa ja kylpylöissä, rannalla, pyykkituvassa... Miehet on aina tulleet juttelemaan jostain yhdentekevästä, small talkia siis, sitten ehdotelleet tapaamisia yms. Nykyisen mieheni olen tavannut rannalla, kun tuli iskemään mua.
Olen 24-vuotias, ihan hyvännäköinen.
kaupan pihassa pyydetty treffeille illalla, uimarannalla silmäpeliä ja sitten tulleet juttelemaan, junassa, töissä kun olen ollut tarjoilijana ja kaupantätinä niin viikottain yritetty, päivällä kadulla jne
Mutta mieheni löysin baarista ja humalassakin oli kun vei tanssiin :D
-On kyl vaikee omaa ulkonäköään arvioida jotes siihen en kommentoi mutta ikää 33
No ehkä kerran, mutta se oli baarissa EIKÄ selvinpäin :D
Olen hyväkroppainen nainen mutta kuulemma pelottava habitukseltani, ehkä siksi ei.