Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaavin/noloin/huvittavin lahja, jonka olet saanut?

Vierailija
27.06.2011 |

Täällä on nyt ollut parikin ketjua siitä, miten omituisia lahjoja ihmiset ovat saaneet. Unohdetaan nyt hetkeksi se, ettei lahjahevosen suuhun saa kurkkia, mikä siis on sellainen saamasi lahja, joka on saanut itsesi suuttumaan tai hämmästymään oikein kunnolla?

Meidän perheelle on annettu:

-Pojalle ristiäislahjaksi vaaleanpunaiset lakanat

-Häälahjaksi kaksi numeroa liian pieni T-paita

-Mieheltä minulle solvaussanakirja syntymäpäivälahjaksi ekana yhteisenä syntymäpäivänä, kun odotin jotain romanttista..

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuusen alla eräänä jouluna tosi iso paketti joka oli osoitettu minulle ja lapselle. Meitä jännitti ihan pirusti mitä siellä on. Sisältä paljastui ne kaiuttimet joita mies oli kuolannut jo pidemmän aikaa :D

No oli meille muitakin lahjoja, ei siinä mitään, ja kyllä mies perusteli että voimme nyt koko perhe kuunnella täysillä lastenlauluja ja muuta.

Olisi ihan reilusti vaan osoittanut paketin itselleen... en olisi pahastunut yhtään.

...keilapallo varustettuna Homerin sormiporauksin.

Vierailija
102/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai nimiäislahjaksi isomummiltaan Jeesus-aiheisen vauvakirjan (siis sen mihin kirjoitetaan mitat, ekat kiehkurat säilötään yms). Kaikki muut mummini lapsenlapsenlapset ovat saaneet arvokkaan korun lahjaksi. Ja ei edes kuuluta kirkkoon.

nimiäistouhua. Olisitte tekin saaneet sen arvokkaan korun jos olisitte kastaneet lapsenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi minulleki kelvannut kotipizzat ja vaippapaketit kun laset syntyivät. mutta eeeii...meidän anoppi muisti meitä lasten syntymän johdosta sillälailla, että tuli kutsumatta kotiimme arvostelemaan kuinka on sotkuista (joo, tulin juuri synnyttämästä, anteeksi enne ehtinyt "siivota") ja voivotteli miten hänen pikkuisensa( poikansa, mieheni) on varmasti kamalan väsynyt kun sillälailla piti siellä sairaalassa valvoa yö mun kättä pitelemässä kun synnytin. ennenkin kuulema miehet nukkui kotona kun naiset sai lapset. käski sitten mieheni nukkumaa, ja otti lapsenlapsensa syliin ja tyynesti lausui minulle; hän katsoo lasta nyt seuraavan 30 min että sulla olis nyt tehokasta aikaa siivota!!! arvatkaas siivosinko? sori meni nyt ohi lahjojen, ehkä mun surkein saamani lahja onkin mieheltäni; paska anoppi!

Vierailija
104/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienituloinen, kun olin juuri päässyt töihin. Serkkuni meni naimisiin ja äitini sanoi, ettei minun ja poikakaverini tarvitse ostaa lahjaa, hän hoitaa kimppalahjan.

Noh, tapasimme sitten hääpaikkakunnalla ja ihan kivat häät olivat. Se meidän kimppalahja eli minun vanhemmilta, pikkuveljeltä ja meiltä sai minut kyllä nolostuksen valtaan - kaksi kylpypyyhettä. Ilmankos äitini oli niiiin salamyhkäinen lahjan suhteen.

Minusta myös vauvaperheelle ostettu vaippapaketti ja lahjakortti pitseriaan on tosi mainio. Eivät ainakaan jää kaapinnurkkaan pyörimään.

Vierailija
105/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilta saatiin ex-miehen kanssa useamman kerran matkatuliaisiksi tai joululahjaksi samanlaiset t-paidat tai villapaidat. Ne vaan oli ostettu miestä varten eli olivat miesten mallia ja minä sain sitten samanlaisen. Vieläpä aina pari numeroa liian suuren, koska anoppi otti "kaiken varalta isomman koon, kun sulla on niin isot tissit, että pienempi ei olisi mahtunut päälle". Painoin siihen aikaan n. 65 kiloa ja olen 170 pitkä, rintaliivien koko 70D. Ilmeisesti ex-anoppia vaivasi joku tissikateus... Onneksi on ex sekä anoppi että mies.

Vierailija
106/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotislahjaksi 6 juomalasia, pakkaus maksoi Tarjoustalossa 2 euroa....(olin itse antanut hänelle 100 e risteilylahjakortin...)

Vierailija
107/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Availtiin paketteja jouluna ja yhdestä kääreestä paljastui vihreäkuulat marmelaadilaatikko. Innoissani siskolle siitä hihkumaan, kunnes huomasin että laatikko on avattu..

Sisältä löytyi ruskeita paksuja nylonsukkshousuja, ja yhdet saman moiset "harjotusrintsikat"

Ihana ja varsin ikimuistoinen lahja Mummolta.

Vierailija
108/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Availtiin paketteja jouluna ja yhdestä kääreestä paljastui vihreäkuulat marmelaadilaatikko. Innoissani siskolle siitä hihkumaan, kunnes huomasin että laatikko on avattu..

Sisältä löytyi ruskeita paksuja nylonsukkshousuja, ja yhdet saman moiset "harjotusrintsikat"

Ihana ja varsin ikimuistoinen lahja Mummolta.

mulle kävi melkein samoin kun olin seiskalla...mummo oli laittanut konvehtirasian tulemaan joululahjaksi ja minähän kuola valuen avasin sen vain huomatakseni,että rasia sisälsi punaiset villahiihtarit. hyhhyh!

Vierailija
109/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle jättipaketin vaippoja ja meille muille lahjakortin kotipitsaan (perhepitsa), jos vaikka emme vauvan valvottamina jaksa tehdä joku päivä ruokaa.

Heh heh..

Ihan loistava lahja! Meille tuotiin kerran iso paketti pyykinpesuainetta + vaippoja vauvalahjaksi ja mun mielestä se oli yksi parhaista lahjoista!

Vierailija
110/115 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaavin lahja mitä meidän perheeseen on tullut, oli "lahjakortti" kummeilta lapselle, jossa kummit lupasivat viedä lapsen johonkin yhdessä - leffaan, uimaan tms. Olisi ollut paras lahja, jos vaan olisivat vieneet johonkin. Kolme kertaa kehtasin kysyä, että koskahan veisitte, sen jälkeen olen ollut hyvin hiljaa.

Vierailija
111/115 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä LOUKKAAVAA tai edes huvittavaa on ostaa tyttövauvalle sinisävyisiä vaatteita tai poikavauvalle vaaleanpunaiset lakanat? Nehän ovat vain värejä. Tietysti aina lahjojen värisävyt ei osu just teidän suosikkeihin, kun eivät kaikki voi tietää, mistä väristä kukakin tykkää, ja kuinka soveliaana eri värejä kukakin pitää tyttö/poikavauvalle.

Minä voisin hyvinkin ostaa tuollaisia lahjoja, vähän silläkin ajatuksella, että "kaikki muut kuitenkin ostaa siniset lakanat, onhan se kiva että niillä on muitakin värejä". Ja moni ystäväni nimenomaan ilahtuisi "väärin" värikoodatuista lahjoista!

Outoa, että joku pitää vaikka sinistä väriä tyttövauvalla suorastaan LOUKKAAVANA?! En käsitä.

Vierailija
112/115 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottiin jokaiselta pientä summaa rahaa että päästäisiin häämatkalle mutta saimme ison kasan kaikenmaailman eri pari kippoa ja kuppia joille ei käytännössä ole mitään käyttöä. Ovat olleet kaapin nurkilla käyttämättä siitä asti kun inhoan eri pari sarjoja. Jostain syystä saamme edelleen jatkuvasti lahjoiksi (usein myös lapset) kaikenlaisia kuppeja. Tällä hetkellä varmasti yli 15 erilaista kahvi/teekuppia jotka yleensä täytetty karkeilla. Karkit tosin syöty mutta kupit täytyy myydä joskus kirpparilla.

Vierailija
113/115 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tämä oli oikein hyvä lahja!

lapselle jättipaketin vaippoja ja meille muille lahjakortin kotipitsaan (perhepitsa), jos vaikka emme vauvan valvottamina jaksa tehdä joku päivä ruokaa. Heh heh..

Vierailija
114/115 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä LOUKKAAVAA tai edes huvittavaa on ostaa tyttövauvalle sinisävyisiä vaatteita tai poikavauvalle vaaleanpunaiset lakanat? Nehän ovat vain värejä. Tietysti aina lahjojen värisävyt ei osu just teidän suosikkeihin, kun eivät kaikki voi tietää, mistä väristä kukakin tykkää, ja kuinka soveliaana eri värejä kukakin pitää tyttö/poikavauvalle. Minä voisin hyvinkin ostaa tuollaisia lahjoja, vähän silläkin ajatuksella, että "kaikki muut kuitenkin ostaa siniset lakanat, onhan se kiva että niillä on muitakin värejä". Ja moni ystäväni nimenomaan ilahtuisi "väärin" värikoodatuista lahjoista! Outoa, että joku pitää vaikka sinistä väriä tyttövauvalla suorastaan LOUKKAAVANA?! En käsitä.

Tai siis lähinnä noita sinisiä vaatteita tyttövauvalle. Moni ostaa lastenvaatteita kirpputorilta, jolloin siellä ei juuri sillä hetkellä välttämättä satu olemaan juuri sitä prinsessanpunaista vaateunelmaa. Mikä ihme ihmisiä vaivaa?

Vierailija
115/115 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhtä lahjaa vähän ihmettelin, että tulikohan väärä nimilappu pakettiin. Sain anopilta marimekon yöpaidan ja pörrösukat, paita oli kokoa xl ja sukat kokoa 40. Minä en pidä marimekosta ja kokokin on s/ sukat 35. Hänen tyttärensä on kokoa xl ja jalatkin aika isot, on hulluna marimekkoon. Suurta vahinkoa ei tosin tapahtunut, palautimme paketin, koska oli liian isot ja vissiin meni sitten oikealle henkilölle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi