Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaavin/noloin/huvittavin lahja, jonka olet saanut?

Vierailija
27.06.2011 |

Täällä on nyt ollut parikin ketjua siitä, miten omituisia lahjoja ihmiset ovat saaneet. Unohdetaan nyt hetkeksi se, ettei lahjahevosen suuhun saa kurkkia, mikä siis on sellainen saamasi lahja, joka on saanut itsesi suuttumaan tai hämmästymään oikein kunnolla?

Meidän perheelle on annettu:

-Pojalle ristiäislahjaksi vaaleanpunaiset lakanat

-Häälahjaksi kaksi numeroa liian pieni T-paita

-Mieheltä minulle solvaussanakirja syntymäpäivälahjaksi ekana yhteisenä syntymäpäivänä, kun odotin jotain romanttista..

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saimme yhteiseksi synttärilahjaksi ja vielää kihlajaislahjaksi muovisen pyykkikorin anopilta.

Monta kärpästä yhdellä pyykkikorilla. Hih.

Vierailija
82/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viedä kaveripariskunnalle lahjaterveiset äidiltäni. Olivat viikon vahtineet vanhempieni koiraa ja äiti halusi kiittää viinipullolla. Kysyi minulta, mistä pitävät ja sanoin, että toinen tykkää enemmän punaisesta ja toinen valkoisesta. Äiti osti Alkosta kympillä yhden punaisen ja yhden valkoisen. Tiedän ystävieni nauttivan viinin mausta ja juovat kyllä molempaa sorttia. Olisi ollut yksi hyvä pullo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli takavuosina iloinen kun sai mieheltään lahjaksi sellaset mitkä ne nyt on...tukkapatukat, joilla voi laittaa kosteisiin hiuksiin kiharat.

Muutaman päivän päästä hänelle "selvisi" että patukat olivat halpoja! Mies ei siis maininnut mitään hinnasta, tiesi vain, että ystäväni oli joskus toivonut niitä.

Ai että hinta olikin tärkeä? Samaiset pötkyt maksoivat erikoisliikkeessä xx euroa, niin ne olisi kelvanneet, mutta kun marketissa ne maksoivat vain x euroa, niin lahja oli huono!

Ja laatu ja kestävyys oli sama.

Jos minun mieheni erehtyisi ostamaan jotain kallista ihan vain sen takia, että se on kallista, saisi kiikuttaa takaisin sen kapineen tai antaa minulle vaikka rahana! Jotta voisin ostaa jotain oikeasti minulle tarpeellista. Voi härreguud, jos minulle on joku sattunut ostamaan lahjan niin ihan sama mitä se maksoi tai mistä se on hankittu.

Itse ostan kirppiksiltä ja alesta (jos on rahaa) ja hankin tarpeellista... ja on kelvannu!.

Vierailija
84/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Sloggi "mummomallin" maxialushousupakkaus (minulle ja 15-vuotiaalle tytölle)

-yleensäkin kaikki alusvaatelahjat muiden kuin oman aviomiehen antamina

- Yves Rocherin tilausten kaupanpäällisinä tulleita krääsäkoruja ja kelloja

-ilmeisesti saunaan tarkoitettu puu"taulu",jossa on rivo piirroskuva pariskunnasta

-liivatetta sisältäviä karkkeja kasvissyöjälle

-nahkatakki kasvissyöjälle (siis vastustaa nahkavaatteita myös)

-aivan ihana iso suklaarasia (ah!) joka oli kuitenkin jo avattu ja syöty konvehteja (höh!)

Vierailija
85/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mieheltä minulle solvaussanakirja syntymäpäivälahjaksi ekana yhteisenä syntymäpäivänä, kun odotin jotain romanttista..

Miksi muka poika ei voisi käyttää vaaleanpunaisia lakanoita? Muuttuuko se homoksi vai?

Vierailija
86/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläreissullekkin otan oman tuplapeiton mukaan :)

Olis se vaan hauskaa, jos vieraat tois oman peittonsa mukanaan kylään tullessa. Istuisivat sohvannurkassa söpösti omaan peittoonsa kääriytyneenä... :D

Vierailija
87/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun kysytään niin...

Saimme häälahjaksi hieromasauvan! Lahjan antaja vielä soitti ja kysyi, että oliko se hyvä.

Eh... ehkä olen hieman vanhoillinen ja tuollaiset asiat ovat intiimejä minulle, mutta sainpas sanotuksi, että ihan ok ja kiitin. =D

Vierailija
88/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuplapeiton alla kölliä?

miehelleni muhkean yhden nukuttavan untuvapeiton. Ja minulle kaksi tyynyä.

jos ei aviopari?? me on nukuttu tuplapeiton alla jo 18 vuotta eikä tulis mieleenkään vaihtaa. Kyläreissullekkin otan oman tuplapeiton mukaan :)

Vierailija
89/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali liharuoka kelpaa ajattele, että jollekin voisi olla jollain liivatteella jotain merkitystä! Ei lahjan antajalle ole tullut mieleenkään liivate!! Eikä nahkatakin antaja ole ymmärtänyt, että sulla on tarkoitus syödä se takki. Ei se ole tajunnut, että et voi pitää nahkaista takkia, koska olet kasvissyöjä. Pidätkö nahkaisia kenkiä?

-liivatetta sisältäviä karkkeja kasvissyöjälle -nahkatakki kasvissyöjälle (siis vastustaa nahkavaatteita myös) ]

Vierailija
90/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noloa tai hassua saamaani lahjaa, mutta muistan itse ostaneeni joskus pikkutyttönä isovanhemmille joululahjaksi putkilon hammastahnaa :) Mummohan tuota lahjaa nyt osasi tietysti arvostaa, kun toinen pienistä rahoista halusi jotenkin muistaa. Mutta ehkä nyt näin vanhempana vähän naurattaa ja nolottaa. Vieläkin heille tosin ostan lahjaksi sellaista, joka on pakko käyttää, eikä voi säilöä kaapin nurkkaan. Nauretaankin aina, että mummon ei varmaan vaatekauppaan enää koskaan tarvitse mennä, kun on uutta vaatetta kaapit pullollaan, ne reikäiset kun toimii vielä :)

Vierailija
91/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muka poika ei voisi käyttää vaaleanpunaisia lakanoita? Muuttuuko se homoksi vai?

Silti hämmästyin sitä, että joku ostaa pojalle lahjaksi vaaleanpunaiset lakanat. Varmaan olisi kaupassa ollut muunkin värisiä, vai muistivatko sukupuolen väärin? En itse ainakaan ostaisi lahjaksi pojalle selkeästi tytöille tarkoitettua tuotetta tai päinvastoin.

Tosi mielenkiintoisia lahjoja on kyllä ihmiset saaneet :D

Vierailija
92/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei nyt tule mieleen mitään hölmöä lahjaa, mutta se kylläkin kun synnytin esikoiseni, ja työkaverit kyselivät et mitä sain heiltä, kun töissä oli ollu keräys ennen kun jäin äitiyslomalle, ja siihen oli tosi moni osallistunut. No, tyttö on nyt vuoden, et tais mennä lahjakeräys kerääjän tarpeisiin. Harmittaa kavereiden puolesta, kun ovat rahaa laittaneet turhaan..

Vierailija
93/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä lahjaksi akkuporakoneen. Kai se oli joku vinkki että tee sä remontit kotona siinä vauvojen hoidon lomassa ;)

Vierailija
94/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomiehen äidiltä sain Sloggit Sellaiset maximalliset. Olin aika hämmentynyt... Olin silloin noin 25 v. ja käytin ihan toisenlaisia. Eipä silti, en olisi halunnut anoppikokelaalta minkäänlaisia alushousuja lahjaksi.

Omat vanhempani harrastavat terveysterrorismia. Saimme nykyisen aviomieheni (eri mies kun edellinen) kanssa joululahjoiksi heiltä kirjat diabeteksestä ja kolesterolista. Nauroimme ja pistimme hyllyyn.

Minäkin olen saanut terkkarianopiltani (hoikka eikä dementoitunut) 10 numeroa liian isoja sloggeja ja muita käytännöllisiä, mutta harkiten valittuja henkilökohtaisia lahjoja.

T. Miniä, joka sai anopilta laminoidun BMI-taulukon

Vierailija
95/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan ne arvokkaat..mut oli vähän hömelö olo, ku mies oli kotona lisävalopaketti kourassa.."hyvää joulua"..ei ollu kuites pyytäny et tarvikeliikkes olisivat paketoineet..

Vierailija
96/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kysyi mitä haluan äitienpäivälahjaksi. Halusin pinkit reinot, löysin kokoni ja mies kehotti ne ostamaan luottokortilla, jonka laskun sitten maksaisi (ja kerroin hinnankin). Lasku tuli ja mies totesi, että maksa itse, kun noin kalliit (29,90e) ostit. Itse ostan huomattavasti hintavampia lahjoja miehelleni... Viisitoista vuotta yhdessä, kolme lasta ja kaksi lahjaa (kirja+riipus ilman ketjua ekasta lapsesta). No, itseänihän voin vaan syyttää :)

Vierailija
97/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle jättipaketin vaippoja ja meille muille lahjakortin kotipitsaan (perhepitsa), jos vaikka emme vauvan valvottamina jaksa tehdä joku päivä ruokaa.

Heh heh..

Vierailija
98/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuusen alla eräänä jouluna tosi iso paketti joka oli osoitettu minulle ja lapselle. Meitä jännitti ihan pirusti mitä siellä on. Sisältä paljastui ne kaiuttimet joita mies oli kuolannut jo pidemmän aikaa :D

No oli meille muitakin lahjoja, ei siinä mitään, ja kyllä mies perusteli että voimme nyt koko perhe kuunnella täysillä lastenlauluja ja muuta.

Olisi ihan reilusti vaan osoittanut paketin itselleen... en olisi pahastunut yhtään.

Vierailija
99/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle jättipaketin vaippoja ja meille muille lahjakortin kotipitsaan (perhepitsa), jos vaikka emme vauvan valvottamina jaksa tehdä joku päivä ruokaa.

Heh heh..

Vierailija
100/115 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain mieheltä joululahjaksi 2€ sateenvarjon. Oli ruma ku mikä...

tätini tuli häihimme pelkkä 1€ kortti kädessään...

sen jälkeen en jasanut olla yhteydessä, tuli sinne vaan nuuskimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän