Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:( Löysin miehen tietokoneelta

Vierailija
27.06.2011 |

kansion, johon oli laittanut tietokoneeltaan kaikki kuvat existä jne. Uteliaana sitten selailin niitä kunnes tajusin yhden exän kuvissa jotain outoa.

(Valitettavasti tosi kaunis ex, mies ei paljoa ole hänestä halunnut puhua, rivien välissä olen ymmärtänyt että se nainen jätti mieheni jotenkin tosi tylysti.)

Siis heidän suhteensa aikana se nainen oli mustatukkainen ja nykyään hiukset ovat sellaiset vaaleamman ruskeat. Tiedän, koska olen uteliaana googlettanut hänen facebookkinsa ja käynyt katselemassa kuvia siellä. Näköjään myös mieskin, koska oli kerännyt kansioon kuvia myös heidän suhteensa JÄLKEEN. Eli mitä netistä löytyy esimerkiksi googlen kuvahaulla, tai sitten juuri facebookista.

En tiedä mitä ajatella. Eikö mies ole päässyt hänestä yli? Voin tietysti syyttää itseäni kun olen ollut näin utelias, mutta mies ei ole koskaan kieltänyt käyttämästä läppäriään, joten tiesi kai että voin löytää nämä kuvat.

Heidän erostaan on 3 vuotta ja me olemme olleet yhdessä 2. Vuosi naimisissa ja meillä on pieni vauva. Mitä te tekisitte tilanteessani? Ottaisitteko asian puheeksi? Vai yrittäisitteko olla niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokavaliolla, jumpalla jne...miettisin myös älykkyysosamäärääni ja muuta luonteeni viehättävyyttäni! Tekisin itsestäni mukiinmenevän kumppanin mutta en exän kopiota.

Mielestäni tämä on jonkinasteinen kilpatilanne! Mies on jätetty eikä ole toipunut siitä. Sinun kannaltasi iso harmi. Ymmärrän hyvin tunteitasi ja huolestumisesi, itsekin olisin.

Hanki myös vähän omaa elämää ja seuraile tilannetta. Jos tuo keräily jatkuu ota asia puheeksi, johon valmistaudut etukäteen. Ja todellakin muista asialinja ei riitely tai itku-sellainen!

Vierailija
22/31 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö sinä muka kontrolloi miestäsi? ite olen lukinnut koneen ja mies pääsee vaan luvallani koneelle tarkistan kyllä missä ja mitä on tehty olen asentanut ohjelman joka nauhoittaa kaikki miehen sala sanat myös

t. ekana vastannut

Kirjoitusvirheet, raflaavat kommentit, kontrolloinnit jne. Kävelee kuin provo, ui kuten provo, kaakattaa kuten provo, hei mutta sehän on PROVO!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä jätit kertomatta mitä outoa siinä yhdessä kuvassa on????

En oikein ymmärtänyt avausta. Ymmärsin kirjoittamasi tekstin niin, että selailit kuvia, kunnes yhtäkkiä huomasit eräässä kuvassa jotakin erittäin outoa. NIIN, MITÄ OUTOA? Kerro nyt.

Vierailija
24/31 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että ne eivät olleet siltä ajalta kun tämä oli ex, vaan myös sen jälkeen. Eikä siis sellaisia miehen ottamia tms yhteiskuvia, vaan tän naisen facebook-profiilin kuvagalleriasta kerättyjä. Tällä kun on silleen avoin profiili että kaikki profiilikuvat näkee, ei muuta. :(

Vierailija
25/31 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse myös haalinut joitain exän kuvia koneelle. Tiedän, että se voi olla ehkä kummallista, mutta... No, meillä on lapsi exän kanssa, eikä lapsi ole koskaan isäänsä nähnyt. Kuvat säästän, jotta voi katsella niitä joskus - toki olemme yhteyksissä myös puhelimitse tai messengerin kautta, jolloin lapsi "näkee" isäänsä.

En ole täysin varma, mitä nykyinen mieheni siitä tykkää, että olen säästellyt exän kuvia, mutta toisaalta on sitä mieltä, että tietenkin lapsen tulee nähdä isästään jotain. Ehkä pitäisi kuvien säilömistä kummallisena, mutta toivottavasti silloin kysyisi asiasta. Jotenkin tuntuu typerältä ilmoittaa, että "hei, olen kerännyt tänne exän kuvia, älä ihmettele".

Vierailija
26/31 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa. Anna olla jo!

Vierailija
27/31 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ainakaan tulisi mieleenkään tutkia miehen koneen kuvakansioita tai muutakaan.

Tai yksi yhteinen kone niinkuin meillä? Ja myös toisen puhelinta saa käyttää ja tiedämme toistemme salasanat kaikkialle.. Ei vaan ole mitään salattavaa..

Vierailija
28/31 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, pyhimys. Ei tietenkään SINULLE tulisi sellaista mieleen. Ja tietenkään SUN mies ei edes tekisi mitään tälläistä. Mutta minulleppa tuli, koska etsin miehen läppäriltä MEIDÄN yhteisiä lomakuviaamme ja törmäsin tähän kansioon. Saisko jotain fiksumpia kommentteja kuinka tästä nyt eteenpäin sen sijaan että moralisoidaan tapahtunutta?

no itse en ole kyllä antanutkaan miehen käyttää yksinään tieto konetta vaan olen lukinnut ne sala sanoilla niin ei pääse ilman mun valvomista koneelle... samoin kännykkä ei ole käytössä niin etten minä tietäis.. t. toisena vastannut

Täytyy olla täyskahjo mies, joka antaa itsensä noin alistaa. t. nrolla 2 vastannut

Itsellesikö vastailet mamma?

Ja minä kirjoitin tähän ketjuun vastauksen nro 2, ei kukaan muu. Taitaa joku muu olla sekaisin tai haluaa omia muiden vastauksia.

Vierailija
29/31 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, mitä tuosta, ei mitään merkitse.

Vierailija
30/31 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon sitten varmaan outo,samoin ystäväni koska kyllä meillä koneella on eksien kuvia,mulla vanhalla koneella ei tässä uudessa mut ne on osa mun elämää ja historiaa,en näe syytä miks pitäis alkaa tuhoomaan kuvia siks et on erottu,kyllä minäkin joskus saatan katsella ja muistella menneitä. Olen päässyt kyllä aikoja sitten yli eksästä,minulla on uus mies ja lapsi.

Niin ja joskus saatan kattoa eksän faebuukprofiilia ja sieltä eksyin hänen uuden naisensa sivuille,ihan vain katselemaan :) olen utelias mutta tunteita siinä ei kyllä ollut! Jotkut haluaa pitää muistoja,tosin sitä en ymmärrä jos tallentelee uusia kuvia vielä tänä päivänä. se on outoa.

Vierailija
31/31 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten siitä pääsee yli vain sillä, että kysyt mieheltäsi. Ei vihaisesti vaan ihan normaalisti. Sen, voitko normaalisti asiaa kysyä, riippuu taas teidän suhteestanne.

Olet selv'stikin hieman mustasukkainen luonne, sillä olet huomannut asioita existä, kuten tukanvärin ja niin edelleen. Ja ei, kaikki ei googlaa exiä netistä. Mutta ei mustasukkaisuus ole aina paha asia, vaan silloin kun se aiheuttaa epätoivoisen olon kantajalleen. Nyt sinulle.

Eli sun n tavalla tai toisella selvitettävä asia, muuten se jää vaivaamaan sua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi