Ukko niin krapulassa, ettei töihin lähtenyt
Juhannus meni ryypätessä, ukolla hirtti putki päälle ja soitti sairaslomaa. Ottelee jo tähän aikaan loiventavaa. Luultavasti se ryyppää koko viikon.
Kiva tässä yksin sitten hoitaa kolmea lasta ja miestä :/
Kommentit (13)
Meinaan tilastojen ylläpitoa. Minulle kun ei uppoa vuoden aikana kuin korkeintaan 0,5-1 litra viinaa niin jonkun se tilastollisesti jäävä reilut 10 litraa on juotava.
Juhannus meni siis jälleen selvinpäin perheen kanssa mutta tunnustan että olen yksi noista tylsistä miehistä. Saa nähdä kauan vaimo jaksaa tämmöstä katsella kun en järjestä edes jussina mitään kavereille kerrottavaa.
Perheen kanssa kanssa myös, selvin päin. Seksiä on turha minun vongata, saan ehkä kerran kuukaudessa säälistä. Olen siis tylsä, joka ei herätä seksuaalista mielenkiintoa, paitsi selkeästi muutamissa muissa naisissa, koska olen kuitenkin fyysisesti hyvässä kunnossa ja varmaan silmistäni näkee, että olen valmis siittämään kenet tahansa.
Pattitilanne, kun viina ei minua kiinnosta kuin hyvien ystävien seurassa, mutta haluan olla perheeni kanssa.
Näinhän se menee. Jos kohtelet naista hyvin niin sinua pidetään täysin nynnynä.
Totta. Lasten hankkimisen jälkeen mitä vittua sil muijal tekee? ja ylipäätään mitä vittua niil muijil tekee muuta ku vetäsee?
Ne on niin ääliöitä.
eiköhän se katkeruus jo näy naamasta, niin jo lakkaa saamasta.
Hymyä siis huuleen, ja hiukan positiivisempaa asennetta peliin, niin eiköhän teillekkin irtoa ;)
eiköhän se katkeruus jo näy naamasta, niin jo lakkaa saamasta.
Hymyä siis huuleen, ja hiukan positiivisempaa asennetta peliin, niin eiköhän teillekkin irtoa ;)
Sinulla on mennyt tuo runo väärin päin. Hymy ja positiivinen asenne tosiaan auttaa, todennäköisesti voisin saada suht helpollakin, niinkuin joskus sinkku aikoinani. Valitettavasti tuo ei vaan toimi kotona!
Katkeruutta on vaikea peitellä, jos tuntee olevansa petoksen uhri.
eiköhän se katkeruus jo näy naamasta, niin jo lakkaa saamasta. Hymyä siis huuleen, ja hiukan positiivisempaa asennetta peliin, niin eiköhän teillekkin irtoa ;)
mielen katkeraksi kun sinkkupäivien jälkeen saanti loppuu kuin seiään.
silloin sai vaikka ei niin olisi halunnutkaan ja nyt ei saa vaikka kuinka haluaisi. homma balanssissa? ei siis ihme jos korkki aukeaa, kun ainoa mitä saa suudella ja pitää lähellä on kaljapullo.
eiköhän se katkeruus jo näy naamasta, niin jo lakkaa saamasta. Hymyä siis huuleen, ja hiukan positiivisempaa asennetta peliin, niin eiköhän teillekkin irtoa ;)
mielen katkeraksi kun sinkkupäivien jälkeen saanti loppuu kuin seiään.
silloin sai vaikka ei niin olisi halunnutkaan ja nyt ei saa vaikka kuinka haluaisi. homma balanssissa? ei siis ihme jos korkki aukeaa, kun ainoa mitä saa suudella ja pitää lähellä on kaljapullo.
Niinhän se menee että valtaosalla naisista kihlasormus tai viimeistään hääkakku sulkee reidet...
sitä meinasin tuolla väärinpäin kirjoitetulla runollani.
Vakiintuminen sulkee reidet? ;O No, meitä on moneen junaan...ei oo moisesta kokemusta, vaikka kolmas pidempi suhde (ensimmäinen avioliitto) menossa.
Ehkä sitten joillakin näin, ei mulla vaan...reidet ovat aika apposallaan auki aika useinkin.
No harvoin halut kohtaa mutta hassua sinänsä että kun mies saa tarpeeksi usein pakkeja niin ne halut vähenee aina enemmän kuin nainen haluaisi ja sitten täällä on niitä mammoja jotka valittelee ettei miestä enää kiinnosta ku pari kertaa kuussa tai vuodessa. Alunperin äijä varmaan vongannut aikansa monta kertaa viikossa ja menettänyt halunsa.
Näin on käynyt kaverille ja meinaa käydä itsellekin, nyt kolme viimeisintä kertaa tullut pakit. Vaimo on ehdottanut seksiä ehkä kaksi kertaa tänä vuonna ja itse ehdottelen 3-5 kertaa viikossa. Saletisti natsaa kerran pari viikossa mutta eihän semmonen riitä kun haluja riittäisi lähes joka päivälle.
Ja turha provoilla sit että saisin olla tyytyväinen tuohonkin määrään KUN EN OLE. Käteen vetäminenkin rupee lähinnä vituttaa kun kaunis ja käsittämättömän kiihottavan vaimon kanssa asuu saman katon alla joka keikistelee jatkuvasti stringeissä jne. Ole siinä nyt sitten onnellisena kertaan pariin viikossa kun on jatkuva pieni panetus päällä.
Mahtaa kyrsiä.
Ole siinä nyt sitten onnellisena kertaan pariin viikossa kun on jatkuva pieni panetus päällä.
Vakiintuminen sulkee reidet? ;O No, meitä on moneen junaan...ei oo moisesta kokemusta, vaikka kolmas pidempi suhde (ensimmäinen avioliitto) menossa.
Ehkä sitten joillakin näin, ei mulla vaan...reidet ovat aika apposallaan auki aika useinkin.
jo kahdesti. Silloset "vaimoehdokkaat" ilmeisesti ajattelivat että nyt tuo ukko on satimessa eikä seksiä tarvitse enää harrastaa. No, nykyään heistä molemmista puhutaan exinä...
Sitäpaitsi kyllä siinä alkoi naaman ilmeet pitkän päälle happanemaan kun kerta toisensa jälkeen torjutaan ja seksi tästä syystä vaihtui kahden ihmisen välisestä siihen samaan mitä se oli ollut jo nuorena poikana... runkkaamiseen. Kyllä se ketutti kun iltaisin viereen kellahti mitä upein nainen mutta itse sängyssä ei enää tapahtunut muuta kuin nukkumista.
sulla on sitten kiinnostava mies. Pidä siitä kiinni. Miehen pitää olla hiukan juoppo, hieman väkivaltainen eikä ole pahitteeksi jos vaikka käy silloin tällöin vieraissakin. Eli retku. Näin pysyy naisen kiinnostus yllä ja naiset saavat toteuttaa hoivaviettiään. Kiltit miehet on tylsiä ja häviävät AINA "naismarkkinoilla" näille kiinnostavammille yksilöille. Tämä on nähty.