Onko mies pettänyt?
Mies tuli kotiin mökkireissulta jotenkin outona ja salaillen selvästi jotain..Sitten huomasin että molemmilla puolin kaulaa on pienet mustelmat,aivan kuin fritsut!
Mies kielsi kaiken ja ei osannut sanoa mistä jäljet todellakaan kaulalle on tulleet ja vakuutti ettei todellakaan pettäisi minua koska ei itsekään sitä hyväksy..Halusi salailla asiaa välttääkseen riidan.Aluksi uskoin viimein asian,mutta nyt se palaa taas mieleeni,epäilen että jospa mieheni kuitenkin valehteli.
Kaikki se miten mies käyttäytyi,se peittelyn yritys ym..Omien sanojen mukaan he olivat kahdestaan mökillä ja joivat runsaasti alkoholia,ei muuta ihmeempää sattunut.
En saa mielestäni tätä asiaa!!!Aiemmin olen luottanut mieheeni,eikä ole mikään pettäjätyyppi,mutta sattuuhan niitä vahinkoja..
Kommentit (20)
mulla oli joskus nuorena poikaystävä joka baarireissun jlkeisenä päivänä tuli tapaamaan mua purentajälki/fritsu kaulassa ja kun kysyin sano,että " mulla tuli tappelua ja joku mies puri mua kaulaan" Joo.. selvis 2 vuotta myöhemmin et on pettänyt mua koko kaks vuotta,enhän mä totakaa ois uskonu mut kaverit vahvisti tämän "olevan ihan tosi homma"
jäljet,kertoi vain ettei todella ymmärrä mistä ne tulleet..jankkasin ja utelin kaikki mahdolliset,kuulemma kahdestaan koko ajan.Paskat nyt taas tuntuu että täysillä vedättää,tietäähän mitä voi menettää jos tunnustaa..tosi inhottava tilanne,haluan pois tämän tunteen itsestäni
Otanko asian uudelleen puheeksi ja sanon että tämä oli tässä,en jaksa
et olivatko siellä mökillä kahdestaan?
Entä jos niille on tullut kännitappelu ja toinen on kuristanut kaulasta? Onko miehelläs tapana tapella kännissä? Tai sen kaverilla?
Itsekin kuitenkin kallistun enemmän niiden fritsujen kannalle. Mutta riippuu missä se mökki on. Jos on jossakin jumalan selän takana ja on sinne tosiaan kaverinsa kanssa mennyt ni en usko et ketään naisia siellä on ollut.
Toisaalta voihan olla et koko kaveria ei ole siellä edes ollut vaan "kaveri" oli rakastaja.
Vai onko paarmat purreet? Kuinka isoja ne jäljet oli?
Paarmojen puremistakin voi tulla isoja jälkiä? Ainakin mun lapsen kaulassa on just nyt pari isoa paarman/hyttysen tai jonkun öttiäisen puremaa. On kylläkin aika herkkä tuollaisille hyönteisten puremille. Raavas mies ei varmaan ole niin herkkä. Vai onko sun miehes joku kesäpetoihin tottumaton kaupunkilainen?
ei nyt varmasti yhtään lohduta muutenkin kurjassa tilanteessa, mutta tuli mieleen tuosta, kun joku kyseli, että onko mökki korvessa tms.
Itselläni oli deitti-ilmoitus netissä, johon sain aikoinaan lähes parisen sataa vastausta. Osa niistä puhtaasti seksiseuraa hakemassa, ja sielläkin joukossa oli viitisen kappaletta sellaisia viestejä, joissa kyseltiin halukkuutta mökkireissulle seksin merkeissä. Osa viesteistä oli yksittäisiltä miehiltä ja osa porukoilta..
Että näin. Joskus totuus voi olla tarua ihmeellisempää :(
voi tulla mustelmia. Vaikka kaatuisi tms. niin olisi aika hankala saada osumaa kaulaan. Olen pahoillani puolestasi mutta kyllä ne fritsuilta kuulostaa.
Jos vaikka kaveruksilla ollut paha riita, ovat tapelleet ja mies siksi outo?
Millainen parisuhde on, jos juhlapyhät vietetään erikseen. Äiti lapsien kanssa ja mies huitelee kaverinsa kanssa jossain mökillä? En ole koskaan ymmärtänyt.
Olen pahoillani, kuulostaa tosi ikävältä. Epäilisin että on ollut mökillä kaksin jonkun naisen kanssa. Purista tieto ulos, tutki kännykkä, etsi johtolankoja ja jätä tuollainen sika! Hyi olkoon!
Tsemppiä ap!
jo pelkästään tuo katuva olemus sen kertoo, mustelmista viis.
mustelmalta näytä..jos on fritsuja oikeesti niin sitten mies on pettänyt.
Itsekin katselin merkkejä ja heti tuli mieleen että joku imenyt tai näykkinyt...vaikea tilanne,kun haluaisin uskoa miestäni,mutta miksi silti epäilyttää!!
voi tulla mustelmia. Vaikka kaatuisi tms. niin olisi aika hankala saada osumaa kaulaan. Olen pahoillani puolestasi mutta kyllä ne fritsuilta kuulostaa.
pelkään että tämä vie luottamuksen,kerroin sen jo miehellenikin.Tottakai hän kieltää kaiken,varsinkin jos kyseessä mitä ilmeisemmin vahinko,yhden illan juttu.
Ei tuo nyt miltään muulta kuulosta. Jos et heti ole miestäsi pystynyt uskomaan.. ja koska se kuulosti valeelta, se on sitä! Vähän kuin liian hyvä laihdutuslääkelupaus.. jos joku oikein selittää, että tällä sä laihdut.. vakuuttaa ja vakuuttaa, saatat lopulta uskoa, mutta ei se siitä silti totta tee. Liian hyvää ollakseen totta.
Ihan tyypillistä, että kännireissulla tulee petettyä ja vielä helpommin jossain mökillä missä on pois sun silmien alta kun tiesi, ettei voi jäädä helposti edes kiinni. Ei ne siellä kahdestaan ole mökillä olleet!
Tiedän itse, pettäneenä, että ontuvat selitykset on just niitä ontuvia hätäpäissä keksittyjä selityksiä.. Hei kamoon! Fritsuja kaulassa! Pettänyt on! Älä nyt hyvä nainen usko mitään muuta.
Mitä mies sulle sepitti?
Siinä ei kummempia tarvita kuin saunareissu toisen sammuttua. Yhteisjuhannussauna.
krapulassahan miehiä aina panettaa... jos ei,niin oli jo pannut jotain muuta.
on kokeillut pokarakkautta kaverin kanssa. Kerrankos sitä.. Muuten epäilen kyllä pahinta.. sorry
on kokeillut pokarakkautta kaverin kanssa. Kerrankos sitä.. Muuten epäilen kyllä pahinta.. sorry
Niiin tosiaan ja tarkoitin tietenkin POIKArakkautta :D
Sorry silti.. pahalta näyttää
Olisiko käynyt niin, että pojat olisivat siellä keskenään pitäneet lystiä?