Paljonko teillä on velkaa?
mua kauhistuttaa oma velkamääräni :( opintolainaa 10 000 euroa, erilaisia luottoja yht. noin 5000 e. Niitäpä sitten maksellaan pikkuhiljaa pois. Niin ja vihonviimeinen mihin sorruin: Ellos, H&M jne...
Kommentit (85)
Ostan jotain kun haluan. Elän kädestä suuhun. Tarkkaa summaa en edes mieti, jaksa miettiä.
Tosin aina pidän luottokortilla vähän varalla, lasten takia. Säästäminen ei ole ikinä kiinnostanut, eikä tule kiinnostamaankaan, se on muunlaisia ihmisiä varten se.
Hirveä määrä. Onneksi ei ole kulutusluottoja.
92 000 e.
Maksellaan pikkuhiljaa pois. Ei ole muita lainoja, eikä luultavasti tule muita lainoja.
Mut kunhan saadaan toinen asunto myytyä, ni pitäs vähän kutistua tuokin laina.
Visalla taitaa olla muutama satanen miinusta ja opintolainoja yhteensä vielä joku hieman alta 10 000€ muistaakseni. Luottotili on nollilla.
Asuntolaina n. 134 000 e
Visa 900 e
Joustoluotto (jolla maksoin juuri pois pienempiä luottoja) 3900 e
Näillä mennään, kun ei muuta voi...
2xasunto, opintolainaa, autolainaa, masteria ja häälainaa.
Joka kuukaus maksellaan näitä. Niin ja tietty vuokralainen maksaa tavallaan toisen asunnon lainaa.
Asuntolainaa 150 tonnia ja kulutusluottoa 7.200 euroa.
Kummatkin olleet tarpeellisia luottoja.
josta miehen kanssa yhteistä asuntolainaa lähes kaikki, opintolainaa on mulla jäljellä noin 4000e.
Kyllä mullakin oli visa tapissa ja osamaksulla ostelin isompia tavaroita opiskelujeni aikana, mutta nykyisin ei juurikaan osteta mitään visalla, osa-maksulla tms. ei koskaan.
Kaikki muu paitsi asuntolaina ahdistaa nykyisin ja mieluummin säästetään miehen kanssa etukäteen isommat hankinnat kuten remontit, ulkomaanmatkat jne.
Kymmenessä vuodessa maksettu pois
yhteistä asuntolainaa n. 100 000e ja mulla opintolainaa n. 10 000 e.
Opintolainaa 1500e,ellostilillä on varmaan jotain 200e maksettavaa
Myyn nyt asunnon pois ja maksan velkani. Muutan vuokralle kolmeksi vuodeksi ja sen jälkeen teen jotain muuta.
Muuta velkaa ei ole, opinnot on jo maksettu ja velaksi en vaatteita, matkoja tai ruokaa enää osta. Olen siis joskus ostanut, mutten enää.
Miehellä on kodistamme asuntolainaa 45 000 € jäljellä sekä autostaan tonni tai kaks, en tiedä tarkkaan.
Ei osteta velaksi, paitsi asunto. Siihen säästöjä 250000 ja ostetaan heti, kun sopiva löytyy.
autolainaa noin 8000e ja
rästilaskuja noin 1500, puoliksi siis miehen kanssa
Mulla korttivelkaa joku 500 e, Hobby Halliin 200 e, siinä ne taitaa olla.
Asuntolainaa 100 000, jota vähennän lokakuussa 16 000. Muuten ei oo lainoja.
:)