Muiden outoja/ällöjä tapoja ?
Tunnustan. Leikkaan kynsisaksilla kantapäästä paloja ja järsin niitä paloja ! YÖKS ! *nolostuu* Olen outo..
Kommentit (72)
Taidan olla oikea jätteenkerääjä:
- Syön lasteni ja mieheni jämät lautasilta
- Syön välillä keitetyt perunankuoret
- Kaivelen pimppiäni ja haistelen sormiani
- Nypin mustapäitä mieheni pakaroista ja syön ne
- Nypin kaikki näpyt ja finnit itseltäni ja syön
- Rapsutan ruvet itseltäni ja lapsilta ja syön
- Syön sormenkynteni ja kynsinauhat
- Hypistelen omat ja lasteni varpaanvälit, haistelen sitten sormiani
- Nuuhkin mieheni ja lasteni alushousut, ennenkuin heitän pyykkikoneeseen
- Piereskelen kotona ääneen ja päästelen tuhnuja
- Nuuhkin vauvan pierut, pissi ja kakkavaipan
Hullu olin kun luin loppuun, vaikka jo puolessa välissä etoi, jouduin vessaan oksentamaan.
Mulla on rakennekynnet ja kaivan niillä nenää. Sillon, kun mulla oli vielä omat kynnet, kaivelin nenää hyvin harvakseltaan. Haistelen myös kuukautissiteitäni ja käsken miestänikin haistamaan. Hän ei tee sitä yleensä vapaaehtoisesti, joten siksi joudun usein "yllättämään" hänet esimerkiksi kun hän katsoo tv:ta. Ilmestyn vaivihkaa siteeni kanssa vessasta ja isken sen mieheni nenän eteen. Nykyään hän kyllä haistaa usein jo vaapaaehtoisesti, koska ei halua ylläreitä. Piilotan myös siteitäni mieheni kylpytakin taskuihin tai patjan alle... Niin ja pyykätessä nuuhkin miehen pikkuhousuja.
Vai onko toi provo?? Mitä ihmeen tyydytystä sä saat siitä, että laitat miehen haistelemaan sun menkkaverta?? Ihme mies, kun suostuu tollasta kattelemaan!
Oma ällö tapa: revin kynsinauhojani ja tykkään puristella mustapäitä.
Mulla on rakennekynnet ja kaivan niillä nenää. Sillon, kun mulla oli vielä omat kynnet, kaivelin nenää hyvin harvakseltaan. Haistelen myös kuukautissiteitäni ja käsken miestänikin haistamaan. Hän ei tee sitä yleensä vapaaehtoisesti, joten siksi joudun usein "yllättämään" hänet esimerkiksi kun hän katsoo tv:ta. Ilmestyn vaivihkaa siteeni kanssa vessasta ja isken sen mieheni nenän eteen. Nykyään hän kyllä haistaa usein jo vaapaaehtoisesti, koska ei halua ylläreitä. Piilotan myös siteitäni mieheni kylpytakin taskuihin tai patjan alle... Niin ja pyykätessä nuuhkin miehen pikkuhousuja.
jonka kanssa olin samassa työpaikassa kymmenisen vuotta sitten..siellä eräs ällö tyyppi oikeasti piereskeli kahvihuoneessa ja kerran haisi ihan kamalalle, eikä suostunut päästämään erästä työkaveria ulos huoneesta, jumitti itsensä oven eteen. Joskus hän myös kehuskeli, ettei ole käynyt suihkussa kolmeen päivään. Työnteko ei maittanut ollenkaan ja lopulta hankkiutui raskaaksi jollekin yhdenyön jutulle vain jotta sai jäädä pois töistä. Voi sitä lapsiraukkaa.
pieren
syön räkää
kaivelen nöyhtää varpaidenvälistä
raavin hilsekönttejä ja syön ne
syön silmäripsiä
revin häpykarvoja
jos saan karvan juurineen irti, sen limaisen pehmeän juuren niin syön sen juuren
puren kynsiä
syön valkovuotoa
Saan siitä oikeasti jotain nautintoa, voisin tehdä sitä ties kuinka kauan :D omien finnien puristelu ei ole yhtään niin kivaa... En kyllä ikimaailmassa söisi niitä tuotoksia, hyi helvetti.
Laitan sormen peräaukolle kun pieren.
Aina kun istun/makaan jossain, hiplaan sormilla pimppiä (en siis seksuaalisessa mielessä) ja takapuolta. Näpelöin myös jatkuvasti varpaitani.
Haistelen pikkuhousujani ja toisinaan myös menkkasiteitäni.
JA SYLKÄISEN TAI KAIVAN NENÄÄNI JA PYYHIN NE JONNEKIN ESIM YLEISISSÄ PAIKOISSA ERI JUTTUIHIN TAI OTAN RÄÄN SORMEN PÄÄLLE JA NEPPAAN SEN POIS,LENTÄÄ MINNE LENTÄÄ..
nuo muut paitsi jalkapohjan palaset on aika perverssin kihottavaa
Kylläpä löytyy monta muutakin ällöö kuin minä vain :D vahingossa tuli tää ketju vastaan, en enään edes muistanut tän olemassaoloa.
T.AP ( ja vieläkin kamppailen ongelmani kanssa! )
No tämä ei kyllä ole yhtään ällöä mutta hieman outoa ehkä. Olen ulkomaalainen (oleskeluluvalla tilapäisesti tutkijana töissä) ja välillä kun joudun istumaan vaikka bussissa tai kahvilassa jonkun viereen näyttelen, että en osaa puhua Suomea. En oikein kestä istua puhumatta mitään ja jos esitän olevani lyhyellä työmatkalla tai lomalla, niin ihmiset alkavat aivan eri tavalla jutella minulle, kuin jos puhun Suomea. Monesti kyllä kaikki aloittavat puhumaan minulle Englantia muutenkin, koska eroan ulkoisesti Suomalaisista selvästi. Hyödynnän tätä myös välillä tekemällä "kotikaupunkilomia", eli kirjaudun hostelliin joksikin aikaa tavatakseni backpackersejä ja esitän itsekin olevani lomalla, vaikka käynkin töissä sieltä käsin.
pitää käsisäs munissas vähän välii, telkkarii katselles useimmiten. sen jälkeen menee tekee leipää tai muuta syötävää, eikä pese käsiäs. ei myöskään pese käsiäs vessast tullessas. kaivelee myös nenääs ja heittelee niit räkäpalleroit millo minnekkin.. todella inhottavaa!
hauska murre sulla! :)
Alkoi ihan hymyilyttään, että "pitää käsiäs munissas" ja "kaivelee nenääs". Siis... kuka mun muniani ja nenääni kaivaa?t. N36
Nyt ku oikee ajatuksel luin tota, ni ymmärsin mitä takotit ! :D Kylläpä kuulostaa tyhmältä ! :D Se o tää porimurre, tiäks :D
-revin jalkapohjista paloja
-hypistelen varpaiden välejä ja haistelen sitten sormiani
-hiplailen pimppiäni ja haistelen sitten sormiani
-etsin haarahiuksia ja revin niitä
-laitan sormen peräaukon eteen, pieraisen siihen ja haistelen sormea
-haistelen alushousujeni valkovuotokohtaa
-haistelen käytettyjä kuukautis/jälkivuotositeitäni
-syön räkää
-kaivelen silmistäni rähmää ja syön sitä
oo tosissas!
Nämä on jo aika ällöttäviä !
Hyi ihan pahaa tekee :D :D
Ymmärrän kyllä kaiken raapimisen ja puristelun, mutta en ole ikinä kuullut että porukka SYÖ niitä :D
kaivan usein nenää sängyssä nukkumaan mennessä ja pyyhin jätökset sängynpäätyyn seinän puolelle,
kaivelen pumpulipuikolla korvia kun istun pytyllä,
haistan omia pikkupöksyjä kun riisun ne ja laitan pyykkiin(varmaan ihan terveellistäkin tehdä huomioita..)Puristelen miehen selästä ja rinnasta mustapäitä ja haistan jätöstä.Mutta mitään en onneksi syö.
on tapana raapia itseään saunassa. Hän kuulemma kuorii ihoaan. On aika ällöttävän näköistä.
Teen sitä myös yleisessä saunassa.
Minäpä yritän parantaa sinut:
Ajattele kuinka likaiset ne kantapäät on ja mitä kaikkea(bakteereja ym) tulet syöneeksi samalla kun syöt ihoa. Ajattele esim. näin: Ulkona on kaikkea, koirankakkaa ja oksennuksia ja klimppejä. Kun kävelette ulkona niin niistä jää jäämiä kengänpohjiin. Kun tulette sisälle joskus vahigossa tulee käveltyä muuallakin kun vain eteisessä ja niitä jäämiä kertyy muuallekkin. Sitten kun kävelet avojaloin, ja varsinkin kun kävelet avojaloin eteisessä, niin niitä jäämiä on sinun jalkapohjissa. Haluatko oikeasti syödä koirankakan, toisten oksennuksien ja klimppien jäämiä sen kantapäänahan mukana?