Muiden outoja/ällöjä tapoja ?
Tunnustan. Leikkaan kynsisaksilla kantapäästä paloja ja järsin niitä paloja ! YÖKS ! *nolostuu* Olen outo..
Kommentit (72)
-revin jalkapohjista paloja
-hypistelen varpaiden välejä ja haistelen sitten sormiani
-hiplailen pimppiäni ja haistelen sitten sormiani
-etsin haarahiuksia ja revin niitä
-laitan sormen peräaukon eteen, pieraisen siihen ja haistelen sormea
-haistelen alushousujeni valkovuotokohtaa
-haistelen käytettyjä kuukautis/jälkivuotositeitäni
-syön räkää
-kaivelen silmistäni rähmää ja syön sitä
Mulla samat paitsi noi haarahiukset ja toi rään syöminen.
Lisään tohon vielä, että pureksin varpaankynsiä.
Ja nyt hävettää että tunnustin...
Joka ilta keräsin varpaiden välistä nöyhtäkertymät pois.
Ei siinä kai sinänsä mitään, mutta mulla oli siinä sängyn vieressä lista, johon merkkasin aina, että kumman jalan varpaista nöyhtää löytyi enemmän (ja mitä enempi, sen parempi) :D
Tein tota varmaan lähemmäs puolen vuoden ajan, tais olla ankea lapsuus...
Ei siinä kai sinänsä mitään, mutta mulla oli siinä sängyn vieressä lista, johon merkkasin aina, että kumman jalan varpaista nöyhtää löytyi enemmän (ja mitä enempi, sen parempi) :D
prinssi Charlesista 80-luvun alusta asti.
Tuo on kyllä jo hulvatonta, nauran itsekseni ääneen!
Mun ällöt tavat on tosi ällöjä. Samoin kuin joku jo tunnusti edellä, minäkin syön räkääni, laitan sormet peräaukolle kun pieren ja haistelen sitten sormiani, syön nahkaa sormistani ja kynsiä myös.
Yksi ihan vaarallinenkin on se, että revin rupia haavojen päältä ja syön ne. Haavat saattavat olla auki vaikka kuinka kauan tuon tavan vuoksi ja lisäksi jää rumia arpia. Yritän tosissani päästä tavasta eroon! Lisäksi voin "salaa" nyppiä jopa mieheni rupia. Yleensä hän tietysti heti protestoi mutta joskus rupi on niin kypsä, että irtoaa melkein huomaamatta, se on herkkuhetki :)
Muita ällöjä tapojani on, että rapsuttelen hilsettäni ja syön sitä. Haistelen vauvan kakkavaippaa ihan läheltä ja vauvan pieruja myös. Pelkkää rintamaitoa saavan oman vauvani kakka vaan haisee mielestäni NIIN hyvältä. Haistelen myös omaa valkovuotoani ja menkkasiteitäni.
Uh, olenpa kyllä tosi ällö...
-syön räkää aivan jatkuvalla syötöllä
-haistelen aina pikkareitani vessassa käydessäni
-raaputan päänahkaani ja syön tuotokset
-varpaakynsiä leikatessani syön yleensä pikkuvarpaan kynnen
-kaivan autossa nenää ja kosken räkäisillä ja tahmeilla käsillä rattiin, joka onkin aina ällön tuntuinen
-puhun itsekseni joka päivä, käyn ihan kokonaisia keskusteluita "jonkun" kanssa
-kakalla käytyäni kommentoin tuotoksen laatua ja määrää itsekseni mutisten
minnekään mielisairaalaan kukaan täältä kuulu :D
Ihmiset nyt vain OVAT tosi ällöjä.
tosiaan eläin. Toistemme seurassa olemme muka sivistyneitä, mutta kun silmä välttää niin johan alkaa kaivaminen ja rapsuttelu. Yöks :)
Sitä ei koskaan tiedä vaikka joku noista ällötyksistä olisi teidän oma kaveri, sisko, äiti tai naapuri! HYI!!!!!!!!!
Pakko osallistua itekin. Mulla on kanssa tapana raapia rupia ja hilsettä ja syödä niitä. Lisäksi tuo kuukautissuojien haistelu on tuttua. Onneksi joillakin näköjään on pahempiakin...
Taidan olla oikea jätteenkerääjä:
- Syön lasteni ja mieheni jämät lautasilta
- Syön välillä keitetyt perunankuoret
- Kaivelen pimppiäni ja haistelen sormiani
- Nypin mustapäitä mieheni pakaroista ja syön ne
- Nypin kaikki näpyt ja finnit itseltäni ja syön
- Rapsutan ruvet itseltäni ja lapsilta ja syön
- Syön sormenkynteni ja kynsinauhat
- Hypistelen omat ja lasteni varpaanvälit, haistelen sitten sormiani
- Nuuhkin mieheni ja lasteni alushousut, ennenkuin heitän pyykkikoneeseen
- Piereskelen kotona ääneen ja päästelen tuhnuja
- Nuuhkin vauvan pierut, pissi ja kakkavaipan
- Syön silmärähmäni
- Kaivan nenää toisinaan ja syön saaliin
Taidan olla oikea jätteenkerääjä:
- Syön lasteni ja mieheni jämät lautasilta
- Syön välillä keitetyt perunankuoret
- Kaivelen pimppiäni ja haistelen sormiani
- Nypin mustapäitä mieheni pakaroista ja syön ne
- Nypin kaikki näpyt ja finnit itseltäni ja syön
- Rapsutan ruvet itseltäni ja lapsilta ja syön
- Syön sormenkynteni ja kynsinauhat
- Hypistelen omat ja lasteni varpaanvälit, haistelen sitten sormiani
- Nuuhkin mieheni ja lasteni alushousut, ennenkuin heitän pyykkikoneeseen
- Piereskelen kotona ääneen ja päästelen tuhnuja
- Nuuhkin vauvan pierut, pissi ja kakkavaipan
on jo liian paksua, EN USKO NÄITÄ
Ei olis pitäny lukee. Sanon itestäni sen, että rakastan putsata toisten korvia ja kaikkia poimuja, joissa on likaa. Hyi.
rakastan sitä tunnetta, kun saan möhnät ulos finnistä :D
mieheltäni kasvoista (ei parta) ja hän nyppii minun häpykarvojani. :D Lisäksi puristelemme toisiltamme kaikki mahdolliset mustapäät ja finnit. Mukavaa pariterapiaa, kun kumpikin on niin näpeltämisen perään. Hih!
Mulla on rakennekynnet ja kaivan niillä nenää. Sillon, kun mulla oli vielä omat kynnet, kaivelin nenää hyvin harvakseltaan. Haistelen myös kuukautissiteitäni ja käsken miestänikin haistamaan. Hän ei tee sitä yleensä vapaaehtoisesti, joten siksi joudun usein "yllättämään" hänet esimerkiksi kun hän katsoo tv:ta. Ilmestyn vaivihkaa siteeni kanssa vessasta ja isken sen mieheni nenän eteen. Nykyään hän kyllä haistaa usein jo vaapaaehtoisesti, koska ei halua ylläreitä. Piilotan myös siteitäni mieheni kylpytakin taskuihin tai patjan alle... Niin ja pyykätessä nuuhkin miehen pikkuhousuja.
miten joku voi syödä FINNItöhnät ja silmärähmät? hyihyihyi. ja muut menkkasiteitten ja kakkavaippojen haistelut, eijoo normaalia! oon aatellu että ite oon ällö kun puristelen miehen finnit ja mustapäät mutta en nyt sentään syö niitä. joku raja ällöydelläki :D
lasken alushousuni nilkkoihin ja hieron niitä kuvia paljaaseen pilluuni. Sen jälkeen pistän ne kuvat almanakkani väliin - aika monta kuvaa on jo! Kuvat valikoin sen mukaan, että mahtuvat taittamattomina sinne almanakkani väliin. Ja almanakan välistä ne siirtyvät edelleen työpaikkani kahvihuoneen seinälle, työkavereideni suostumuksella. Pyydän heitä osoittamaan, että missä kuvassa Jyrki heidän mielestään on kuvauksellisin. Aika moni koskettaa niitä kuvia sormellaan... Ja sitten aina silloin tällöin (jos viitsin) leikkaan lehdistä Timo Soinin kuvia, niitä hieron peräaukkooni, ko. kuvien jatkokäyttö on sitten sama kuin Kataisten kuvien...