Muiden outoja/ällöjä tapoja ?
Tunnustan. Leikkaan kynsisaksilla kantapäästä paloja ja järsin niitä paloja ! YÖKS ! *nolostuu* Olen outo..
Kommentit (72)
-revin jalkapohjista paloja
-hypistelen varpaiden välejä ja haistelen sitten sormiani
-hiplailen pimppiäni ja haistelen sitten sormiani
-etsin haarahiuksia ja revin niitä
-laitan sormen peräaukon eteen, pieraisen siihen ja haistelen sormea
-haistelen alushousujeni valkovuotokohtaa
-haistelen käytettyjä kuukautis/jälkivuotositeitäni
-syön räkää
-kaivelen silmistäni rähmää ja syön sitä
-revin jalkapohjista paloja
-hypistelen varpaiden välejä ja haistelen sitten sormiani
-hiplailen pimppiäni ja haistelen sitten sormiani
-etsin haarahiuksia ja revin niitä
-laitan sormen peräaukon eteen, pieraisen siihen ja haistelen sormea
-haistelen alushousujeni valkovuotokohtaa
-haistelen käytettyjä kuukautis/jälkivuotositeitäni
-syön räkää
-kaivelen silmistäni rähmää ja syön sitä
oo tosissas!
Ja nyt menen sänkyyn tekemään noita mitä voi tehdä pimeässä! Hyvää yötä!
Ikinä tullu mieleenkään joku sormeen piereminen? Eikö teillä oo muuta tekemistä? Voi jeesus sentään.
Mulla on aika kesyjä näköjään nämä, kynsin iholtani näppylöitä, kaivan nenääni ja pyyhin paperiin (ok, joskus lakanaan jos se on menossa kohta pesuun) puristelen mustapäitä ja ripsivärin pesun yhteydessä vetelen niitä mustia värikökköjä ripsen juuresta.
Aa, nyt keksin ällön. Kiskon isovarpaan kynnen alta lian ja saatan joskus keksiä haistaa sitä.
Olen muka niin kiireinen, että teen vielä yhden asian ja sitten vasta menen pissalle. Ja aina tulee uusi asia mitä sitten jalat ristissä teen. Mieheni joskus karjuu minulle, että mene nyt hyvänen aika jo vessaan, kun se näyttää kuulemma niin typerältä, kun jalat ristissä siivoan. Joskus menen vasta niin viime tipassa, että pöksytkin ovat päässeet märäksi. Tyhmää!
toivottavasti hän pääsisi tavastaan eroon.
Mä en keksi itsestäni mitään muuta outoa kuin että mä hengaan täällä av:lla. En ikinä kotona ollessa mutta tämä on työpaikan yksinäisten päivystysiltojen salainen paheeni. Häpeän tätä todella paljon. Kuolisin jos mieheni tai työporukkani tietäisivät!
en aina muista että olen muut ihmiset näkee ja kuulee mut,saatan laulaa ääneen ja tanssia jonku päässä soivan biisin tahtiin vaikka bussipysäkillä,herättää joskus vähä ihmetystä
- Tykkään puristella miehen finnejä, omia en niinkään. Oikein himottaa :D
- Jos istuskelen esim sohvalla, hiplaan varpaitani ja revin kynsiä yms
Ei kai muuta ällöttävää ainakaan tule mieleen.
tykkään repiä perskarvojani... otan siitä persaukon läheltä kiinni ja kiskon karvoja. tuntuu kivalta jos ne irtoaa juurineen, mahtavat paksut juuret.
pimppikarvat ei irtoa kiskomalla mutta peräsimestä kyllä!
...ja mä luulin olevani outo kun tykkään haistella pimppisiä sormiani
putsaan neulalla kynnen aluset (EN SYÖ LÖYDÖKSIÄ MITÄ JOKU VARMAAN TÄÄLLÄ KYLLÄ TEKEE)
revin monesti ripsarit irti kynsilä ripsistä. en jaksa aina pestä kokonaan ripsaria vedellä.monesti lähtee ripsiä irti paljon ripsarikokkareissa
MUTTA YÖKS MÄ EN TAJUU NÄITÄ HAISTELU JUTTUJA. SIIS HYI YÖK. PASKAA PERSEESTÄ
Itse luin vain muutaman, mies luki nro 30:n asti mutta kumpikaan ei pysty enempään.
Ette ole tosissanne?
hauska murre sulla! :)
Alkoi ihan hymyilyttään, että "pitää käsiäs munissas" ja "kaivelee nenääs". Siis... kuka mun muniani ja nenääni kaivaa?
t. N36