Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, jotka ette ole facebookissa, miksi ette ole

Vierailija
25.06.2011 |

koetteko jäävänne jostain paitsi?

Kysymyksen ei ole tarkoitus olla provokatorinen, ihan uteliaisuuttani kysyn. (itsekään en ole facebookissa)

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä enenmmän aikaa kuluu, sitä vähemmän edes kiinnostaa.

Jossain vaiheessa jo harkitsin, mutta nyt en enää.

Minusta on typerää päivitellä sinne tietojaan ja tekemisiään. Muutama mun tuttuni on sellainen kilpailuhenkinen, mahd. monta kaveria pitää olla ja päivittää koko ajan.

Mulla ei olis mitään päivitettävää, en tunne tarvetta levitellä asioitani siellä.

Niihin muutamiin hyviin ystäviin pidän yhteyttä muilla keinoilla.

Ja en ole kokenut jääväni mistään paitsi.

Vierailija
2/39 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän monia jotka ovat jo kyllästyneet koko faceen.

Tuntuu, että se on jo vähän mennen talven lumia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisihan sinne koirankin kuvan laittaa mutta en oikein keksi, että mitä sinne kirjoittaisin. Kerron asiat mieluummin livenä tai puhelimessa. Aika harvalle itse asiassa haluan asioitani kertoa.

Vierailija
4/39 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitouhua.

Naaaamakirja. Voi elämä

Vierailija
5/39 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellettyä puuhaa.

Vierailija
6/39 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajan takia en voi. Kiellettyä puuhaa.

jos kirjoitat sinne kivoja asioita jotka eivät mitenkään liity työhön?

Vierailija
7/39 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaa-aikaan. Mutta ihan vapaaehtoisesti olen työssäni ja valinnut sen tuomat rajoitukset. En tunne jääväni mistään paitsi, että en ole fb:ssä.

t.6

Vierailija
8/39 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaa-aikaan. Mutta ihan vapaaehtoisesti olen työssäni ja valinnut sen tuomat rajoitukset. En tunne jääväni mistään paitsi, että en ole fb:ssä. t.6

Vierailija
9/39 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla riitä kiinnostus tuollaiseen. Olin vähän aikaa, totesin, ettei ole mun juttuni ja poistin profiilin.

Eikö se ala olla jo menneen talven juttuja?

Vierailija
10/39 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenkunta sukulaista ja viitisen ystävää joiden kaveri voisin siellä olla..eikös se olis vähän noloa? En lähtis mitään ala-asteen luokkakavereita kerjäämään kavereiksi. (Ja itse asiassa noilla viidellä ystävälläkin vaan yhdellä on Facebook-tili =D)

En koe jääväni mistään paitsi. Joskus katselen miehen profiilin kautta joidenkin meidän yhteisten tuttujen kuulumisia.

Vierailija
11/39 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota minäkin mietin. Eihän tällä logiikalla saisi mennä ravintolaankaan, tai tavata ihmisiä julkisella paikalla. Ei työnantajalle kuulu mitä tekee vapaa-aikana kunhan viettää siveellistä elämää eikä kommentoi ammatillisia asioita tai paljasta työaikojansa tai -paikkojansa.

Vierailija
12/39 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän yhteyttä ihmiseen muilla tavoin. Enää en viitsisi liittyä, koska tiedän miten hankala sieltä on päästä pois. Ja Facebookhan säilyttää kaikki tiedot mitä sinne on tallentanut, mikä voi olla jossain tilanteessa ikävä juttu. Periaatteessa en pidä siitäkään, että tietoja voidaan käyttää vaikkapa mainonnan suunnittelussa.

Vierailija
13/39 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakaan etten enään kävisi siellä katsomassa edes. Joku joka haluaa olla minuun yhteydessä tekee sen muutoinkin. Noloa jos pitää facebookissa pitää yhteyttä ystäviin.

Sitäpaitsi olen huomannut sen että ne kellä on yli 100 ystävää siellä niin jos heidän päivityksiin laittaa vaikka "tykkää" 10henkilöä niin useampi siihen liittyy tykkäämään ja kommentoimaan vaikka asia olisi ihan hanurista ja todella tyhmää itsensä korostamista.

Sitten jos jos jollain on ihan hyvä juttu ja siihen ei kukaan kommentoi tai tykkää niin ei muutkaan tykkää. Ihmiset ovat tyhmiä laumasieluja!!

Aivan turhaa roikkumista siellä.

Sitten huomasin että kommentoin yhden tutun päivitystä ja laitoin siihen kysymyksen liittyen siihen päivitykseen. Ei viitsinyt edes vastata ja kuitenkin laittoi uuden päivityksen.

Todella raukkamaista toimintaa ja kertoo paljon siitä ihmisestä ja hänen kaverisuhteistaan. Tai ehkä on niin "pärstäkerroin" valikoiva. Tai kade minulle..en tiedä? Oli siis kälyni.

Vierailija
14/39 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittäin ja hetkittäin sitä mitä minulle on tapahtunut joillekkin puolitutuille ihmisille, niin en koe siihen edelleenkään tarvetta. Aivan outoa, että jotkut ala-aste tutut, jotka eivät ole vuosikymmeniin kuulleet minusta mitään, yhtäkkiä tietäisivät sekunnilleen päivittäin että mitä minun elämääni kuuluu. Minusta tuo on vähän outoa.

Vierailija
15/39 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuussyistä, miehen työ on sen laatuista että perhe ei turvallisuus syistä voi olla fb:ssä.

Joo, yksi kaveri välillä huomauttelee että kyllä sunkin pitäis liittyä...

Vierailija
16/39 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama mitä ala-asteaikaisille tutuille kuuluu. Pidän yhteyttä lähisukuun, ystäviin ja työkavereihin muulla tavalla. Täälläkin aina ärsyynnytään siihen, jos joku kertoo fb:ssä makaronilaatikon teosta. Miksi sitten roikkua siellä lukemassa ihmisistä, joiden elämä ei kiinnosta yhtään?

En halua luovuttaa omia tietojani mainostajille ja olen tarkka yksityisyydestäni. En halua olla aina tavoitettavissa, en aina vastaa edes puhelimeen. Facebookista tulee helposti yksi velvollisuus lisää, kaikki käyttäjät eivät voi noin vain pitää muutaman viikon tai kuukauden taukoa käytöstä.

Vierailija
17/39 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan halua käyttää aikaani sellaiseen, mieluummin sitten ulkoilen ja luen, tai en vaan elä niin. haluan mieluummin nähdä ja soittaa ystäviä ja tuttavia kuin pitää heitä mielestäni "nimellisinä". enkä voisi kuvitella, että raportoin elämästäni ja mielipiteistäni julkisesti, huh

Vierailija
18/39 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä se menee niin että vaikka olisi mitä mieltä mistä tahansa asiasta niin aina on joukossa joku, jota se loukkaa. Ihan mistään säästä en viitsisi keskustella netissä. se on turhan tyhjänpäiväistä. Parempi siis etten keskustele ollenkaan.

Vierailija
19/39 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa FB notkuvista ei tunnu välittävän. Viimeisimpänä uutuutena on automaattinen kuvantunnistus, joka tuttuun FB:n tyyliin menee automaattisesti päälle ellei sitä poista. Mitään ei kysytä eikä ilmoiteta.

En halua olla verkossa omalla nimellä/kuvalla.

Vierailija
20/39 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei työntekijä eikä perheensäkään voi olla Facebookissa. Tiedän esim. poliisin, joka on siellä (paitsi nyt kyllä hokasin, että ei olekaan omalla nimellään vaan salanimellä)...