Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkä teidän aatto sujui, meillä mies joi päänsä täyteen

Vierailija
24.06.2011 |

alkoi haukkua minua ja sammui äsken. Ei tää ole eka kerta, mutta v---taa kumminkin.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitleröi se. Ajele päälaki kaljuksi. Riisu se alasti, laita sille omat alusvaatteesi päälle ja sano aamulle että se puki ne itse ja sanoi olevansa kaunis ennen kuin sammui.

Vierailija
2/45 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites se jatkuu, kun mies herää? Samaa rataa? Vai näinkö vähällä pääset..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä näyttänyt vitutustasi?

Vierailija
4/45 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leiponut sämpylöitä ja perunarieskaa, käynit lenkillä ja mies ollut sillävälin vauvan kanssa. Myös appi kävi kylässä.

Illalla ollaan katsottu telkkaria yms. ja kun vauva saatiin nukkumaan avattiin punkkupullo ja herkuteltiin kekseillä ja juustoilla. Aivan erilainen juhannus meilä kuin yleensä.

Vierailija
5/45 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi muuten hyvä, on turvallinen ja luotettavava ni mitä pienistä "haukkumisista"

Semmosta se on..

Vierailija
6/45 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä näyttänyt vitutustasi?

Vierailija
7/45 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitleröi se. Ajele päälaki kaljuksi. Riisu se alasti, laita sille omat alusvaatteesi päälle ja sano aamulle että se puki ne itse ja sanoi olevansa kaunis ennen kuin sammui.

:D :D

Vierailija
8/45 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivotiin, grillattiin saslikkia, juotiin miehen kanssa yhdet pienet lasilliset viiniä, lenkkeiltiin lasten, miehen ja äitini kanssa srk:n kokolle, joka oli sopivan ajoissa, tultiin kotiin iltakahville ja laitettiin lapset nukkumaan. Nyt katsotaan Horation seikkailuja ja kohta mekin nukkumaan. Eli mukava, tavallinen päivä, paitsi nuo viinilasilliset ekstraa.

Vierailija
9/45 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi haukkua minua ja sammui äsken. Ei tää ole eka kerta, mutta v---taa kumminkin.

Vierailija
10/45 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin herkuteltiin. Alkoholi ei kuulu meidän juhannukseen lainkaan.

Vierailija
11/45 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usein myös naiset juo. Juova nainen on lutka, huora, narttu jne.

Juova mies on mitäänsaamaton luuseri joka tarvitsee potkun persuksiin ja eron.

Meillä haettu koivut terassin pieleen ja nautittu juhannuksesta. Tein kaksi vihtaa ja saunoimme ja kyllä koivu tuoksui ihanalta. Ei siinä tarvittu miestä väkevämpää vaan kun olimme saunanpuhtaat oli olo ihana.

Oli oikein kivaa kun ei ollut tänä juhannuksena helteitä niin saunomisestakin nauttii. On kiva vilvoitella ulkona kun on viileää ja pikkuisen sataa.

Vierailija
12/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien luona grillailemassa,itse join puolitoista holitonta sidukkaa ja emäntä saman verran alkolillista.Ukot siinä tissuttelivat väkeviä hyvässä hengessä.Lapset leikki ja olivat uimassa altaassa.

Ysin aikaan kotiin ja lapselle iltapala ja pesulle ja nukkumaan.

Isäntä pissatti koirat ja nukahti telkun ääreen ja nyt mä istun palstailemassa.

Ei minusta ollenkaan huono juhannus :)

Vierailija
13/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN USKO!

Vierailija
14/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juova nainen on lutka, huora, narttu jne.

voi reps ;D Meenpä hakeen kaljan.. minä huora.

Vierailija
15/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai juopotteleeko av mammat oikeesti näin vähän?

EN USKO!

Mä oon ainaskin paksuna rv38 ettei sen takii oikeen maistu tuo holillinen juoma...mää kattelen asiaa uudemman kerran sitte noin puolen vuoden päästä ;)

Mut en mäkään usko et tääl näin paljon holittomia on

-14-

Vierailija
16/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en. Mies on touhut lasten kanssa koko illan, pelannut pelejä ja saunonut ja uinut. Minä olen juorunut ja juonut punkkua ja cavaa.

Vierailija
17/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lasten kanssa mökillä. Olemme pelanneet (piha- ja lautapelejä), onkineet, grillanneet, laittaneet kasvimaata, leikkineet koiran kanssa, syöneet, lukeneet ja löhönneet. Nyt lapset nukkuvat, minä istun terassilla ja katselen merta ja muutamaa kaukaista kokkoa, siemailen punkkua. T. Yh ja 2 alakouluikäistä poikaa (varsin onnellinen yh, jonka ei tarvitse katsoa kenenkään ryyppäämistä)..

Vierailija
18/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usein myös naiset juo. Juova nainen on lutka, huora, narttu jne.

Meillä haettu koivut terassin pieleen ja nautittu juhannuksesta. Tein kaksi vihtaa ja saunoimme ja kyllä koivu tuoksui ihanalta. Ei siinä tarvittu miestä väkevämpää vaan kun olimme saunanpuhtaat oli olo ihana.

Oli oikein kivaa kun ei ollut tänä juhannuksena helteitä niin saunomisestakin nauttii. On kiva vilvoitella ulkona kun on viileää ja pikkuisen sataa.

Olet hieno ihminen ja Jumala ottaa sinut tyköönsä kuolemasi jälkeen. Aito ja "hieno" ihminen kritisoi muita lutkiksi ja huoriksi, jos nämä koskevat alkoholiin edes juhannuksena? Ryydy itseesi, lutkapelle.

Vierailija
19/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laksatiivejä sen aamemehuun.

Vierailija
20/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D

Toi olis niin hyvä, koska jos mies oikeasti sammuu, niin se häpeis niin paljon, ettei

kovin äkkiä uusis tollasta sammumiskänniään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä