Pääseekö yleensä prismaan helposti töihin ja
mikä on noin tuntipalkka?
Tarvitaanko sinne koulutus kaupan alalta?
Kommentit (14)
siellä kun on myyjää, kokkia, vartijaa, tarjoilijaa..
että Prismoissa ei ole yleensä vartijan hommia tarkolla.
että Prismoissa ei ole yleensä vartijan hommia tarkolla.
riippuu ilmeisesti kaupungista
Prismoja on alueella missä on vartiointifirmoja. Silloin vartijat ostetaan sieltä.
ainakin helppo työ ja mukava palkka. eläkkeet maksetaan varmasti ja saat työterveyshuollon.
Palkkaus on kaupan alan tes, ja koulutus kyllä vaaditaan, siis tokihan voit hakea paikkaa, mutta kun hakijoina on paljon koulutettujakin, niin kouluttamattomana olet heikoilla...
kouluttaa itse työntekijänsä joten voit aika noviisina sinne hakea. hakevat "hyviä tyyppejä" ja hommat opetetaan. myyjän palkka on noin 10e molemmin puolin riippuu paljon siitä oletko koskaan aikaisemmin ollut kaupan alalla. työterveyshuollon saat ja usein nuorekkaat työkaverit ja paljon paljon muita etuja.
itse olen kyseisessä ketjussa töissä ja viihdyn. kokemusta toki oli kertynyt´muualta ennenkuin siirryin tuonne mutta nopeasti oppii talontavoille. lojaali täytyy olla sillä suuressa ketjussa ollaan tarkempia siitä kuvasta mikä asiakkaille annetaan
Vartijat, kokit ja myyjät-kaikilla eri työnantaja vaikka työpaikka on sama. Tämä on nykyaikaa, kaikissa Suomen kaupungeissa!
Vartijat, kokit ja myyjät-kaikilla eri työnantaja vaikka työpaikka on sama. Tämä on nykyaikaa, kaikissa Suomen kaupungeissa!
Jos haet Prismaan töihin, pääset silti vain Prisman omiin duuneihin, et niihin vartijoiden ja muiden duuneihin jotka ostetaan joltain toiselta firmalta.
Tämä on nykyaikaa, jos haluat Prismaan vartijaksi, et hae Prismaan, vaan Prisman vartiointiliikkeeseen töihin.
marketissa on kiireisintä työskennellä kaupan alalla, koska työntekijöitä vähennettään mitä isompi kauppa...
mutta jos kiinnostaa ei muuta kuin hakemusta kehiin.