Kun istut tuleeko sinulle vatsamakkara?
Järkytyin kun huomasin että minulle tulee käsin puristeltava makkara vyötärölle! Kun seison vatsa ehkä vähän pömpöttää, mutta istuessa siihen tulee kunnon rengas!
Kommentit (32)
kaikille tulee, julkkiksilta ja malleilta ne on vain photoshopattu pois!
ainoa poikkeus ovat täysin rasvattomat fitnesstypykät
Mulla on kun pesulauta, lihasmuhkurat vierekkäin, naiset sanoo ihaniks, no kai se sitten on?!
Tulee ihan kunnon makkara vaikka olen alipainoinen.
Minulla miehelläni ja nuorimalla tyttärellä on laiha ja hyvä vartalo ja ollaan normaali painoisia:)) mutta sitten toinen tyttäremme kävi eilen terkkarilla ja tuli hänen mukana lappu jossa luki että hän on lihonut järkyttävästi viime vuoden jälkeen hän oli viime vuonna 10v 30 kg ja 138cm tänä vuonna taas 11v 55kg 145cm ja näkyy seisoessa iso pallo ja makkara äsken kokeilin että onko pömppömaha vai hölskyvä makkara maha kerron teille miten se meni.
Minä sanoin että tuleppa tänne ja ota paita pois sitten puristelin hänen jättimäisen kokoisia makkaroita sitten sanoin että seisoppa suorassa sitten hännellä oli vieläkin ihan iso maha ja sitten sanoin että istuppa tuohon ja istuessa reidet leviiä järettömän isoiksi ja maha menee makkaroille ja yksi päivä hän meni napapaidalla ja housuilla kauppaan niin että housut puristi ja kuulemma oli joku vanha mies sanonu hänelle että on herkut maistunu.
Ois aika kummallista jos ei tulisi. Se tarkoittaisi, että seisoessa ja maatessa ei saisi selkää suoraksi, kun ei iho veny tarpeeksi.
Kyllä tulee. Olen nainen 165 cm 51 kg
Kaikille tulee vatsamakkara istuessa. Myös niille, jotka ovat timmissä kunnossa. Oikeastaan se tulee vain silloin kun ei istu ryhdikkäästi, vaan "löhöää".