Kun istut tuleeko sinulle vatsamakkara?
Järkytyin kun huomasin että minulle tulee käsin puristeltava makkara vyötärölle! Kun seison vatsa ehkä vähän pömpöttää, mutta istuessa siihen tulee kunnon rengas!
Kommentit (32)
46kg. Kun makaan selälläni niin makkaran tilaalla on syvä kuoppa. Tarkottaao tuo ettei vatsalihaksia ole lainkaan?
ja silti massiivinen mahamakkara, näkyy kyllä osin seisoessakin. Ei ole kivaa!
suurimmalle osalle tulee.. täytyy olla aika timmiksi treenattu tai jotain vastaavaa että ei tule.. oikeesti hei. ette te aikuiset naiset voi olla tämmösiä.
että se on ihan normaalia. Siis jos istuessa (selkä rentona) vatsa menee rullalle, ja tulee vatsamakkara. Eri asia vaan kuinka paksu se on.
Mullekin tulee pikkuinen vaikka olen hoikka.
Mulle tulee :( semmonen n.5cm paksu. Kun seisun ja katon peilistä niin maha on hyvä ja kun makaa selällään niin tulee kuoppa ja kun istuu nii kauhee makkara :((((. 11v poika
Minulle liikkumattomuus teki vatsamakkarat!
Ei. Mulle tulee koko käristepaketti. ;)
Ei, mutta tulee sellainen iso et-mahapömppö. yksi iso laakea pallo.
Kaikille naisille itse asiassa tulee, siihen keskelle.
Mitä enemmän pieniä "makkaroita" tulee, sitä timmimpi on vatsa. Isossa lihavassa vatsassa on yksi iso pallo ja makkara. Treenaamattomassa saattaa olla muutama, mutta sellainen josta kyllä saa kiinni. Treenatussa vatsassa "makkaroista" ei saa kiinni.
Ei tule, vaikka en ole mitenkään treenattu ja rasvaton.
Tulee, oon ollut laiska liikkumaan & vatsanahka tuskin tulee koskaan ennalleen muutenkaan.
Tulee pieni. Vihaan sitä yli kaiken ja siksi treenaankin.
Riippuu siitä miten istun. Jos rötkötän niin tulee iiiso makkara, mutta jos istun selkä suorassa ryhdikkäästi niin ei tule. BMI on reippaasti alipainon puolella. Mutta ei niin pahasti, että arvon lääkäri osaisi päätellä mitään erikoista jos/kun on vaatteet päällä. Eli ei se paino vaan se rasvaprosentti, hyvät ihmiset :P
-laihaläski
Mulla tulee laskutekniikasta riippuen 3-5 reiluhkoa makkaraa.
M40
pidätkö itseäsi lihavana, normaalina vai hoikkana? Minä pidän itseäni normaalina ja olen normaalipainoinen. Mutta makkara on tosi paksu!
ap