"Miehet pelkää vahvoja naisia" Onko totta?
Jos nainen on itsenäinen, rohkea, korkeasti koulutettu, kovapalkkainen, älykäs, sanavalmis tietää mitä haluaa ja on ulkoisesti moitteettoman kaunis. Pelkääkö miehet tällaisia naisia? Millaiset miehet ei pelkää?
Kommentit (79)
Ei vahvuus ole ongelma, vaan kusipäisyys on.
Aivan mainiolta kuulostaa ap:n lista. En pelkää. Asenne ja persoona ovat tärkeimmät, nuo avut ovat vain plussaa. Jos listaa katsoo "itsenäinen, rohkea, korkeasti koulutettu, kovapalkkainen, älykäs, sanavalmis tietää mitä haluaa ja on ulkoisesti moitteettoman kaunis", ensimmäisenä luopuisin kovapalkkaisesta ja toisena moitteettoman kauniista. Muista en luopuisi kovin helpolla.
m
MUTTA eri asia kestääkö tätä naistyyppiä kukaan..
Nainen on nainen ja mies on mies.
Nainen voi olla menestyvä, mutta sitä rasittavaa itsenäisyysintoilua ei kestä kukaan!
(Jennifer Lopezin mies) Hyvä itsetunto ja omiakin saavutuksia
(Jennifer Lopezin mies) Hyvä itsetunto ja omiakin saavutuksia
Sitä paria aina ihmetellyt. Mies ei kovin kaunis
mä ainakin pelkään tällaisia "täydellisiä" ihmisiä, olivat sitten naisia tai miehiä
Nainen voi olla menestyvä, mutta sitä rasittavaa itsenäisyysintoilua ei kestä kukaan!
Olen tottunut tarjoamaan naiselle, jos pyydän ulos. Joskus siitäkin on joku ottanut nokkiinsa.
Juuri ne machoilijat, jotka yrittävät pönkittää heikkoa egoaan kaikella ulkoisella. Paradoksi on siinä että he usein viehättyvät vahvoista naisista, mutta tulevat suorastaan hulluksi heidän kanssa jos eivät saa hajoitettua naista itseään alemmas.
Sitten on myös nämä Helsingin kulahtaneet pleiboit, eli baareissa ja kissanristiäisissä viimeiset 20 vuotta notkuneet pintaliitäjät, jotka ovat aina haaveilleet vahvasta ja menestyneestä naisesta, mutta kuitenkin sekoilevat nippa nappa 18 vuotiaiden pimatsujen kanssa, ja sitten ihmettelevät miks ei ne kunnon naiset viehäty ja perusta perhettä niiden kanssa.
Oikeasti vahva ihminen uskaltaa myös olla heikko.
sitä ohjelmaa jossa ihan älyttömän vahvapersonainen nainen etsii itselleen miestä ja kyllä se jotenkin toivoton savotta on. Varsinkin kun nainen ei ole vielä tajunnut että parasta ennen päiväys lähestyy uhkaavaasti ja hän katselee sillä silmällä vähintään 5 vuotta liian nuoria miehiä.
tosiaan melko varmaa, että kukaan ei tule kanssasi toimeen. Epäilen, että ongelmia on siskojenkin kanssa, jotka ovat niin kateellisia."
kompromissien tekemistä, toisen tukemista, ja toisen heikkouksien ja puutteiden hyväksymistä. Sinusta ei vain ehkä ole siihen.
On tyytyväinen itsenäisestä ja koulutetusta, älykkäästä naisesta. Mutta hänellä pitää sitten olla myös sellainen kotitausta, että hän ei odota sen "uravaimon" muuttuvan passaavaksi piiaksi liiton myötä.
ensimmäisestä lauseestasi voi lukea, että et OMAA samaa koulutustasoa tai sivistystä?
Saman koulutustason omaava eurooppalainen mies!
vmäisten kiihkoilijoiden kanssa tekemisissä. Pelolla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Jos "vahvalla naisella" tarkoitetaan veemäistä feministiä niin varmaan pelkää.
hakee skeemavetoisesti samanlaisen vaimon.
Eikä täytä kaikkia listan ominaisuuksia - ja ehkä siksi olen kelvannut miehille :)
Näin. Parisuhde on myös kompromissien tekemistä, toisen tukemista, ja toisen heikkouksien ja puutteiden hyväksymistä. Sinusta ei vain ehkä ole siihen.
Meillä oli yksi läheinen kaveripariskunta, jonka kanssa meillä oli todella mukavaa ja olivat oikein onnellisen oloisia yhdessä. viimeisien viiden vuoden aikana tämän pariskunnan mies alkoi käyttäytymään minua kohtaan avoimen vihamielisesti ja tämä käytös korostui aina kun olin saavuttanut jotain opiskelujen tai töiden saralla. oli myös monesti yrittänyt saada mieheni uskomaan, että olen jättämässä hänet sillä minulla on miestäni korkeampi koulutus ja hyvä ura aluillaan. Hän alkoi myös torpedoimaan sellaisia tapaamisia, missä minä ja hänen vaimonsa olisimme vain kahdestaan ilman miehiämme.
Jokin aika sitten pari erosi ja syyksi paljastui perheväkivalta. Olisi pitänyt arvata, mutta en arvannut silti :(
Aloittajan mukaan koulutettu ja hyvässä työssä oleva nainen on aina pelottava ja täydellinen, jotenkin vastenmielinen persoona?
Samaa mieltä siitä, että sinkkuohjelman naisen pitäisi madaltaa tasoa. Ei hän minusta ole liian vahva,ehkä enemmän liian teennäisen rohkea. Mies huomaa tämän, mutta ei tiedä, mitä paketti oikeasti, tutustumisen jälkeen sisältää.
Ei pelkää, jos naisella on myös hyvä huumorintaju ja kiltti luonne. Itse ainakin vedän puoleeni miehiä, jotka ovat sanoneet ihastumisensa yhdeksi syyksi juurikin sen, että olen itsevarma, sanavalmis ja älykäs. Kuulemma.
Mutta sen sijaan pelottava kuulemma olisi nainen, joka jyrää muut ja komentelee liikaa.