Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja paha maku suussa - milloin se loppuu?

Vierailija
23.06.2011 |

Paha, hapan maku on ollut nyt n. rv 6 lähtien, ja jatkuu edelleen (rv 12). Syöminen pahentaa asiaa, purkka auttaa vähän, mutta en voi koko ajan jauhaa purkkaa. Ekan lapsen kohdalla ei ollut tällaista, onko muilla ollut? Loppuuko se joskus?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joka raskaudessa tuota. En pystynyt juomaan kahvia, cokista jne, sellanen kuvottava maku suussa ja paha olo koko ajan, vaikka ei oksettanut.

Uskon, että menee ap. ohi ihan näinä päivinä. Mulla loppui aina noin rv 12 täytyttyä.

Vierailija
2/5 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joka raskaudessa tuota. En pystynyt juomaan kahvia, cokista jne, sellanen kuvottava maku suussa ja paha olo koko ajan, vaikka ei oksettanut.

Uskon, että menee ap. ohi ihan näinä päivinä. Mulla loppui aina noin rv 12 täytyttyä.

Muutenkin kuvottaa, ja vielä tää maku. Yöks.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla loppui kun vauva oli kolmen päivän vanha ;) Ihan oikeasti, oli tosi inhottava se metallinmaku.

Vierailija
4/5 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla loppui kun vauva oli kolmen päivän vanha ;) Ihan oikeasti, oli tosi inhottava se metallinmaku.

Ekan kanssa oli, mutta se kesti tosi lyhyen ajan. Tää on siis sellainen epämiellyttävän hapan maku, yleensä pidän happamista ruoista mutta tää on jotenkin inhottavaa...

Mutta sympatiat sulle, jos metallinmaku on kestänyt koko raskauden! Mulle viikkokin meinas olla liikaa.

ap

Vierailija
5/5 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi oli syntynyt - näin mulla kahdessa raskaudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän