Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perkeleen PAYPAL. (/%#%¤&&#¤ Eikö kortilla voi enää maksaa tuolla??Ov

Vierailija
23.06.2011 |

Nyt palo käämit totaallisesti.

Olen koko helvetin päivän yrittänyt maksaa kahta Ebay kohdetta Paypalilla, ei onnistu vaan koko ajan tulee herja; lisää korttisi PP:n sivuille.

No, eipähän vaan onnistu. Tuon jälkeen tulee herja; tämä kortti on jo lisätty tiliin ja sitä ei voida lisätä tiliisi tms.

Juu-u, mulla on ollut aikaisemmin kolme PP tunnaria (olen entinen keräilijä ja ostin aika paljon ulkomaisilta keräilijöiltä ja silloin PP oli kätevä). Jokaisessa oli kuitenkin sama ongelma -> korttia EI voinut lisätä tiliin.

Suljin nuo tilit (=meni lähes koko päivä, kun yritin muistella, että mitkäs ne tilit nyt sitten olikaan..). Ei auttanut, herjaa edelleenkin. Ja pp "apulaiset" eivät osaa vastata juuta eikä eitä kysymyksiini ;(

Mutta sitten itse asiaan; eikö paypalilla todellakaaan voi enää maksaa suoraan kortilla? Siis niin, että menee paypalin sivuille, antaa myyjän pp osoitteen jne. Ei silloin, kun viimeeksi olen PP maksanut jotain tarvinnut antaa kortin tietoja!! Eli onko noi sivut nyt sitten muuttuneet vai mikä helvetti tuolla mätttää??¨

Ja ei, tämä ei en ole "uusi" Ebayssä. Olen rekkautunut pari kuukautta sitten ja huutanut n. 20 kohdetta, mutta hävinnyt kaikki. Nyt sitten kävi flaksi ja voitin.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikös noi tiedot muuten aina pysy samana, kun tulee uusi kortti (en nyt tarkoita sitä päivämäärää vaan sitä pitkää numerosarjaa + sitä kolminumeroista lukua sieltä takaata).

ap

korttinumero pysyy samana, useimmiten varmistuskoodikin siellä takana.

Varmistuskoodi ei kuitenkaan välttämättä ole sama.

Vierailija
22/38 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaihtunut just se kolme numeroa takaakin. Ja se vanhenemispäiväys on tärkeä kans. Vaikka tili olis sama jne., on uusittu kortti paypalin näkökulmasta uusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykö electron?? Mulla meni läpi vain master card.

Tuskinpa nuo nyt on muuttaneet tuota.. Eli kyllä sekä Sampon ja Nordean kortit käy, Osuuspankkikin taitaa jo käydä, muista pankeista en tiedä.

ap

Vierailija
24/38 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kaveria? Ihmettelen, miten ihmiset nykyään hoitaa ihmissuhteitaan läheisiinsä?

että voisiko joku ystävällinen sielu maksaa mun paypal tilille X summan rahaa ja mä maksaisin joko Nordeasta tai Samposta hänelle Y summan (=huutosummat + 5 euroa vaivanpalkkaa). Eipä kukaan halunnut auttaa, vaikka kyseisessä ketjussa on ollut pari kertaa aikaisemminkin samanlainen pyyntö.

ap

Vierailija
25/38 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaihtunut just se kolme numeroa takaakin. Ja se vanhenemispäiväys on tärkeä kans. Vaikka tili olis sama jne., on uusittu kortti paypalin näkökulmasta uusi.

vaiko sitten Electron? Kun mun mielestä kortin muut tiedot ovat samat paitsi tuo vanhenemis päivä.

Ja olen kokeillut laittaa kortin tiedot väleillä (eli siis tyylliin 1111 3456 4332 1111), mutta kun painaa ok, niin numerot onkin sitten yhtenä pötkönä. Eli ei auta asiaa.

ap

Vierailija
26/38 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä sitten eroa, että onko oikea luottokortti

vaiko sitten Electron? Kun mun mielestä kortin muut tiedot ovat samat paitsi tuo vanhenemis päivä.

Ja olen kokeillut laittaa kortin tiedot väleillä (eli siis tyylliin 1111 3456 4332 1111), mutta kun painaa ok, niin numerot onkin sitten yhtenä pötkönä. Eli ei auta asiaa.

ap

Elektronit on aina mysteeri, mutta tavallinen debitti käy kyllä. Eli ei ole pakko olla creditti.

Vierailija
27/38 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta sitten, toinen sisko ei todellakaan auta. On muutenkin niin perhanan pihi akka, esim. jos sinne menee koko päiväksi lastenvahdiksi (esim. aamu seitsemästä ilta kuuteen), niin saat eka kerran ruokaa vasta viideltä..

Kaverit on mökillä tai lomalla tms.

Eli..

ap

Vierailija
28/38 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti ei toimi heti lisäyksen jälkeen ennen kuin syötät sinne tunnuksen, jonka saat näkyviin verkkopankin kautta korttitapahtumista ja joissakin tapauksissa kai vasta seuraavasta laskusta.

Meni jotenkin niin, että tekiköhän se tyyliin dollarin veloituksen kortilta ja sitten kun klikkaat sen maksutapahtuman auki verkkopankista, löytyy se koodi, mikä piti syöttää paypaliin.

Ehkä tästä ei ollut apua, mutta tuli mieleen, oletko sitä tehnyt, jos ensimmäistä kertaa olet sillä kortilla nyt maksamassa.

Vierailija
29/38 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti ei toimi heti lisäyksen jälkeen ennen kuin syötät sinne tunnuksen, jonka saat näkyviin verkkopankin kautta korttitapahtumista ja joissakin tapauksissa kai vasta seuraavasta laskusta.

Se toimii heti, mutta myyjä ei välttämättä hyväksy sitä, koska sitä ei ole varmennettu. Se taas vaikuttaa Paypalin ja myyjän väliseen vastuunjakoon.

Vierailija
30/38 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti ei toimi heti lisäyksen jälkeen ennen kuin syötät sinne tunnuksen, jonka saat näkyviin verkkopankin kautta korttitapahtumista ja joissakin tapauksissa kai vasta seuraavasta laskusta. Meni jotenkin niin, että tekiköhän se tyyliin dollarin veloituksen kortilta ja sitten kun klikkaat sen maksutapahtuman auki verkkopankista, löytyy se koodi, mikä piti syöttää paypaliin. Ehkä tästä ei ollut apua, mutta tuli mieleen, oletko sitä tehnyt, jos ensimmäistä kertaa olet sillä kortilla nyt maksamassa.

Siis..

Olen aikaisemmin pystynyt PP maksamaan ilman mitään ongelmia. Kun ei tuo suostunut hyväksymään korttia.

Ja nyt on siis ongelma, ettei korttia voi lisätä tiliin eli mitään verified koodia ei siis ole mahdollista saada.

Ja kävin äsken maksamassa yhden Huutismyyjän kohteen eikä mulla ollut kuin kaksi katevarausta; toinen Cittarin ja toinen lelukaupan maksu).

ap

Vierailija
31/38 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minulla ainakaan toiminut ennen kuin sain sen koodin lisättyä. Viime talvena lisäsin uuden kortin.

Se toimii heti, mutta myyjä ei välttämättä hyväksy sitä, koska sitä ei ole varmennettu. Se taas vaikuttaa Paypalin ja myyjän väliseen vastuunjakoon.

Vierailija
32/38 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minulla ainakaan toiminut ennen kuin sain sen koodin lisättyä. Viime talvena lisäsin uuden kortin.

riippua maksusovelluksestakin, jolloin verifioimattomat kortit voidaan torpata jo ennen maksua.

Itse olen joitain kertoja maksanut varmistamattomalla kortilla ulkomaille, molemmilla kerroilla myyjä palauttu summan, sillä ei halunnut tehdä kauppaa vamrentamattoman kortin kanssa.

Vierailija
33/38 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toiminut ilman sitä verified tunnaria ja joillaon toiminut ilman sitä (niin kuin mun). Ja jotkut eivät saa korttiaan lisättyä ja jotkut saa heti lisättyä ilman ongelmia.

Mä ihmettelen vieläkin sitä, että miten hitossa tili herjasi jo silloin ekalla kerralla, että korttia ei voi lisätä tiliin, koska se on jo lisätty johonkin tiliin. En usko siihen, että joku olisi pöllinyt mun kortin tiedot ja lisännyt ne omaan tiliinsä. En nimittäin ennen kyseisen tilin avaamista antanut kortin tietoja yhtikäs mitään enkä edes maksanut esim. nettikaupassa mitään kortilla vaan otin joko laskun tai sitten postiennakon.

ap

Vierailija
34/38 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan on sellanen limitti, että jos maksu on yli 1500 dollaria (vai oliko se 1700???), niin sitä ei voi maksaa, jos korttia ei ole "verified".

ap (*joka alkaa olla jo silmät sirrissä, viime yönä tuli nukuttua 3 tuntia, kiitos rakkaiden naapureiden, jotka aloittivat jussin vieton aikaisin ja taapero taas sitten herätti tapansa mukaan klo 7.00)

Vierailija
35/38 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankissa pitää erikseen sopia, että Visa Electronissa on joku nettimaksuominaisuus. Ainakaan Nordean Visa Electron on ei mulla käy suoraan PayPalin kortiksi.

Vierailija
36/38 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankissa pitää erikseen sopia, että Visa Electronissa on joku nettimaksuominaisuus. Ainakaan Nordean Visa Electron on ei mulla käy suoraan PayPalin kortiksi.

pitää ruksia yksi kohta, jos haluaa käyttää korttia nettikaupoissa, olkoot se sitten paypal tai joku nettikaupan korttimaksu.

Ja kyllä mulla toimii tuo Nordean kortti ihan normaalissa nettikauppa maksussa, maksoin just pari päivää sitten yhden nettikauppa tilauksen kortilla.

Osuuspankin korttia jos haluaa käyttää netissä, niin pitää marssia tiskille. Tästä en kyllä ole varma, mutta näin olen lukenut keskustelupalstoilta.

ap

Vierailija
37/38 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tappelin saman ongelman kanssa, yritin maksaa kolme kertaa ennenkuin eksyin tänne ja muutin tosiaan kortin tiedoista sen vanhenemispäivän ja sen kolmen numeron tunnuksen (vaikka kai onkin sama kuin vanha), sen jälkeen yritin maksaa niin sitten se otti sen maksun samantien. Nyt pitää vaan jäädä odottamaan meinaako paypal viedä tuon summan kolmeen kertaan turhaan :/

Vierailija
38/38 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paypalilla voi maksaa ilman paypal tiliäkin, kohdasta maksa kortilla.