Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin juhannuksena

Vierailija
23.06.2011 |

;(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös itsekseni ja töissä, mutta meinaan siitä huolimatta nautiskella vapaista hetkistä, hiljaisesta kaupungista ja itsenäisestä olemisesta.

Vierailija
2/13 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei miestä, ei lapsia ei mitään. Ystävät omissa juhannuksenvietoissa. En tiedä miten kestän kolme päivää yksin.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin kaupungin omaan juhannustapahtumaan, kesäteatteriin tai ihan vaan kaupungille pyörimään. Jos yksinäisyys todella painaa, ota yhteyttä auttavaan puhelimeen. Kenenkään ei tarvitse kärsiä yksinäisyydestä.

Vierailija
4/13 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pelkään että sitten olisin vielä yksinäisempi ja kummajainen. Yksin ihmisten keskellä.

Vierailija
5/13 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen. Lähden yksin mökille koska miehen pitää jäädä kaupunkiin.

Vierailija
6/13 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitat ja kysyt että voitko tulla...tai mee yksin vaikka ihmisten pariin...

Vierailija
7/13 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on selväpäistä porukkaa, saatat vaikka tavata jonkun!

Vierailija
8/13 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on isällään ja päivä varmistui vasta nyt ja kaikki kaverit ovat jo sopineet omat menonsa (joihin minä en mahdu).

Surullinen olo, juhannus on aina ollut mulle perhejuhla ja nyt oon sit ihan ypöyksin.

Vierailija
9/13 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin ehkäpä jopa yksin lähteä kaupunkiin riehumaan kun on mahdollisuus. Kaipa jonkun kaverinkin saan mutt aaina voin tutustua uusiiinkin :)

Vierailija
10/13 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki? Itse ajattelin ehkäpä jopa yksin lähteä kaupunkiin riehumaan kun on mahdollisuus. Kaipa jonkun kaverinkin saan mutt aaina voin tutustua uusiiinkin :)

Vierailija
11/13 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on isällään ja päivä varmistui vasta nyt ja kaikki kaverit ovat jo sopineet omat menonsa (joihin minä en mahdu).

Surullinen olo, juhannus on aina ollut mulle perhejuhla ja nyt oon sit ihan ypöyksin.

Minulla on justiin sama tilanne, lapset vain lähti äidilleen. ja kaverit on kaikki mökeillään taikka festareilla.

Ja täällä Kalajoella tulee vettä niin ettei viitti särkille lähteä. Eikä nappaa lähteä ravintoloihin jotka on täynnä kännisiä örveltäjiä.

Vierailija
12/13 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin todennäköisesti yksin lasten kanssa juhannuksena.

Olin ajatellut lapsiani hoitoon mutta vanhempani lähtevät reissuun, anoppi juhlii miehensä syntymäpäiviä..

Mies lähti kaverille saunomaan ja kaljaa juomaan. Joopa joo.. Monta vuotta jo oltu yhdessä ja aina juhannus yhdessä vietetty, nyt taitaaa tulla eka yksinäinen juhannus? En tiedä koska se sieltä kotiutuu.

Ei myönnä mutta vahvasti epäilen jonkinsortin ikäkriisiä, pyöreä luku lähestyy tänä vuonna. On alkanut alkoholia käyttämään PALJON enemmän, löytänyt uudelleen nuoruuden ajan kaverit ja niiden kavereiden kanssa vain päätöntä "hengailua" kun he ovat lapsettomia saatika vakavassa suhteessa.

Mutta onneksi asennoiduin jo ajoissa siihen että todennäköisyydellä olen juhannuksen yksin ja en ole kauhean pettynyt.

Minulle juhannus on perhejuhla

Vierailija
13/13 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minulla ei ole hirveästi kavereita ja ne muutama jotka on, ne on töissä tai viettävät juhannuksen oman perheensä kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi