Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

60-luvun esikot: viikko 44

31.10.2005 |

Hei tytsyt!

Hops uuteen viikkoon, marraskuukin jo kolkuttelee ovella. Lauantaina tuli käytyä ihan stadissa keskustassa, kauppatorilta ostettiin kalaa ja kauppahallissa syötiin lounasta.

Nyt on tänään kiire päivä kun menee sairaslomalla ainakin puoli viikkoa. Punktio on huomenna (jännittää!) ja alkion siirto (jos sinne asti päästään) torstaina.

Hoitui perjantaina onneksi sujuvasti tämän viikon matkan peruminen. Sanoin asiakkaalle että joudun perumaan kun joudun pieneen toimenpiteeseen ja pariksi päiväksi sairaslomalle. Kysyi vain huolestuneena että toivottavasti eihän ole mitään vakavaa. Sanoin ettei ole, ja sitten siinä tuli muita ihmisiä paikalle ja hässäkkää, joten se meni ihan mukavasti. Tänään pitää vain toimittaa materiaalia valmiiksi eteenpäin.

Toivottavasti teillä muilla on mennyt viikonloput romanttisissa merkeissä?!?! Ja eikös Cindillä ala olla viime hetket käsillä? jessus tätä ajan kulua...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippodei tytöt,

Ihan ensimmäisenä kysyn, että kuinkas sonjaemma voi ja onko sellainen tunne, että siellä masussa olisi kaksi asukkia ? Toivotaan kaikkea hyvää ja onnea matkaan. Kiitoksia muuten kirjoittamistasi tiedoista ...

Hyvät palstakamuni nyt on todellinen uutispommi tulossa tältäkin suunnalta, mutta vielä en osaa sanoa, että onko nämä uutiset hyviä vaiko huonoja.

No mullahan kävi niin että kierto oli kovin lyhyt kp23 alkoi kuukautiset tai sellainen pieni tiputteluvuoto, torstaina tuli hieman vertakin wc-paperiin, mutta muuten norm. kuukautisia ei ole ollut. Tänään on kp5 ja kovasti näyttää siltä, että vuoto on tyystin loppunut. Mutta asiaan .... No mullahan oli kovasti niitä r- oireita ja olin yllättynyt kun kuukautiset alkoivatkin, koska olin 97% varma mahd. raskaudesta. No en testannut, kun olin juuri käynnyt lääkärissäkin jne. No torstaina tulikin oikein kunnon kipuaalto tuonne alavatsalle, oli pakko ottaa pari panadolia, että olo hieman helpotti. Tuli sellainen a-haa elämys, ja niimpä marssin perjantaina apteekkiin ja ostin 2 aconin 10 testiä. Kokemusta ei ole ko. testeistä, mutta kaikkihan niitä kehuu. No tein ensimmäisen testin ja mitä silmäni näkivätkään, kontrolli viivan viereen tuli selvä punainen viiva eli 2 viivaa sain, ja koskaan en ole saannut näin selvää viivaa ( punaista ) no toinen testi tehtiin, kun mies tuli kotiin ja siihenkin tuli viiva, mutta haaleampi, viiva kuitenkin. Olen edelleen shokissa, en tiedä uskallanko iloita vai kääntyykö tämä heti suruksi ja menetykseksi.

Soitin Gynellekkin ja ihmettelin, että juurihan olin ollut siellä kokeissa ja hän tutki minut jne, mutta silloinhan oli kierto vasta kp17, joten sellaista on kuulemma mahdoton nähdä. Raskauden pitää olla viikoilla 5-6 ennenkuin lääkäri voi siitä ilmoittaa, tai yleensäkin näkee sen. Edes verikokeissa se ei vielä näy. Lääkäri oli kuitenkin positiivisella mielellä, mutta sanoi, että vuoto raskauden alussa tai aikana ei koskaan ole hyvä asia, vaan yleensä kertoo että jokin on pielessä. Nyt sitten mietinkin, että KM varmasti taas tulee .. Nyyh ... Olen kuitenkin lukennut raskauksista, missä on tullut kiinnittymusvuotoa/kohdun tyhjennys vuotoja yms .. No Gyne kehoitti testaamaan vielä kerran ensiviikolla ja sitten labraan. Kivut on yllävän kovia ja sekin pelottaa, mulla kun ei ole oikeastaan koskaan ollut ' edes ' kuukautiskipuja niin nämä kyllä tuntuu ihan tuonne alaselkäänkin säteilee. Aikaisemmissa KM:ssä ei ole ollut tälläistä kipuilua, että olisiko tämä nyt sitten hyvä vaiko huono juttu, ota siitä sitten selvää.

No kertoilen taas huomenissa tai maanantaina viimeistään missä mennään. Keskiviikkona ajattelin tehdä testin ja perjantaina labraan, jos on aihetta. Hyvää viikonloppua kaikille !!! Mites trattiksen ja tetin yritys ???

Teti ... Saakos kysyä, että minkä ikäinen olet, ja kauanko olette vauvaa yrittäneet ? Oletteko ajatelleet lapsettomuushoitoja ?? Ja trattis oletteko te miehen kanssa olleet hoidoissa vai oliko se niin, että te ette halunneet lapsettomuushoitoja ?? Anteeksi jos utelen, mutta ihan mielenkiinnosta kyselen.

Iltoja kaikille

t. emmi

Vierailija
22/24 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirvveän paljon onnea ja voi kun nyt pysyisi kyydissä. Minun käsittääkseni vuoto silloin kuin menkkojen pitäisi alkaa voi olla aika yleistä. Minullekin lääkäri sanoi että vaikka tulisi vuotoa niin ei saa lopettaa lugeja ennen kuin verikoe on tehty.

Ihan hirveästi pidän teille peukkuja ja varpaita pystyssä.

Itsellä ei tunnu yhtään miltään, rinnat on tullet vähän aroiksi noista lugeista mutta that' s it. Toisaalta siirrosta on nyt vasta 3 päivää ja käsittääkseni kiinnittyminen tapahtuu 3-6 päivää siirrosta. Että eipä kai tuota vielä kannata edes yrittää olla tuntevinaan mitään.

Mahtavaa Emmi. Olikin jo vihdoin cindin jälkeen aika että joku plussaa! Ja hyvällä tuurilla ollaan kohta kaikki tuolla odotus-puolella.

Hankkikos se trattis niitä ovistestejä?

Tulehan kertomaan Emmi lisää tilanteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas,

Nyt tuleekin vain palstailtua koko ajan, mitään järkevää en osaa tehdä tai keskityä mihinkään. Tai tulihan luettua yksi pääsykoekirja vihdoinkin, ja sen sellaista, mutta ajatus ei oikein kulje ... Olen innoisani ja toisaalta taas kauhuissani, sellainen shokkivaihe kait menossa ... Mutta oikein on hyviä uutisia, eli tiputteluvuoto loppui eilen ja tänään on jäljellä vain tuo jomotus ' mikä kait kuuluu asiaan ' ja tänään ei siis mitään. Ja ihan oikea aikataulu on että tänään vasta kp5 eli tiputtelua ja pyyhkiessä tuli sellaista rusehtavaa- limaista- vuotoa vain 3.5 vuorokautta saattoi olla sitä kiinnittymisvuotoa, alkoi siis kp24 kohdalla. Ja norm. kuukautisista ei ole kyse vaan sellaisesta pienestä aika huomaamattomasta tuhrusta, mutta saattaa olla runsaampaakin. Itse toivon, ettei vuotoa esiintyisi tai jos on niin olisi sellaista pientä, ettei tarvitse olla sydänsykkyrällä koko ajan, mutta kuten sanoin, niin nyt kaikki ok.

Olo on hyvä, ei oikeastaan muuta kuin tuo jomotus mikä ainakin mulla on kuukautiskipuilua kamalampaa, koska en juurikaan ole kärsinyt kk kivuista. Sellainen painontunne alavatsalla, eilen illalla oli vatsa kuin rantapallo, nyt aamulla suht.normaali. Poskia kuumottaa, vaikka muuten tuntuu hiukan viluiselta. Mitään ei oikein tee mieli siis ruokaa ... Nämä kaikki varmaankin aika normaaleja juttuja ja yksilöllisiä. Rinnoissa ei oikein ole muutosta muussa kuin koossa, eli suurentuneet ovat, mutta nänninalue vaikuttaa olevan normaalivärinen.

Mähän ihmettelin, ettei mulla ovis näkynnyt kun yritin sitä tikuttaa .. Mutta olinkin todennäköisesti ovuloinnut jo tosi aikaisessa vaiheessa, kun näin kävi. Ja ihmettelen, että kyllä tämä on ihmeellistä, koska tässä kierrossa oltiin aktiivisia vain kierron alussa ja sitten oli sellainen viikon tauko, ja siinä sitten ihmettelin, miksei ovista löydy. Mutta tämä ovis olikin sitten jo ollut ja tehnyt temppunsa. Kyllä maailma on ihmeellinen ja yllätyksiä täynnä. Tämäkin on surkuhupaista, että juuri kun ollaan vihdoin varattu aika gynelle ja aloitettu nämä perustutkimukset niin kaikki tapahtuukin ihan itsekseen ja kaikessa hiljaisuudessa :) Mutta vielähän kaikki on mahdollista, eli ei auta muu kuin odottaa ja antaa ajan kulua.

Sonjaemma teille myöskin onnea matkaan ja pidetään peukut ja varpaatkin pystyssä. Sekä trattikselle ja tetille myös oikein kunnon bdbdbdbd ....

Hyvää sunnuntaita

t. emmi

Vierailija
24/24 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt sitten jännätään ensi viikko! toivottavasti kaikki menee hyvin ja tuplaviivat tulee keskiviikkonakin ja siitä sitten eteenpäin!

koskas sonjaemmalla on tarkistuspäivä?

ensi viikon loppuun asti täälläkin voi piinailla, ei nyt vielä mitään erityistä toivoa antavaa tai muutakaan. taitaa olla kp19 menossa tänään. ovistikut jäi tähän kiertoon hankkimatta, vähän tuli mietittyä että aloitettiinko liian myöhään yritys, mutta sehän selvinnee.

meillä ei ole vakavammin vielä noista hoidoista ollut puhetta, kaksi alkanutta raskautta kuitenkin reilun vuoden sisään. mutta kai sitä kohta pitää oikeasti harkita. mitään periaatetta niitä vastaan ei siis ole. mutta katsotaan nyt vielä ainakin tämä vuosi loppuun.

jotenkin vetää saamattomaksi olon tämä ilma. jos kuitenkin lähtisi vaan ulos koirien kanssa, viikolla kun tuppaa jo aina olemaan pimeetä kun kotia pääsee töistä.