Antaisitko teinisi erota kirkosta jos hän haluaisi?
Kommentit (23)
Kaikki antaisivat?!
Teinien mielessä kuohuu ja kuohuntavaiheessa voi tehdä myös paljon erilailla kuin tekisi tuon vaiheen ohitettuaan...
Mä en käsitä tätä nykyajan arvottomuutta, kirkko edustaa kuitenkin trkeitä inhimillisiä arvoja. Ja ne saisi noin vain heittää teini-iän kuohuissa romukoppaan?
Miettikää miten meidän lapset muutenkin voi, tuntuu että nykyään lapset saavat aivan liian nuorina tehdä mitä haluaa kun vanhemmuutta ei ole.
Minä en siis todellakaan antaisi. 18v voisi sitten tehdä niin kuin haluaa.
Ja minä en ole mikään "uskovainen",ihan normaali kristitty,joka kunnioittaa kirkon inhimillisiä arvoja.
Mä oon oikeasti tyrmistynyt nistä antaisin vastauksista! Olenko ainoa?!
Olisiko sinun mielestä OK jos sinut pakotettaisiin uskomaan vaikkapa Allahiin ja joutuisit aina rukoilemaan tätä ja osallistumaan uskonnollisiin seremonioihin? Ja vain sen takia koska kaikki muutkin uskovat Allahiin, ja uskovat että islamin arvoihin ja tapoihin.
Kaikki antaisivat?!
Teinien mielessä kuohuu ja kuohuntavaiheessa voi tehdä myös paljon erilailla kuin tekisi tuon vaiheen ohitettuaan...
Mä en käsitä tätä nykyajan arvottomuutta, kirkko edustaa kuitenkin trkeitä inhimillisiä arvoja. Ja ne saisi noin vain heittää teini-iän kuohuissa romukoppaan?
Miettikää miten meidän lapset muutenkin voi, tuntuu että nykyään lapset saavat aivan liian nuorina tehdä mitä haluaa kun vanhemmuutta ei ole.
Ja minä en ole mikään "uskovainen",ihan normaali kristitty,joka kunnioittaa kirkon inhimillisiä arvoja.
Eiköhän nämä vastaukset kerro enemmänkin siitä, että kirkkoon kuuluu todella paljon ihmisiä tavan vuoksi.
Kaikki antaisivat?!