Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko ostaa tämän talon minulle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno ja moderni,miksiköhän joku myy kun aika uudelta vaikutti. Jos voitan lotos ni ostan,tottakai.

Vierailija
2/10 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennuvuosi 1920. En tykännyt itse henk.koht.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne Tamperetta, mutta vaikutti mun mielestä ihan kohtuuhintaiselta noihin puitteisiin. Niin ulkoisiin kuin sisäisiinkin. Autopaikatkaan eivät olleet pahanhintaisia. Yhtiövastikekin mielestäni huokea.

Vierailija
4/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi edes kesäasunnoksi tuollaista jossa täytyisi rampata portaita joka pikkuasian vuoksi, ja aina huonetta vaihtaessa.

Jos olisi noin paljon rahaa, rakennuttaisin yksitasoisen talon maaseudulle ja asuisin jäljelle jäävillä rahoilla lopun elämääni työtä tekemättä.

Vierailija
5/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi edes kesäasunnoksi tuollaista jossa täytyisi rampata portaita joka pikkuasian vuoksi, ja aina huonetta vaihtaessa.

Jos olisi noin paljon rahaa, rakennuttaisin yksitasoisen talon maaseudulle ja asuisin jäljelle jäävillä rahoilla lopun elämääni työtä tekemättä.

minun kuntoni kestäisi rappusten ravaamisen. Teenhän niin nytkin, ja mieluummin tekisin tuolla =)

Vierailija
6/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos voittaisi lotossa, tekisin siitä jotain muuta kuin itselleni jonkun ökyasunnon:) Ostaa sen kyllä voisin muuhun käyttöön.

Vierailija
7/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

not!

ja noitapa rappusia olisi ihana imuroida!

eikä kyllä sovi huonojalkasille.eli en innostuis,mutta voinhan mä ton sulle ostaa..

Vierailija
8/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustele hyvin.

T:mies Tampereelta

Vierailija
9/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei, siirretään se stadiin, laitetaan Kaivariin johonkin kivaan kohtaan, jotta mä näen meren ikkunoista.

Vierailija
10/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tämäntyyppisia taloja. pelottaisi asua tuollaisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi